tirsdag 18. oktober 2011

Supersøt gave



For en tid tilbake fikk jeg en mail fra Nicoline med bloggen niccos hus. Hun skrev at hun ville sende meg en liten gave, for hun hadde funnet en ting på loppemarked som minnet henne om meg. Og her ser dere tingen, en superskjønn liten skål i opalin! Og den har havnet rett blant favorittene mine, så utrolig søt!

Jeg blir rørt og glad når mennesker gjør slike ting. Jammen finnes det mye godhet i denne verden også! Tusen takk Nicoline, for en fantastisk fin gave!




 Her i huset forberedes det til Halloweenfest! Ungene har dekket bordet selv og gleder seg stort til å få besøk av vennene sine i morgen. Og jeg gleder meg til å skravle med mammaen deres:)



Håper du har hatt en fin tirsdag!




ha en koselig kveld!

8 kommentarer:

et kjært hjem sa...

Så skjønn liten skål, det var jo utrolig koselig gjort av henne! Kjempefint skap med vakre ting! Ha en fin kveld ;) Ane

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig med en slik overraskelse... Utrolig fin skål da.
Lykke til med forbredelsene
klem

The Smiths sa...

Så morsomt med Halloween-fest! Vi hadde besøk av barnehagegruppa til Jacob i fjor, og det var veldig artig.

Fru Andersen sa...

Så fint det var i skapet ditt nå med alt det hvite! Og så hyggelig å få en slik gave i posten:-)

Synes oppsatsene du hadde laget var veldig fine ;- )

Klem!

Karen sa...

Så koselig! Skålen var supersøt...

Anonym sa...

Så herlig (O: Helt enig, den lille skålen er laget for deg, Silje. Men giveren!! Et kapitel for seg selv! Jeg blir så utrolig glad av å lese om slike hverdagshendelser, som absolutt ikke er hverdagslige, men stort og omtenksomt. Et menneske der ute med stor omtanke for andre! Nydelig!Jeg måtte se på bildene lenge og lese teksten flere ganger!! Et innlegg som gir rom for ettertanke, fordi det fortsatt finnes mennesker med store hjerter der ute....Ha en nydelig dag alle (O: Kos kos fra Mai Liss

Bittelille huset/Jennifer sa...

Så herlig gjort! Og skålen var jo supersøt, og virkelig deg:)

klem Jennifer

Mailinn`s interiørblogg sa...

nyydelig liten skål0) fikk lyst på polkadotter jeg nå. hihi=) håper deu får en fin dag.