onsdag 12. oktober 2011

Glade kjeksbakere!


I dag sto vi opp til kaldt hus og rim på bakken. Vi fyrte i peisen og drakk kakao til frokost! Etterpå bakte vi havrekjeks, det er altfor lenge siden sist! Kjeksene er lette å lage og blir veldig gode. Og det er kjekt med litt øvelse før pepperkakebakingen står for tur;)



Ikke rart man begynner å glede seg litt til jul...;)



Kjeksene skal prikkes med gaffel før de stekes.




 Hva med en sau med brunost til lunsj, eller kanskje en kanin?


Etterhvert ble det nydelig temperatur ute, så da tok vi en sykkel- og trilletur i sola. Jeg nyter hver eneste solstråle som varmer i ansiktet for tiden!


Kjeksene har jeg lagt ut oppskrift på før, den finner du her!




ha en fin kveld!

7 kommentarer:

♥ Netta ♥ sa...

Disse havrekjeksene bakte jeg og minstemann på søndag og de var kjempegode. Nå har de blitt en favoritt i huset :-) Høres ut som om dere virkelig har utnyttet den deilige høstdagen til det fulle.

Klem
Netta

hjertero.com sa...

Ååå, så deilig! :) Det har jo vært et fantastisk vær idag -uten at jeg har utnyttet det. Kanskje jeg får til å lufte skrotten imorgen!

Snart kommer det en mail til deg... ;) hihi

Klem klem

Hege sa...

Så koselig...og de så skikkelig gode ut også :o)

Den hvite bakebollen din,hvor har du kjøpt den? Den var fin :o)

Klem Hege-mamma til 3

Villmarkstausa sa...

Åhh, nostalgi. Slike bakte jeg også når ungene var små;-)) Kjempegode med ost!

Monica sa...

Mmmm, dissa så gode ut! :)

Lenebo sa...

takk for nok ett tips.. dette skal jeg prøve ut

Ane sa...

Spennende! Disse må jeg prøve ut!