mandag 3. oktober 2011

Lovely roses


Hei!

Ikke mye interiør fra meg om dagen! For man rekker ikke ta bilder når man skravler og koser seg på barseltreff dagen lang;) Jeg er med i to barselgrupper denne gangen, med den ene treffes vi hver uke, og den andre annenhver. Og med redusert plass i barnehagen til de eldste flyr igrunn dagene avgårde, jeg rekker ikke kjede meg et sekund, og godt er det;)



I morgen har jeg derimot ikke en eneste plan, og gleder meg til å være hjemme en hel dag! Jeg tenkte å få laget og fryst ned babymat, og kanskje steke en hel haug med kjøttkaker. Og skifte på senger og stryke litt... Så da har jeg kanskje litt planer alikevel;)




ha en fin kveld!

6 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Silje
Nydelige roser, og det samme er
bloggen din :) En fryd og til
stor inspirasjon å titte innom
her hos deg... Ønsker deg en
kjempefin morgendag, kos deg med
dine gjøremål :) Stor klem fra
Mette

Hege sa...

For en lekker bukett med roser.

Alright med travle dager når man koser seg...men innimellom er det jammen godt med en hjemmedag også.
Kos deg masse i heimen i morgen.

Klem Hege-mamma til 3

Anonym sa...

Hei Silje!
Koselig med travle dager når man fyller de med koselige ting, men det er vel også da vi skulle ønske de varte litt lenger... Tiden går så alt for fort med baby i huset!
Kos deg med "fri" dag i morgen:)
Klem fra Monica

Miriams små detaljer sa...

Du er ikke verst! Deilig med hjemmedager :) Bildene dine er nydelige!

michaela sa...

Beautiful roses!!!Michaela

Lady D sa...

Forstår godt at du føler ikke helt tiden strekker til for alt. Er mitt i det selv, og den bloggen min går opp og ned. Men sånn er det når så mye opptar enn =)

He en flott kveld.