fredag 21. oktober 2011

En million besøkende GIVE AWAY!

På sensommeren rundet telleren min utrolige èn million unike besøkere! Da lovet jeg en give away på bloggen, og endelig kommer den! Mine tre fine annonsører bidrar med hver sin flotte premie!





Søte små er en nyoppstartet nettbutikk som selger klær og tilbehør til barn! Med merker som MeMini, Wheat, En Fant og TroiZenfants er det ikke vanskelig å finne noe man liker;) Søte små deler ut et gavekort på 500 kr til en heldig vinner!





trykk på logoen for å komme til nettbutikken!





Neste premie man kan vinne er levert av kortshop, et lite trykkeri som lager de mest fantastiske julekort, takkekort, innbydelser og mye mer! De lager også veldig fine dørskilt, i flere utførelser og etter ditt ønske!

kortshop gir bort et valgfritt dørskilt til en verdi av 1100 kroner!



trykk på logoen for å komme til nettbutikken






Sist, men ikke minst er min første annonsør, som jeg setter stor pris på! Lille Martine har både butikk og nettbutikk, og selger et stort utvalg av barneklær og -utstyr, kjempefin hårpynt, og leker og ting til barnerommene! De har merker som Napapijri, Ticket To Heaven, Kivat, Mayoral og Maileg.

Lille Martine gir bort et gavekort på 500 kr til en heldig leser!



klikk på logoen for å komme til nettbutikken







Jeg synes det enkle ofte er det beste, og for å delta på give away'en må du rett og slett skrive en kommentar under dette innlegget!

Jeg trekker tre heldige vinnere tirsdag 25.oktober.




Tusen takk til mine fine annonsører som stiller med premier, ta en titt innom nettbutikkene for å se deres flotte utvalg!


503 kommentarer:

1 – 200 av 503   Nyere›   Nyest»
Hegeslilleboble sa...

Wow, for noen utrolig flotte premier. Gratulerer så mye med hele en million besøkende, det er jo fantastisk!!! Ha en flott helg videre :)

Livy sa...

Kjære Silje!
Gratulerer sååå mye! Du har en fantastisk blog, og jeg er så glad for å ha blitt kjent med deg!!!

Deltar gjerne på give awayen, flotte premier fra flotte sponsorer!!

Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

Christine C sa...

Gratulerer med fantastiske og svimlende besøkstall! Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen av de utrolig flotte premiene.
Lykke til med videre blogging :-))

Klem, Christine

Guttemamma sa...

Gratulerer Silje!!Feelgood blogg har du, som nok mange koser seg med ja!!Inklusive meg:-)
Klemmer♥

♥ Netta ♥ sa...

Gratulerer så masse med hele en million besøkende - fantastisk! Jeg blir gjerne med og feirer :-)

Klem
Netta

Erika sa...

WoW!! Men det er ikke rart - det er jo en fantastisk blogg! :-) Er gjerne med på trekningen av flotte premier!
God helg til deg og dine.

Frøken Diamantus sa...

Heisann:)

Så fine premier:):) jeg vil såklart bli med i trekning:)

håper du og dine får en fin helg., her på sunnmøre føles det som om taket snart blåser av:)

fredagshilsen fra
veronica

Dette er mitt lille hjørne! sa...

Gratulerer så mye med en million gjester! Utrolig men forståelig! En feelgood hjemmekoselig side du har, og jeg må liksom innom deg en tur (...gjerne daglig). Vil som alle de andre gjerne være med i trekkningen av de fantastisk fine gavene :)

Flotte annonsører! :)

Ha en riktig god kveld (natt) !!!

Anne R.G. sa...

Oj oj oj for en suuuuper giveaway!! :) Jeg vil gjerne være med i trekninga!

Hilsen fast anonym leser, Anne på landet :)

Nora sa...

Må jo prøve lykke, gratulerer med en million besøkende!

Elin Berg sa...

Meg, meg, velg meg!!!:) Hehe...Neida!:)
Uansett, gratulerer med å rundet 1000000 besøkende!!!:D Jeg er ofte innom og blir inspirert av det "vakra hemmet" ditt! Særlig barnerom og pyntede bord!:) Får god stemning alle årstider av å besøke bloggen din!:)
God Helg til deg og dine søte små!

