onsdag 26. oktober 2011

Herlig sett til jente!

     

Augusta har fått et kjempefint sett fra søte små! Bukse, tørkle og hårbøyle fra Wheat. Posebuksa er lett og myk i stoffet, herlig å sprette rundt i for ei lita frøken:)



Deilig med strikk i livet...



...og strikk nederst på beina. Den kan også brukes som knebukse!



   

Hopp og sprett og tjo og hei...;)



Tusen takk til søte små for herlig antrekk, det er veldig populært! Du kan bestille posebuksa her!




Her er det hjemmekosedag i regnet, med både bursdags- og juleplanlegging. Skal man rekke alt man vil må man starte tidlig;)





ha en fin onsdag!



11 kommentarer:

Lynetmor sa...

Å, det settet var kjempe fint :-) Ha en fin dag :-)

Hanne Mette sa...

Nydelig jente i supersøt bukse. Elsker den fasongen. Skulle gjerne hatt en selv. ;)
Kos deg med innesysler i regnværet.
Klem fra Hanne Mette

Mona sa...

Herlig jente, med flotte klær!!

Klem fra Mona :-)

Zondra Art sa...

Your pictures are really nice and cute:) I send you big greetings, Zondra

lillpastill sa...

For et herlig sett på en søt pike!
Ha en fin fin kveld

Klem fra meg

Mona sa...

Den buksa så supergod ut!!!! Tror jeg må kjøpe en slik:)

Frk. Foto / Miss. Photo sa...

Hei, så fint innlegg om kastanjer du hadde for litt siden! Det ga inspirasjon til hva jeg kan gjøre med dem neste høst :)

Kamilla

Hegeslilleboble sa...

Knallfint!

Vitaboet sa...

Hei Silje.

For en flott gave lille Augusta fått<3

Du, jeg lurte på en ting. Jeg har ikke helt fått med meg hvor dere bor. Hvor er det du shopper når du skriver du skal ut på bytur-shopping feks:)? Skulle være gøy å hvite.
Ønsker deg og kidza;), en flott dag videre.
Klem fra Camilla i Vitaboet.

Veronica sa...

Å sååå søt, tror jammen med mine 2 prinsesser skal få et slikt sett(",)
ha en toppers dag!

salige lavendel sa...

Åh, for et rålekkert sett. Og en veldig skjønn lita blid frøken inni disse nydelige klærne også. Likte de flotte høstbildene i headeren din også!! Ha en koselig kveld videre =)