onsdag 5. oktober 2011

Kongledilla


Kongler er fine synes jeg, og kjekt å pynte med på høsten og vinteren, ikke bare til jul!



I går kjøpte jeg et par konglelys også. Den fine hortenisaen fikk vi av pappa og samboeren hans før helga.




 Og det fine (og velduftende;)) duftlyset fikk jeg av mamma til bursdagen min! Jeg fikk et annet duftlys også, fra Durance. Duftlys er jo igrunn en kjempefin gave å gi bort, det er noe de fleste kan bruke og ha glede av! Noe å tenke på når det nærmer seg jul!


I dag skal ungene og jeg ut på gaveshopping, pappaen i huset har nemlig bursdag i morgen!




ha en fin dag!


5 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Er så enig... kongler er fint :)
Fjorårets ligger klar og må snart frem!
Ha en fin dag.
Klem May Helen

Anonym sa...

Hei!
Flott blogg!:)

J kjørte faktiskt forbi dj og hun minste snuppa når du gikk tur i dag! Du så fresh og glad ut:)

La oss merke te det flotte huset ditt langs veien...keep up the good work!!:)

Klem Kjersti:)

To Ju Mama sa...

Kongler er så fint:)) Godt å ha barn som elsker å plukke de =))

Klem

silje-sin sa...

Hei Kjersti! Så morsomt at du kjørte forbi oss! Du skulle jo stoppa da:) Og koselig at du synes jeg så fresh ut, for jeg føler meg alt annet om dagen:)

Ha en super kveld!

Hanne Mette sa...

Har kongledilla om dagen jeg også. Har lerkekvister både her og der. Synes de er så fine.
Ha en fin høsttorsdag.
Klem fra meg