torsdag 6. oktober 2011

Hipp hipp hurra og nye puter!


Hipp hurra for verdens beste mann og pappa som har bursdag i dag! Muffins med lys og gaver har han allerede fått, nå venter pizza til middag (etter hans ønske) og så skal ungene og jeg bake kake. I går kjøpte vi gaver til han i byen, de små var veldig engasjerte og høyst delaktige i gavevalget;)

En bukett med roser fikk han også!




I det ene stuevinduet henger to hjerter i zink som jeg fikk av tante Hilde til bursdagen min:)



Og så til putene! Jeg elsker putene fra Soul of Himla, men til 600-700 per stk er de dessverre ikke helt etter min lommebok. Så da jeg fant disse look-alikes'ene ble jeg kjempeglad! Og siden det var 3 for 2 ble det tre nye puter! (de er i sofaen egentlig, måtte bare ta bilder i gangen for der var det bedre lys;)



 Herlige volanger og med knyting bak -I like! Putene er kjøpt på Princess.





ha en herlig torsdag!

7 kommentarer:

Karin sa...

Hei Silje,hipp hurra for mannen i ditt liv. Putene var kjempesøte. Jeg elsker når det er sånn 3 for 2 Du har det så koslig Silje.Elsker stilen din.Vær så snill å si at det er litt rot du dytter unna før du tar bildene.Det ser utrolig ryddig ut hos deg,bestandig. Klem fra en fast leser Karin

Elfepigen sa...

Stort tillykke med din mand :)
og til pudene,hvor er de søde;)

Knus og kram herfra

Kristina, Nord i bygdo sa...

Gratulerer med dagen til mannen din! Høyres ut som han har grunn til å vere godt fornøgd med dagen.

Kjempefine bilder fra stova dåkas. Du er flink til å sette saman fine detaljer og lage ein lun og koseleg heim. Lekre dei nye putene dine også.

ennahs lille hjørne sa...

Gratulerer til mannen:)

Åå du har fått såå fin en header!!
Putene var nydelige.
Ha en fiin kveld.
Klem

hjertero.com sa...

Hipp hurra for mannen. Mye bursdag om dagen gitt! :) Søte puter du har fått deg!

Ses mandag! :)

Klem klem

Lady E sa...

Så flotte de putene var, akkurat slik jeg er ute etter. Så tusen takk for tipset =)

Maren sa...

gratulerer med dagen i huset :-) og kjempe fine puter du har fått deg!
jeg digger bloggen din foressten,titter ofte innom her for inspirasjon, tusen takk ;-)
klem Maren