Fruehuset sa...

Eg ynskjer gjerne å vera med på give-away:) Dette kan bli flotte julegåver. Likar bloggen din kjempe godt. Helsing Marianne:)

Gunn Beate sa...

Gratulerer! Litt av et besøkstall! Deltar gjerne i give awayen, veldig flotte premier :) god helg!

Bea sa...

Gratulerer med 1000000 besøkande!! Liker bloggen din kjempegodt! Ha ei fantastisk helg :)

Maren sa...

Så flott at du har fått så mange besøkende:-) og du har jo ein fantastisk blogg, der eg henter mykje inspirasjon og det gjer nok mange andre også :-)
fortsett med det..

Ønsker deg en fin helg!

Klem Maren

Det brune huset sa...

Gratulerer så mye! Et svimlende tall :) Deltar gjerne på give awayen din, kjempefine premier! Ha en fortsatt fin helg!
Hilsen Laila

Anonym sa...

Gratulerer så masse med 1 million, vel fortjent! :) Krysser fingrene og håper jeg vinner en av de flotte premiene! Hilsen Hilde (hilde_s66@hotmail.com)

Rosehagen sa...

Så flotte premier!
Gratulerer med en million besøkende;) fantastisk;)
Men du fortjener det. Du har en utrolig flott blogg;D
Gleder meg til nye hverdagshistorier fra deg;)

God helg fra Ann-Mari

Anonym sa...

Hei:o)

Gratulerer med en million lesere, men det er ikke rart, du har en usedvanlig flott, inspirerende og hyggelig blogg.
Sitter alltid med et smil om munnen når eg leser din blogg.
Ønsker deg og din familie en riktig god helg.

Klem Anne Karin, Treungen

Elisabeths idyll. sa...

Flotte premier :oDDD Jeg er med ;o))

Klem Elisabeth ;))

Anette sa...

Dette var masse flott på en flott blogg jeg er innom nesten hver dag! :)

Klem Anette

Anonym sa...

Gratulerer. Jeg vil gjerne være med på trekningen. Kjempefin blogg du har.
Hilsen Wenche
wsolhaug@bbnett.no

Hilde S sa...

Sukk! Det var virkelig noen fantastisk fine premier! Kan ikke gjøre annet enn å skrive en kommentar, krysse fingrene og håpe på det beste :)

Setter utrolig pris på bloggen din Silje, den er så herlig inspirerende og avslappet på samme tid :) Elsker at den oser av helt vanlig hverdagsliv!

Ha en fin helg!

Klem Hilde S

Anonym sa...

For noen premier:)
Dette vil jeg være med på:)
Og ikke minst gratulerer med besøkstallet. Ikke vanskelig å forstå! :)
Hilsen Marianne E

marianne-eng@hotmail.com

Elin sa...

Gratulerer Silje! Det er svimlende tall!! :) Men godt forståelig og vel fortjent! Hurra!

Britt-Iren sa...

Fine fine Silje-sin, en fantastisk blogger er du ;) Er ofte inne å sjekker, blir helt imponert av alt du gjør og får til, og for en flott stil du har.. Ser du har et stort mamma hjerte også <3 Gratulerer med alle de besøkende, flotte premier du har. Flinka!!

lillpastill sa...

Jippi!! GRATULERER!!
Jeg vil veldig gjerne delta, så jeg prøver lykken.. Krysser alt som krysses kan

God helg!
Klemmer fra meg

Hilde sa...

Gratulerer!
Å så flotte premier da!!!
Jeg er med og håper
inderlig på litt vinnerlykker!!!

Riktig god helg til deg og dine!
Klem fra Hilde

ida sa...

Gratulerer!
Så mange fine premier!!
Jeg er med på giveaway :)
Hilsen Ida

Sang Tao - Judith sa...

Det er så deilig med giveawayer der man bare skal skrive en kommentar! Takk:) Jeg er gjerne med! Kjempeflotte premier

Tonemor sa...

Wow for noen herlige premier:))
Jeg deltar gjerne for å feire din herlige blogg med så supre tall.
Super uro du har funnet.
Håper du og familien får en strålende helg.
Klem

Caroline sa...

