mandag 31. oktober 2011

Nytt skrivebord på jenterommet


For en stund siden ba jeg pappa skrotnisse være på utkikk etter et skrivebord Augusta kan ha på rommet sitt. Etter et par påminnelser fortalte han om dette, som var i en leilighet han skulle tømme. Augusta, Constanse og jeg var og hentet det, da var det oransje-gult med masse merker etter sigarettglør.

Etter tre strøk med hvit Sens-maling ble det som nytt, selv om eieren ville ha det josa:)




Nå har hun et sted å tegne, perle og alt det andre hun liker å gjøre. Selv om jeg regner med at kjøkkenbordet er stedet hun vil bruke hyppigst;) Og det er koselig.



FØR (her har mannen pusset bordplata)



....og ETTER.



 Kjekt med den lille hylla til bøker. Augusta sin reaksjon da hun så skrivebordet var: Så flinke dere har vært!! (noen som sa veslevoksen?:)) Så satt hun og storebror i gang med å tegne.
"Mamma, jeg tegnet litt på bordet jeg. Det går bra!"... Typisk kommentar fra Augusta. Og jada, det går bra. Det er til for å brukes;)





ha en fin mandag alle sammen!


19 kommentarer:

Mie Mari sa...

Så fint det ble :) Herlig med barn som setter pris på det de får!

Anonym sa...

For et sjarmerende skrivebord!
Heldig du er som har en pappa som kommer over alle disse skattene :-)

Ha en god mandag!
Hilsen Elin

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Hvor er det bare blevet flot.
Så hyggeligt med den hylde på siden.
Og tallerkenrækken med alle dine fine sager.

Ha´en dejlig dag.

Knus Susi

Merethe sa...

Det var et koselig skrivebord til Augusta! :) Godt å ha muligheten til å sitte litt for seg selv også, særlig når lillesøster blir så stor at hun klatrer opp på bordet for å spise perler! ;)

Ha en fin dag Silje! Skal vi ta en kveldstur snart? :) Ut å gå litt?

Klem klem!

Lynetmor sa...

Hei, så flott et skrivebord! Ble jo kjempe fint når dere fikk malt det :-) Ha en fin dag :-)

Ljuva Lantliv sa...

Vilket vackert skrivbord!

KRAM Anna

Mona sa...

Det ble veldig fint!
Søtt skrivebord også, så jeg kan tro jenta di ble fornøyd!

hjertero.com sa...

Det ble skikkelig fint!! Søtt med den hyllen på høyre side til bøker og annet :)

Klem klem

KROnPRINSESSENE sa...

Så utrolig sjarmerende det ble...
Utrolig hva litt arbeidsinnsats og noe maling gjør med et møbel altså!
Tenker det blir mange fine tegninger produsert der fremover ;)
Fin, ny uke til deg og dine.
Klem May Helen

Tonerose sa...

NYDELIG!!

Rett og slett helt perfekt! :o)

Håper dere får en HERLIG dag! Blir det knask-eller-knep'ing i kveld på dere?

Stor klem!

Drømme Hjemme sa...

så utrolig fint det ble :)
Kan tenke meg at det var stas med å få skrivebord.

klem fra linn

fryd&forandring sa...

Så flinke dere har vært, hihi! Kjekt med både bokhylle og skuffer!

Ha en fin dag!

Hearthandmade sa...

the most amazing space for a little girl!

Miriams små detaljer sa...

Kjempefin pult! Og kjempefint barnerom :) Det er alltid hyggelig å titte innom hos deg :)

Fru Andersen sa...

Kjempefint skrivebord!

God mandagskveld!

Fruehuset sa...

For eit flott skrivebord:) likte veldig godt den vesle hylla på sida. Her blir nok mange gode minner skapt ja:)

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Kjempe fin ble den :) så kjekt å få se, for no er jeg sikker på at jeg skal male minste jentas skrivepult :=)
-Beate-

Eldbjørg - Livet i Brattebakken sa...

For et utrolig flott skrivebord! Kan jeg gjette at din far har noe med dette funnet og gjøre?? :)

Her i huset er det og mye "men det går bra" Om det er tegnet på bordet eller et veltet saftglass :)

Hilsen Eldbjørg

Lady E sa...

Å det ble jo bare så fint, og så flott en pult! =)