søndag 23. oktober 2011

En ydmyk takk...



...til dere som skriver så utrolig koselige ord til meg! Ikke nok med at SÅÅ mange vil være med i give away'en, men jeg sitter med tårer i øynene av å lese alle de fine ordene deres! Tusen takk!

Jeg ser jo på telleren at jeg har over 2000 lesere hver dag, men jeg klarer bare ikke å forstå hvor mange det egentlig er! Når jeg skriver innleggene mine tenker jeg faktisk ikke på at noen leser bloggen min i det hele tatt, så det er veldig koselig å vite mer om dere som er innom her!



Jeg har brukt store deler av helga på å rydde, sortere, kaste og vaske på barnerommene. Dette blir rett og slett julerengjøringen, så tørker jeg bare litt støv og vasker gulvene før vi pynter i desember. Og for en deilig følelse når det er ryddig og orden i sakene! Så lenge det varer;)

Hyllen på bildet skal snart over til Constanse sitt rom, når det en gang blir ferdig.... Augusta skal få et skrivebord der i stedet.




...og hun har allerede fått en ny hylle, den på bildet over. Både mannen og jeg hadde med oss hver vår furu-bokreol da vi flyttet sammen, og de står nå hvitmalte på barnerommene.

 


 Her er eieren av rommet i full sving med tyllskjørtet sitt! Ungene fikk hver sin cd-spiller av mamma i fjor til jul, og de har de brukt utrolig mye. Et julegavetips kanskje?:)



Har du ikke meldt deg på give away'en kan gjøre det i innlegget under dette!


Og langt viktigere, ikke glem å støtte TV-aksjonen som er i dag!





ha en fin kveld alle sammen!




...og tusen takk igjen!

11 kommentarer:

Kine sa...

Lekkert barnerom altså :)
Den bokreolen tror jeg er identisk med en jeg har ;) Vi har også malt den hvit, men vi har i tillegg kortet den inn litt i sidene så den har blitt smalere :)

Og jeg elsker bloggen din. Jeg leser alt du skriver. Er ikke alltid like flink til å kommentere men.

Ha en fin kveld :)

Ege sa...

Jeg er veldig glad i hvitmalte furumøbler ;) De blir så utrolig flotte. Jeg har vært innom her litt sånn dann og vann, ikke alltid kommentert, men prøver å kommentere spesielt til de som har vært innom min blogg. Ellers liker jeg å finne nye blogger som inspirerer, og det gjør du :)

Fru Andersen sa...

Nydelige bilder av flott barnerom!

Ikke rart du har så mange lesere, alltid flotte bilder, herlig stemning i bilder og ord;-)

Liiiker bloggen din!

Ønsker deg og dine en fin ny uke!

Unni sa...

Lekkert barnerom.

Trur vi he ei helt lik furuhylle.
Kanskje det bli et nytt maleprosjekt en dag:)

Du fortjener alle gode ord:)

Ønsker deg og dine en flott ny uke.

Evy sa...

Må bare si at det ikke er så rart at det er mange som følger bloggen din. Du har det virkelig fint, lager det vakkert rundt deg, og har fokus på de små, gode og positive tingene:-)
Cd-spiller er et supert julegavetips. Eldstemann fikk til jul i fjor, og det blir yngstemann sin tur i år. Vi elsker å høre på lydbøker sammen:-)

Lady E sa...

Er jo så kjempe fin blogg du har, så overhode ikke rart.

For et nydelig barnerom,sansen for vakre detaljer det har du virkelig!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Silje!
Det er litt den samme følelsen jeg har - man tenker ikke på de som leser det jeg skriver - før det kommer kommentarer! Jeg har ikke så mange besøk som deg, men blir ydmyk av at folk vil bruke tid på meg & mitt!

For et herlig barnerom - verdig en liten prinsess i rosa tyllskjørt!

Ha en fin uke!

Klem Cathrine :-)

mammaLise sa...

Nydelig rom!

Jeg skjønner ikke hvordan du har tid til alt du gjør. I helgene må jeg prioritere familien og barna syns jeg. Rekker jo ikke da å rydde verken loftet eller kjelleren. Heller ei alle lekene til storebror. Og kaste? Hvordan klarer du? Skulle veldig gjerne likt å ha den egenskapen! Han har såååååååå mye han aldri bruker...

Skulle ønske jeg kunne sette livet på pause sånn at jeg fikk ryddet mens samvittigheten var god og de andre stod på pause. Gnager at jeg ikke får gjort alt...

Vi støttet tv auksjonen både i går til bøssebærere og i dag til barnehagen :)

Maren sa...

kjempe fine barnerom :-) eg er ofte inne på din blogg, men ligger ikkje alltid igjen ein kommentar, men eg henter mykje inspirasjon til hverdagen hos deg:-) måtte selvf. rett innpå å se før det er husrengjøring, mens lillegutt sover ;-) ha ein strålende Mandag.

Klem

Kjersti Berg sa...

Så vel fortjent Silje. Nydelig blogg, som jeg gleder meg til å stikke innom hver dag. Og har du ikke blogget noe den dagen, kan jeg sitte å bla i gamle innlegg i timesvis. Blir alltid inspirert hos deg. Nå er det snart jul, så nå leses det ivrig i tidligere juleinnlegg hos deg:) Ha en super kveld.

Klem Kjersti

Jeanette sa...

Liker så godt bloggen din, har lest den i smug lenge no. Vakkert barnerom, masse inspirasjon å hente.

Ta gjerne turen innom meg.

Jeanete