Gratulerer så mye med over 1 million besøk,det er jo kjempeflott!!!
Utrolig fine premier du gir bort!
Har 2 småjenter som vokser utrolig fort,å stadig trenger fornyelse,så jeg krysser fingrene;)
Ønsker dere en god helg!
Klem Caroline

Hege sa...

Wow Silje...dette er jo bare helt fantastisk!

Jeg er med på å feire din give away for EN million besøkende.

Klem Hege-mamma til 3

Anonym sa...

Heisan.... og GRATULERER med millionen!! Blir ikkje overraska, for du har jo ein fantastisk flott og inspirerande blogg- som eg må innom kvar dag!!! Gle meg til å følge med vidare :-)

Helsing fra Inger

Kristin sa...

Dette må jeg selvfølgelig være med på :) krysser alt jeg har:)

june k sa...

Grattulere.... Du er inspirerende, så skjønner at det er mange med meg som leser din blogg.

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Wow for noen flotte premier du har!! Prøver lykken og krysser fingre og tær for litt vinnerlykke. Kunne trengt det nå som en liten oppmuntring helt på slutten av ett "vanskelig" svangerskap.
Ha en flott helg

Klem

Anonym sa...

Gratulerer med 1 million besøkende! Så fantastisk! Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din i januar og har fulgt deg daglig siden. Jeg synes bloggen din har en super blanding av familie, interiør, uteliv og hverdagsgleder :) Masse lykke til videre på veien mot dine neste 1 million besøkende :)
Anette Hareide

Helen sa...

Gratulerer med 1 million!! For en flott give away -deltar mer enn gjerne. God helg :)

Anonym sa...

Dette må jeg bare bli med på! Flotte premier!! God helg :-)

Hilsen Gro Sofie.
gro.bertelsen@gmail.com

Monica BS sa...

Utruleg artig blogg å følge med på! Vert veldig inspirert - spesielt i forhold til korleis du prioriterer i kvardagen.

Dwa domy sa...

Gratulacje.
Pozdrawiam z Polski
Pinezka

Anonym sa...

Gratulerer med rundt tall:) Er innom og kikker av og til, finner inspirasjon og koser meg med det du skriver:) Hilsen Ingvild

Hjemme hos meg sa...

Hei!
så masse fine premier :) Jeg er med!
Gratulerer med høyt besøkstall og superfin blogg!!

Klem anette

Jeanette sa...

Grattis med så mange besøkende, det er jo helt fantastisk! :)
Og for noen flotte premier du gir bort! Jeg må jo nesten prøve vinnerlykken siden trekningen er på bursdagen min og greier:)

Ha en flott helg videre, Silje!

Synnøve sa...

Åh, gratulerer med 1 mill besøkende...! Kjempefin giveaway, jeg vil gjerne være med :))

Vitaboet sa...

Grattis till 1 miljon besökare. Jag tittar in hos dig varje dag;). Älskar sättet du skriver på och får sånna härliga familje känslor här;). Kul med give away. Skulle vara kul att vinna;). Stor kram Camilla i vitaboet

loppan sa...

Du har en flott blogg, både til inspirasjon og glede=) Har fulgt bloggen din lenge:) Gratulerer med en million! er selv trebarnsmor, og forstår ikke hvordan du har tid i tillegg å ha en så flott blogg! imponerende syns jeg! Stå på med neste millionen;)

Made by Molla sa...

Jeg vil gjerne være med:)

Fra huset i svingen sa...

Gratulerer med et helt FANTASTISK besøkstall!!!
Jeg bllir veldig gjerne med på feiringen :-D

Klem Karianne

RoseSommer sa...

Dette var fine gaver. Jeg vil gjerne være med på spenningen.

Jannemor sa...

Fantastiske premier !
Gratulerer med flotte besøkstal :)

Mvh
Jannemor

MissMette sa...

Hei Silje :)
Gratulerer med 1 million besøkende!!!
wow- det er litt mer enn meg, hihi
Jeg vil gjerne være med i trekningen
din ღ....og hvis du vil feirer jeg også
med en giveaway for 100.000 besøkende :)
ღ klem fra Mette

Anonym sa...

Så fine premier :)
Jeg prøver lykken jeg også og ønsker deg en fin helg.

mvh Kristin

kristin_sp@hotmail.com

FruLykkelig sa...

