tirsdag 25. oktober 2011

Og vinnerne er...

Nå har jeg trukket vinnerne av give away'en! Det var over fem hundre som meldte seg på, TUSEN TAKK til dere alle! Skulle ønske jeg hadde like mange premier å dele ut!

Jeg brukte random.org for å trekke vinnerne (litt mye å skrive over 500 små lapper...) og hadde tenkt til å kopiere bildet av telleren for å vise dere tallene, men det gikk ikke. Mannen min har fulgt med på trekningen og kan bekrefte at alt skjedde på riktig vis:) Da tre vinnertall var trukket, trakk mannen lodd om hvem som skulle få hvilken premie.


Og vinnerne er...



Vinneren av valgfritt dørskilt fra kortshop er Lille Jull som hadde skrevet følgende:

Gratulerer Silje!
Kjempefin blogg du har :)
Utrolig flotte premier!
Tone





Vinneren av gavekort fra lille martine på kr 500 er Mona, som skrev dette:

Gratulerer med alle besøk!!
Du har en utrolig bra blogg, og jeg synes det er helt herlig å lese om ungene dine og hva dere holder på med!! Utrolig flotte premier også, så da blir jeg med på giwe awayen!! :-)
Ha en god natt :-)





Og vinneren av gavekort på 500 kr fra søte små er Sara, som skrev:

Gratulerer med kjempe gode besøkstall!
Blir gjerne med i trekningen, dette var flotte premier!




Gratulerer til dere alle sammen!
Det er fint om vinnerne kan sende meg en mail, adressen er  siljewest@hotmail.com



Og en stor takk til de flotte annonsørene mine som stilte opp med så fine premier!



Tusen tusen takk til alle dere som har skrevet så herlige, varmende, gode og hyggelige ord til meg! Det gir meg enorm glede og inspirasjon til å fortsette bloggingen!



...og til dere som ikke vant kan jeg fortelle at venninna mi Silje har gi bort på sin blogg også, besøk bloggen hennes her!





ha en super kveld!

5 kommentarer:

Rosehagen sa...

GRATULERER
til de heldige vinnerne;)


Klem fra Ann-M.

Beth sa...

GRATULERER til alle de heldige!

Livy sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!
Klem fra Livy

Mette`s romantikk. sa...

Gratulerer til de heldige.
Ha en fin dag.
Klem Mette.

Mona sa...

TUSEN TAKK,Silje!!! :-)
Nå ble jeg utrolig glad!!

Har sendt deg en mail!

Klem fra Mona