tirsdag 11. oktober 2011

Frem fra gjemselen


Lyshusene mine har kommet frem igjen, siden de gir meg litt vinterfølelse har de vært pakket vekk en stund. Jeg vil ikke ha vinter enda, men det er ingen tvil om at den kommer. I dag var det -2 grader hos oss og rim på bakken. Frem med ullklær og tykke jakker!

Det forundrer meg hvert år at når høsten og vinteren kommer og gradestokken kryper mot null, synes jeg det er iskaldt!! Og så noen måneder senere, når vi har blitt vant til tjue blå, er plutselig -10 grader veldig mildt. Det er rart hvordan vi tilpasser oss.



Den lille kirken er min favoritt, jeg har fått den av en god venn. Å ta bilder av et vindu er ikke så lett synes jeg, så bildet til høyre måtte lysnes til det ble kornete.




ha en herlig tirsdag!




....her er det sol og skyfri himmel (men litt kaldt...)

9 kommentarer:

♣♠Lorena♠♣crochetLorena sa...

Hola
yo adoro ver tu blog, pero yo no puedo usar el traductor de google, yo no puedo leer!

Cariños

Lorena
Santiago de Chile

Livy sa...

Heisann Silje!
Koselig å sette ting bort litt for så å ta dem fram igjen synes jeg :-)

Jeg har også funnet frem votter, luer, ulltøy og sjekket over vintertøy - godt med alt som er gjort!

Ønsker deg en fin kveld! Jeg skal på korøvelse - gleder meg :-) Klem fra Livy

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Å så fint det ble da :)
Å gjemme bort ting for å ta de frem på et senere tidspunk, er geniat...
Ikke blir du så fort lei tingene og så er det jo så kjekt med litt forandringer og :))

De kommer i sitt rette element når mørket faller på :)

Ha en fin kveld, klem Heidi ♥

Dronninghuset sa...

så herlig kirke. spesiell den da. ikke sett det før. koselig med sinkhus, ja.
ha en fin kveld,

klem TOVE

heidi sitt ♥ sa...

Enig. Lyshusene er fine på denne tiden av året. Koselige bilder ")

Villa Drømmeverden sa...

Lyshus er kjempekos! Gir vakker stemning:)

Føler jeg fryser hele tiden nå...og fyrer og fyrer. Tenke seg til -20! Men utrolig hvor bra det går.

Inspirerende bilder og blogg, Silje!

Klem fra Margit

Beth sa...

Koselig med en liten lysende by i vinduskarmen...

Jatte sa...

Lyshus er så koselig:) Men som du sier, mer vinterpynt.. Jeg ønsker meg flere, så jeg kan lage en liten landsby ;)

Ha en fin Onsdag -
Klem Jatte♥

mammaLise sa...

Den kirken kjøpte jeg i går. Fikk den superbillig fordi korset var knekt, men jeg måtte bare ha den. Husket å ha sett den her inne hos deg :)

Jeg skal også lage zinkhus landsby, det er jo sååå koselig :)

Ha en fin fin fredag og helg med familien din :)