Oi så gøy! Mange flotte premier her ja, dette vil jeg selvsagt være med på :D

Henriette og Helene sa...

Supre besøkstal! Gratulera!
Krysser fingrer og tær :)

Klem Helene

Anonym sa...

OI!D må man si!!skjønner godt at du snart har sååå mange besøkende!!For det er verdt hvert et besøk!HAr truffet på din fine blogg via silje,hjertero sin blogg!!
Takk for det du deler!av ærlighet, interiør, mat og ikke minst- minner oss stadig på å la ting ligge å bruke tid med Kidza!!
Lykke lykke til videre Silje.!!(føler nesten jeg kjenner deg)

"Bente i bartebyen"

Drømmehuset mitt sa...

Gratulerer med en million besøkende:):):) Super bra men også veldig forståelig.
Du har jo tre fantastiske premier her også og håper jeg trekker vinnerloddet:)

Takk for en herlig blogg jeg ofte stikker innom.

Klem Janne

Audhild sa...

Herlighet! 1 million, WOW!!!
Gratulerer så utrolig mye!
Blir gjerne med i trekninga jeg, flotte premier!!

Ann-Helen sa...

Gratulerer med jubileum:) Bloggen din er helt super, blir såå glad av den:)

Vil gjerne være med i trekningen , flotte premier:)

Cosmos sa...

Grattis med så mange besøkende
Jeg er gjerne med
Ønsker meg veldig skiltet

Anonym sa...

Superfin blogg og herlige premier :-) Krysser fingre for vinnerlykke!mvh/line.idriz@gmail.com

Karina sa...

Flotte premier!
Gratulerer med høyt antall besøkende! Vel fortjent! :)

Anonym sa...

Gratuler med en millio besøkene. Koslig premier
ingerlise se

Jenny - supersnella sa...

Gratulerer med så mange besøkende :) og takk for massevis av inspirasjon! Jeg henger meg gjerne på give-awayen din - supre premier :)

God helg til deg og dine!

Fabrikken sa...

Wow, gratulerer med svimlende mange besøk :)

Kjempefine premier - blir gjerne med i konkurransen.

Ha en fin fredagskveld.

Klem fra lene

Miriams små detaljer sa...

FLOTTE premier, og selvfølgelig må jeg være med :)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Hei sann! Må bare gratulere med så mange besøkende! Supert! Du har jo en flott blogg, og jeg er jo stadig innom her! Gøy med "give away" også!

Charlotte sa...

Hei Silje!
Gratulerer så mye med jubileet! Jeg titter innom bloggen din av og til. Den er veldig inspirerende!
Håper jeg trekker vinnerloddet, for her var det mange fine premier.

Charlotte

Har en drøm... sa...

GRATULERER med millionen;)
Jeg blir gjerne med og prøver lykken ♥
Ha en finfin helg!


Klem Line

Anonym sa...

Gratulerer med så mange lesere! :o)

Selv er jeg en ganske fersk leser, og liker din blogg veldig godt!

Mvh.
Lisa

lmari@online.no

Beate i Husets Hjerte sa...

Gratulerer så mye!! Du har jo så koselig blogg også!! Jeg blir med på giveaway vettu. Flotte premier.

HusmorDronninga sa...

Gratulerer såå mye Silje!
Du har jammen meg noen fine sammarbeidspartnere som deler så storhjertet med leserene dine :)

Det er alltid så koselig å følge deg og familien din, og flere av oppskriftene dine har fått prøve seg på kjøkkenbenken!

Ha en strålende fin helg!
Klem fra
Kjersti

Eline sa...

Hei Silje!
Gratulerer med jubileum! Har fulgt bloggen din i flere år, du inspirerer! Ha en super helg! Varm hilsen fra Eline

Dronninghuset sa...

gratulerer masse!!!
OG dette var flotte gaver. jeg vil være med ja!
klem TOVE

Anonym sa...

Hei Silje! Kjempefin blogg du har! Jeg har fulgt med på den lenge, og gleder meg over hvert innlegg! Gratulerer med fantastisk besøkstall! God helg til deg og dine :-)
Synnøve E.

Anonym sa...

