søndag 2. oktober 2011

Oktober


Så er oktober her, og høsten er godt i gang. Jeg skjønner igrunn ikke hvor september ble av, men oktober er en nydelig måned det også:) For ikke å snakke om november og desember:)

Nå er tre dagers bursdagsfeiring over, og det er tilbake til hverdagen. Dvs, mannen har riktignok bursdag til uka, men den feirer vi i ro og mak med familien her hjemme.

Denne måneden har jeg som mål å få ryddet litt her hjemme. Jeg tenkte å ta et rom av gangen, spesielt på badene og barnerommene trengs en ryddings! Det trenger jo ikke være en heldagsjobb, man kan jo feks ta et kjøkkenskap om dagen. Da er jeg kanskje ferdig til jul;) Vi tar det vi rekker. Rommet til Constanse skal også jobbes med, så det mangler ikke på oppgaver:)



I dag har vi vært på gudstjeneste, og Augusta og fetteren fikk fireårsbok. Barna sang, og temaet var høsttakkefest, så alle de små hadde kurver med frukt og grønnsaker i, og kirken var pyntet med høstens grøde. Veldig koselig! Nå blir det innekos i regnet resten av ettermiddagen!



ha en god søndag!

4 kommentarer:

det store hvite huset sa...

Hei

Du tenker på akkurat det samme som meg skjønner jeg :)..Skal ta et skikkelig tak på romma til barna jeg og, trengs og ryddes i skaper og leker. Kjøkkenskapene er jeg snart ferdig med.. Ønsker dere en fin høst .

Fjordheim sa...

Det var en spesiell og stilig bukett.
Så lurt med et kjøkkenskap om gangen. Jeg begynner som regel med
frikst mot, men orker sjelden å fullføre. Men et skap om gangen orker en jo. Takk for den ideen.
Ha ei herlig oktoberuke :)

Lille Frøken Jensen sa...

Ønsker deg en fin ny uke♥
Klem fra Jorunn

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Vil bare takke for oppskrift på havrekjeks som jeg fant her hos deg, og som vi har bakt i dag! De var veldig gode: )

Ha en fin ny uke og en god mandag i morgen! KLEM!