lørdag 5. november 2011

4-årsgave til Augusta


I går var mamma, Constanse og jeg på besøk hos en koselig dame som samler på gamle dukker, bamser og leker. Hun hadde så utrolig masse fint, jeg kunne gått rundt og kikket i flere timer! Mamma har allerede kjøpt flere dukker av henne, og jeg falt pladask for denne...



...lysrosa Steiff-bamsen! Den er riktignok nyprodusert, for hadde den vært gammel hadde den visst kostet nesten en halv million! Augusta har bursdag snart, og denne skal hun få i gave. Det som er ekstra herlig er at den lager en søt lyd når man snur på den, som en ordentlig liten bjørnunge!



Her nyter vi en rolig lørdag i kjedelig novembervær. Vi rydder noen ting på plass etter oppussingen, og skal på butikken for å kjøpe god mat og lørdagsgodt. Mest av alt nyter vi å ha sofa igjen, etter nesten en uke uten! Enkle gleder;)




ha en fin lørdag!

6 kommentarer:

Unni sa...

Søt bamse;)

E det mulig å bestille den noken plass??

Karin sa...

Hei Silje,så søt bamse.Har aldri sett en rosa en før.Jeg elsker bamser og regner med den faller midt i blinken til ei jente som elsker josa ;-) Alltid flotte bilder fra deg Silje. Ønsker deg ei god helg.Klem fra Karin

Tindrande Auge sa...

Kjekt med små gleder (tenkte på sofaen) Og for en supersøt bamse ;) Kose dere masse med mat og godis, det skal vi her i heimen også. Klemmer fra Nina

Anonym sa...

Åh, sånn hadde mamma da hun var liten, og da jeg ble stor nok var det min tur. Den er riktignok noe sliten i pelsen, men ansiktet er det samme, så gøy! (En halv million sa du?)

Ida

MissMette sa...

Hei Silje :)
Utrolig herlig og skjønn bamse ღ
Ønsker deg en riktig fin helg,
klem fra Mette

ennahs lille hjørne sa...

Så fin en bamse :)Denne kommer hun nok til å bli glad for.

Ha en herlig lørdagskveld
Klem