Gratulerer med et utrolig antall lesere! Det er jo fantastisk at så mange har vært innom- men det er ikke uten grunn, du har en fantastisk fin bogg!

Mvh
tabascosaus@hotmail.com

Bless by Tone sa...

jaaaa, for noen fine premier - og gratulerer!

Veronica sa...

Så gøy, gratulerer! :-)
Takk for at du har så fin blogg!

Anna sa...

Gratulerer med besøkstall!!
Tusen takk for alt du deler med deg, elsker å lese bloggen din!
Vil gjerne være med på trekningen:)

Beste hilsen
Anna (akpmi@online.no)

Anonym sa...

Blir gjerne med på trekningen din med disse flotte premiene.
Gratulerer med en million besøkende, det forundrer meg ikke:)

Hilde
(hilde-71@hotmail.com)

Anonym sa...

Kjempe flott Silje, dettan vesste eg du blei å klare!:) Du har en utrolig flott blogg som man blir så inspirert og i godt humør av, e så gla på dine vegne og at eg va så heldig å komme over bloggen din og bli "kjent" me deg! Ønske deg all lykke til videre både me bloggen og den nydelige familien din.
Hilsen Rebekka me to søte små.

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 1 mill besøkende - du har en utrolig flott blogg, som man blir veldig glad av å lese.. Hverdagslykk! Jeg vil veldig gjerne vinne en av de fantastiske premiene :-) Mvh Siv

Anonym sa...

En million besøkande! Det er jo heilt fantastisk, men ganske fortjent. Leser kvart innlegg du lager :)

Riktig god helg fra Janne, foreløbig uten blogg.

Sweet Chili . sa...

Wiii! Gratulerer så masse med stort besøkstall! Veldig velfortjent:)
Jeg vil veldig være med i trekningen din. Fantastiske premier! Klem, Pernille

Merethe sa...

Iiiiih, dette MÅ jeg være med på!! Og jeg vil så gjerne, gjerne vinne! :)

Gratulerer med en million besøkende snuppelupp! Vi er mange som liker deg! ;)

Klem klem

Kristin Topstad sa...

Gratulerer Siljemor! Det overrasker meg absolutt ikke at 1 million har besøkt bloggen din! Du har en fantastisk blog, og er en fantastisk god mor og venninne!
Klem Kristin T

Love Peace Pionies sa...

gratulerer!!
så flotte gaver!
god helg til deg
klem

liebelein sa...

congratulations...
what a crazy number...
but I can understand it...your blog is just beautiful
lovely regards Kristin

Ann Iren R. Aasen sa...

Gratulerer så mye! Bra jobba:-)

Anonym sa...

Hei!

Gratulerer med 1 million, det er jo helt vanvittig!! Koselig blogg du har. Jeg er gjerne med og prøver lykken for disse flotte premiene :0)

Hilsen Kathrine (kathrinebyberg@hotmail.com)

Sølvi sa...

Så fine premier! Jeg vil gjerne være med i trekningen:) mvh Sølvi

lineslilleplass sa...

Hei silje!
Gratulerer så masse, det var jammen mange besøkende, eg har nettopp passert 5000 :-)Mange fine premier.
Ha ei flott helg!!
Klem i fra Line

Mona sa...

Gratulerer med alle besøk!!
Du har en utrolig bra blogg, og jeg synes det er helt herlig å lese om ungene dine og hva dere holder på med!!

Utrolig flotte premier også, så da blir jeg med på giwe awayen!! :-)

Ha en god natt :-)

Karina sa...

Gratulerer med over 1.000.000!!
Kunne gjerne tenkt meg å vinne noe her:-)
Karina-Pina

Anonym sa...

Gratulerer med 1 mill.!! Du har en fantastisk blogg. Skjønner ikke hvordan du får tid til alt;)
Hilsen Liv
oliven@mimer.no

Anonym sa...

Grattis med alle besøkende! Har med stor hell prøvd flere av oppskriftene dine. Takk for all inspirasjon du gir! Gode ønsker fra Amalie. amalieag@hotmail.com

Huset på Bergheim - Gry sa...

Hei.
Utrulig flotte premier du har skaffet!!
Og ein flott blogg.
Gratulerer så masse med alle besøkende:-))

God helg!!

