torsdag 6. oktober 2011

Enda mer hipp hurra!


I kveld har det vært auksjon i byen vår, og jeg kikket gjennom lista på forhånd. Der så jeg en skuvseng som var nesten helt lik Augusta sin, og prisen var det ikke noe å si på!

En venn av familien var på auksjonen, og var med i budrunden for oss! Og senga ble vår! Så nå får Constanse etterhvert samme seng som storesøster, i julegave fra mormor og affar! Er så kjekt med skuvsenger siden de kan trekkes ut og inn, og trenger dermed ikke å ta like mye plass som en stor seng. Dessuten er de så utrolig holdbare, Augusta sin seng er over 100 år gammel, men er solid og like hel. Lenge leve de gamle, fine tingene!




hilsen happy Silje:)

15 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Heldige deg eller rettere sagt helgige hun som får ligge i denne råflotte sengen :)

Kjekt når en finner det en er på leit etter !!

Ha en fin torsdags kveld
Klem Heidi

Unni sa...

Det er så godt når man får kjøpt noe man ønsker seg på auksjon:)

Flotte bilder inne hos deg som vanlig Silje.

Jeg er innom bloggen din nesten daglig, men ikke like flink til å skrive..

Ønsker deg en fin torsdagskveld.

Unni

Mogi`s Cottage sa...

Wow, that is really a room for a little Princess. Very nice.
I also like your table decorations. You surely have wonderful ideas.
Best regards Tina

Miriams små detaljer sa...

Dette bildet av barnerommet er virkelig sukkertøy for øyet! :)

Ninni sa...

Herlig med gamle skatter!

Klem Ninni

Drømmehuset mitt sa...

Hei

Så flott at du var så heldig å fikk sengen da:)

Koselig barnerom og flott seng storesøster har.

Klem

To Ju Mama sa...

Herlig rom og nydelig seng =)

Klem

by BeaTell sa...

Superflott altså!!

Ha en fin kveld:)

hjertero.com sa...

Oisann, der bøy vi mot hverandre, gitt... ;) Sånn kan det gå!

Klem klem

Sommerjenten sa...

He hei! For et vakkert barnerom! Nydelig blogg. Legger meg til som følger :)

Klem Lene

Ege sa...

Nydelig barnerom :)

Jeg lurer på en ting ang linkwithin: er den verdt bryet å ha på bloggen? dvs jeg har hatt den før, og nå prøver jeg igjen, men jeg syns det blir så rotete...

Zucker und Honig sa...

beautiful ;-)

love greetings
Nadine

Mona sa...

Gratulerer, så heldig dere var. Flott seng da!
Ha en fin helg!

Anonym sa...

Hei Silje

Datteren din har ett av de fineste barnerommene jeg vet om. Kan jeg spørre hvor stort det er ?

silje-sin sa...

Hei anonym! Tusen takk for det! Barnerommene er ca 12 kvm. Håper du ser svaret her:) Hilsen Silje.