torsdag 13. oktober 2011

Høstpynt


For litt siden skrev jeg om min begeistring for kongler, og jeg er faktisk like begeistret for kastanjer. Elsker den gyllenbrune fargen!




Pynt fra naturen er gratis, og en kjempefin måte å få det koselig hjemme på!




De fine dådyrene har også kommet frem. De står og kikker på meg når jeg går forbi dem;)



 ...og så til virkeligheten igjen da dere....;) Sønnen min er nemlig også begeistret for kastanjer, så da han kom hjem fra barnehagen gikk han rett i gang med å "fikse" litt på mammas nye pynt. Han "skrelte" og ordnet, og puttet alle i en boks.... Ja ja:) Nå sover han, så da kan de bli pynt igjen. Helt til i morgen tidlig:) Uansett, kastanjer er moro!




ha en fin kveld!


12 kommentarer:

Henriette og Helene sa...

Så fint det var!
Og dei dådyra var bare superherlige!
Ha ein fin kveld!
Klem Helene

♣♠Lorena♠♣crochetLorena sa...

Las castañas se ven maravillosas.
Aquí en Chile comemos una castaña cocida, es dulce y es muy rica.

Augustsnuppe sa...

Hehe, sånn er det med barn:P Men sånn skal det være:P Veldig koslig med litt høststemning inne nå:) Du har ett fantastisk vakkert hjem:)

Yvonne

Karoline sa...

Høsten er bare nydelig :)

Klem Karoline

STYLIZIMO sa...

Jeg var faktisk ute å plukket kastanjenøtter i stad! de er så fine og dekorative!

God kveld i stua!
klem Nina

Jatte sa...

Så fiiint♥

Litt sjarm med de små som setter sitt preg på pynten også ;)

Ha en fin kveld og helg -
Klem Jatte♥:)

Blåveispiken sa...

Nydelig! Er også veldig glad i kongler og andre skatter fra naturen :o) Klemmer, Marianne

hjertero.com sa...

We love kastanjer!! :) :)

Får egentlig lyst til å spise dem, for de ser så deilige ut!

Klem klem

Monica sa...

Herlig og høstlig. Har også den staken og elsker å bruke den til forskjellige årstider og spesielt til jul:) kan variere pynten under hvert år og det er jo alltid gøy, i fjor hadde jeg svibler under pakket inn i mose:) liker så godt de dådyrene dine. Du er en av mine favorittbloggere. Klem monica

KinesKlode sa...

Superfin ide å ha kastanjene oppi lysestaken... Må prøves!
God helg!
Klem Kine
PS: har du kommet i gang med scrapping? Var ikke du på salg ;-)

Anonym sa...

Hei hei. Ville bare sende deg en hilsen her inne. Nydelig høststemning hos deg. Koselige bakebilder. God helg til deg og dine. Klem Therese.

Inger Kristin sa...

for noen herlige dådyr! har du lagd de selv?

mvh www.chasingthestars.blogg.no