Tina sa...

Så utrolig flotte premier, Silje!
Jeg vil gjerne være med.

Gratulerer så mye med 1 million.. det er jo igrunn ikke så rart for du skriver en alldeles herlig blogg.
Jordnær, inspirerende og vakker.
Tusen takk!

Ha en strålende helg :)

Hilsen fra Tina

Anonym sa...

gratulerer så masse med 1 million besøkende på bloggen din. er en fast leser og finner mye inspirasjon fra deg.
håper jeg vinner en av disse flotte premiene.
mvh hege venger.
hegevenger@hotmail.com

Mari uten blogg :) sa...

Fine premier silje:)
Og tusen takk for en fin blogg som inspirerer en hjemmeværende mamma:)

Bondekåna sa...

Gratulerer så mye med rundt tall! Velfortjent :)

Jeg vil veldig gjerne være med på giveawayen.
Flotte premier, så krysser fingrene :)

Ønsker deg en god helg!

Anonym sa...

åå så flotte premier;) vill gjerne være me i trekningen :)

dianabirkeland@hotmail.com

Elin sa...

Med så flotte premier må jeg jo bare prøve lykken :)

Gratulerer så masse med et helt enormt besøkertall! Du har en utrolig flott blogg, som jeg jevnlig er inne og leser på.

Ønsker deg og dine en fin helg!

Anonym sa...

Denne må jeg bare slenge meg på! Gratulerer med en million besøkende - det står det respekt av!!
Hilsen Gunn K

Renate sa...

Skjønner godt at du har så mange lesere jeg! :-) Du har en fantastisk blogg, som jeg ikke klarer meg uten!

Gratulerer så masse med millionen og lykke til mot neste! :-D
Klem

Wenche sa...

1 million - wow! Ikke at det er så rart, for det er jo en fantastisk blogg:-)

Med så flotte premier vil vi vel alle være med i konkurransen.

Klem, Wenche :-)

Høstmamma sa...

Hei:-)
Gratulerer så mye!
Jeg blir gjerne med på trekninga di.
Er innom bloggen din ofte:-)

God helg!

Marianne sa...

Gratulerer så mye med hele en million besøkende. Det er jo helt fantastisk, men ikke så rart heller i grunn. Jeg må daglig innom bloggen din og se. Du har en kjempefin blogg, som gir mye inspirasjon.

Jeg vil selvfølgelig være med i trekningen av disse flotte premiene.

Ønsker samtidig deg og dine en riktig god helg, og lykke til videre med bloggingen. Jeg gleder meg til fortsettelsen :)

Klem fra Marianne

Anonym sa...

Gratulerer så mye med et utrolig antall besøkende på bloggen!
Jeg blir gjerne med i trekningen :)
Ønsker deg ei god helg!

Anne K. St.

Kaja F sa...

Du fortjener det absolutt! Bloggen din er et lyspunkt i hverdagen :)

Laila2207 sa...

Gratulerer så mye med så mange besøkende, og takk for all inspirasjon! Vil gjerne være med på give away.
God helg!
Laila
lai-ola@online.no

Desiree sa...

Gratulerer med et fantastisk besøkstall! Kjempefin giveaway, du er heldig som har sponsorer som betaler dem :)
Deltar gjerne jeg :)

Monica sa...

Gratulerer med millionen ! Den er virkelig velfortjent :-)

Jeg er daglig innom ditt lille univers, og blir både inspirert og engasjert av de flotte bildene !

Håper jeg kan følge bloggen din i lang tid fremover også...

Hilsen fra en nabo i Kleppvegen.

ELLEMELL sa...

gratulerer med 1 million!
vil gjerne være med på giborten!

klem ellemell

Anonym sa...

Gratulerer md en million besøkende!
Vil gjerne være med på denne flotte give awayen!
Hilsen Hilde B.

HjemmeKos sa...

Gratulerer med så mange lesere- vel fortjent! Tenk hvor mange du har inspirert ;)

Flotte premier- jeg er gjerne med på lotteri !

God helg !

Jeanette sa...

For noen flotte premier. Ønsker selvfølgelig å være med. Og ikke minst, gratulerer med hele en million besøkede.

Fortsatt god helg.

