fredag 28. oktober 2011

Litt juks...



Så er den deilige fredagen her, med hjemmelaget pizza og en rolig kveld foran tv. Vi har hatt koselig familiebesøk i dag, og resten av helga er helt uten planer, lovely





Jeg har en ting for slike "bur", og har flere forskjellige. Dette kjøpte jeg i Kragerø i går, for 50 kr! Ferdinand foreslo at vi kunne ha en fugl inni det, men det er vel ikke så humant... Derfor ble det et lys og små kongler nå, og jeg har jukset litt og satt på et bånd med røde hjerter også:) Snik-julepynting kan det vel kalles. Men jeg lover at jeg ikke skal begynne med jula helt enda altså! Først står en rosa bursdagsfeiring for tur også, når Augusta fyller fire.





ha en flott fredagskveld!


11 kommentarer:

Roka Design sa...

Fin dekorasjon:)
Kjekt det å snike julen inn litt her og der..hehe:)

Ha en flott helg:)

Klem fra Kari

SNILLPIKE♥ sa...

Så fint du har dekorert, og fuglebur til 50 kr er jo et røverkjøp, heldige du.

Ha en koselig fredagskveld, klem.

Hilde sa...

Så utrolig flott det buret var.
Er også svak for fuglebur :-)
Har noen stykk ja hihi....

Riktig god helg!
Klem fra Hilde

hjertero.com sa...

Haha, du din luring.. ;) Bra pris for et vakkert bur da!! Elsker bur selv, men det er desverre få av dem her i huset. Håper du har hatt en finfredagskveld! Jeg har lagt meg på kontoret og puttet pepper i ørene og har planer om å sove leeenge imorgen! :)

Klem klem :)

Eliza Freitas sa...

Olá!!! Lindo seu blog, realmente encantador, amei visitá-la!!!
Beijos Eliza

Eliza Freitas sa...

Olá!!! Lindo seu blog, realmente encantador, amei visitá-la!!!
Beijos Eliza

♥ Monica ♥ sa...

Så skjønn dekorasjon. Liker og bur, men har ingen selv - enda. Regner med at det blir en ordning på det etterhvert :) Greit å snikpynte litt til jul nå. Jeg skal innom en interiørbutikk i byen senere idag, og der snikpynter de ikke, der er det full jul allerede.
Ha en super lørdag. Deilig å ikke ha planer :) Klem.

Mona sa...

hjerter er jo fine hele året så de kan du bruke med god samvitighet nå, synes jeg:)

TAB sa...

Lekkert med kongler, skal ut og plukke nå. Til julepynten faktisk, gleder meg til desember! :)

Utrolig fint med buret også, du gir mye fin inspirasjon!

God helg! :)

Mailinn`s interiørblogg sa...

så stilig dekorasjon;) ha ei fin helg.

Hearthandmade sa...

i really love this hanging basket! I would love to make one with a candle inside for our living room. Maybe a battery candle though. ^_^