torsdag 20. oktober 2011

Fluesopp-uro!


I dag har Constanse og jeg vært en tur i byen. Det er visst slutt på tiden hvor lillemor var fornøyd med å sitte/ligge i vogna på byturer, så har du sett en halvstressa mamma i vinterjakke (altfor varmt!) med baby i vinterdress på armen, trillende på en barnevogn og med poser i hendene, ja, da er det sikkert meg;)

Men handlet litt fikk jeg alikevel:) Enda flere julegaver, nå mangler jeg bare til tre stykker, og til ungene. Jeg har lyst til å kjøpe skikkelige leker til dem i år, gjerne i tre. Håpet er at de skal få noen få, men ordentlige leker under treet. Unger er faktisk ikke så kravstore som man kan tro, jeg ser hver jul at det ikke skal mye til før de er fornøyde. Jeg synes (litt overraskende!) at det er lettere å finne ting til Ferdinand enn til Augusta. Han vet veldig godt hva han ønsker seg, og samler på mange ting. Augusta har liksom det hun liker å leke med, som dukker og lekekjøkken. 


Den søte uroen med fluesopper spiller "my favourite things" og er allerede tatt i bruk. Det blir litt lenge å vente til nissen kommer, for den er midt i blinken allerede!




Ellers har vi vært uten nett i et par dager nå, dvs det kommer og går. Jammen blir det stille i huset når man hverken har tv eller pc! Det burde vi sikkert bare nyte, men det er virkelig uvant.





ha en fin kveld alle sammen!

12 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

Wow sååå søt en fluesopp-uro.. hvor har du kjøpt den??? Lekker..

Jeg er helt enig med deg med at det kan bli for mye barneleker om jula.. Treleker har vi også prøvd å holde oss på. Såå masse lekkert å få kjøpt åsså er det en helt annen kvalitet i tre..

ha en fin start på helgen ;)
Klem

GodTid sa...

Så herlig! Nydelig fluesopp-uro! Veldig fin blogg du har!

Hege sa...

Den uroen var jo sååå nydelig da :o)

Klem Hege-mamma til 3

hjertero.com sa...

Den var herlig :) Goood helg til deg og gjengen! :) Imorgen drar vi på hytta uten nett og mobildekning og det er ganske deilig! :)


Klem klem

Anonym sa...

Alltid søte og koselige ting og tang i bloggen din. Kravstore er ikke noe folk er, det er noe de blir!! I likhet med hemningsfullhet...Eller???? Ha en fin dag...Nå er det *kjøre-på-jobb* for meg (O: Kos kos fra Mai Liss

byfogt sa...

Sikke en fin uro.Er helt vild med din bordopdækning med de røde grene er så enkelt men smukt .Kram Else

Hegeslilleboble sa...

Så skjønn uro, har aldri sett slik før. Så herlig å bare ha tre gaver igjen:), jeg har bare kjøpt to.

Fruehuset sa...

Så koselg innlegg:) Tenker det er fint å vera ferdig med julegåvene så tidlig. Imponerande!
Håper du får ei fin helg, nydelig uro forresten:)
Helsing Marianne

FruLykkelig sa...

Så søt uro! Regner med den henger over sengen til Constanse? Gleder meg til å se bilde av hennes rom!

Kine sa...

Ja den uroen var virkelig nydelig...! Lurer også på hvor den er kjøpt...

Tonje sa...

Er som flere her veldig spent på hvor uroen kommer fra! :)

silje-sin sa...

Hei dere som lurer! Håper dere ser svaret her! Uroen er fra imagetoys.dk. Jeg kjøpte min på Barnekroken i Skien. Den kostet 200, og det synes jeg var en bra pris! Hilsen Silje:)