Anonym sa...

Gratulerer. Så flotte premier. Du har en veldig fin blogg som det er koselig å titte innom. Hilsen Ragnhild

Helén sa...

Gratulerer med en million! Det er jo så fantastisk bra! EN super blogg du har!

God helg videre fra Helén :)

Ninni sa...

Gratulerer med 1 million!
Tallet er høyt, men det er helt forståelig med en så fin blogg du har! Har funnet masse inspirasjon inne hos deg:)

Vil veldig gjerne være med på give awayen din!

Klem Ninni

Lena sa...

Herlighet - for et ufattelige besøkstall!!! Gratulerer med jubiléet!
Fantastiske premier du har fått fra flotte bidragsytere.

Ønsker en glad lørdag!
;o)

Julia sa...

For en utrolig flott giveaway! Og d passer bra i en like flott blotte. Takk for masse inspirasjon og grattis med mange besøk.

Anonym sa...

Gratulere med så mange besøkende! Det er alltid en veldig koselig blogg å lese.
Ha ei god helg!

klem fra Kari-A

Anonym sa...

Gratulerer så mye!! Jeg blir mer enn gjerne med i trekningen av de flotte premiene. Ha en super helg videre.

Klem fra Vera Fredriksen

Strikkedama sa...

Gratulerer så mye med en million besøkende i en flott blogg.

Vi veldig gjerne være med på trekningen.

Ha en fin helg. :D

Kristine sa...

Jeg gratulerer deg!!
og takker for din vidunderlige blogg som jeg leser daglig <3 Koselig og vakker. Håper du og dine har en finfin helg :)

anitas lille lykke sa...

så flott giveaway med fine gaver.
jeg blir gjerne med
god helg

Marthe H Kokkersvold sa...

Gratulerer så mye Silje!! Men ikke overraskende! Fantastisk blogg du har!

Klem Marthe

Linda sa...

Hei Silje,
Gratulerer!! En veldig fin blogg som jeg er innom hver dag, og det er det tydeligvis flere som er;)

Jeg krysser fingrene for at jeg blir en av de heldige vinnerene :)

Fortsatt god helg til deg og dine!
Linda

Kråkebarna sa...

For nokon flotte premiar.
Kan ikkje la denne sjansen gå frå meg.

Du har ein flott og innspirerande blogg. Stå på.

Helge klem frå Lene

Anonym sa...

Gratulerer så mye med flott besøkstall! Ikke så rart egentlig,for du har en herlig blogg som jeg kikker innom veldig ofte :-)

Du har gitt meg masse inspirasjon og idèer, både mat, interiør og aktiviteter med ungene :-)

Ha en fin lørdag! Klem fra Elin

Marie sa...

Gratulerer med en million!! :)

Jeg vil gjerne være med på trekningen, fantastiske premier!!

God helg! :)

Kristine sa...

Gratulerer så masse med din første million! :-) Vel fortjent tall!

Klem Kristine

Lene sa...

Gratulerer med så mange besøk og for noen flotte premier.
Denne giveawayen er jeg med på:-)

HegeS sa...

Ingen tvil om at jeg slenger meg med her altså! Utrolig fine premier :)

Gratulerer så mange med 1 million besøkende. Det skjønner jeg godt at du har!

Ha en fin lørdag :)

Dorteas lille verden sa...

Gratulerer med så utrolig mange besøkende:) Skjønner godt at folk titter innom denne søte bloggen din!
Selvfølgelig blir jeg med på feiringen:) Kjempe fine premier! God lørdag til deg og dine:) Klem

Anonym sa...

flotte premier! gratulerer med en mill besøkende! det er jo fantastisk!
mvh Dina
dina_holm(att)hotmail.com

LK sa...

Takk for en inspirerende blogg. Bloggen din er faktisk den første interiørbloggen jeg begynte å følge:)! Slenger meg på give away-en din og ønsker deg samtidig god helg!

Petit sa...

For et utrolig antall besøkende på bloggen din :)
Gratla sååå mye!!!

Anonym sa...

Gratulerer med 1 mill besøkende!For noen flotte premier! Jeg vil gjerne være med ! alinaene20@yahoo.com
Klem fra Alina

Silje sa...

Deltar gjerne på give awayen, flotte premier!

ida sa...

For en utrolig flott giveaway! Jeg er virkelig imponert! Og gratulerer så mye med en million lesere passert! Det er jo minst like fantastisk! :D Tusen takk for at du gir oss lesere ett innblikk i hverdagen deres :)

OktoberLeaves sa...

Gratulerer med 1 million besøkende! Vel fortjent!

Dagrun sa...

Gratulerer med mange lesere:)

Anne sa...

Gratulerer med så mange lesere Silje, det sier bare litt om hvor morro det er å lese bloggen din:) Flotte gaver fra annonsørene dine, og jeg er gjerne med på denne festen. Ha en flott lørdag videre!
Hilsen Anne.

Komadyret sa...

Oi for en flott give away, denne må jeg rett og slett ha med meg ;) Utrolig med over 1 mill besøkende, gratulerer ;)

Eva sa...

Gratulerer, tusen takk for at du deler! Flotte premier, jeg krysser fingrene! :)

Anonym sa...

Gratulerer med flotte besøkstall på din nydelig blogg! Jeg leser fast og det er en skikkelig feel-good blogg du har. Fortsett slik! :o)
Hilsen Trine, Stjørdal

Anonym sa...

Gratulerer så mye med så mange besøkende. Koselig blogg =)
Super fine premier.

Ha en fin dag =)
Hilsen Gry
(gry.juven@lifi.no)

Lille Frøken Jensen sa...

Gratulerer så mye med en million besøkende, det er jo fantastisk!
Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen av de flotte premiene.
Ønsker deg en forsatt fin helg
Klem fra Jorunn

Anonym sa...

Gratulerer med en million besøkende. Jeg vil gjerne med på give awayen. Ha en fin helg!

Astrid:)

Anonym sa...

Gratulerer med 1 million besøkere! Fantastisk - men så har du også en fantastisk blogg! Jeg deltar gjerne i give-awayen. Flotte premier fra flotte annonsører:)

Klem fra Rigmor S.H.

Fjordheim sa...

Jammen har du mange besøk på bloggen din. Egentlig ikke så rart siden bloggen din er veldig koselig og vel verdt et besøk eller flere om dagen. Gratulerer så mye. Nydelige gaver du har fått å dele ut. Ønsker deg ei herlig helg :)

Jansson bygger hus sa...

Gratulerer med så mange besøkere!!

deltar gjerne på denne flotte give awayen :)

MieLille sa...

Gratulerer så mye med en million besøkende! Det er fantastisk:-) Du har en flott blogg!
Utrolig fine premier på denne give awayen!
Jeg følger deg videre!

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkende, men jeg skjønner hvorfor. Er innom deg hver dag og henter gode tips og ikke minst inspirasjon! Takk for at du lyser opp grå hverdager :-) Anne Grete

Bente sa...

Jeg blir gjerne med på giveaway! Gratulerer med så mange besøkende :)
Ha en fin helg videre :)

Helene sa...

Det var litt av noen premier, heldige de som vinner! Jeg prøver meg, mye som står på ønskelista fra disse butikkene fra før :-))

Forresten så har jeg brukt "din" oppskrift på eplemuffins som du la ut i fjor sommer, de blir alltid en suksess!

God helg!

Hlsthilsen fra Helene uten blogg (helenerosvoll@hotmail.com)

Husflidstausa sa...

Klart eg vil være med på giwe-away. Har ikkje små barn lenger, men er bestemor til ei lita jente, så om eg vinn skal vi nok klare å bruke opp gavekortet ja......

Anonym sa...

Jeg er ikke helt inni i denne blogg verden, men syns det er veldig koselig å lese litt på alle disse søte bloggene rundt omkring! :) Så flotte permier, og nydelig blogg du har! Gratulerer med en milllion besøkende:)
Ha en fin helg sammen med store & små <3
klem fra Kristin

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

Gratulerar med ein million! Skjønnar det godt, for bloggen er kjempebra!!! Eg er gjerne med på denne give-awayen, med så bra premiar. Ha ei fin helg!

Virre sa...

Gratulerer så mye :)
Å for noen fantastiske premier da :)

Ha ei fin helg

Min stil sa...

Ooooh, dette må jeg bare være med på. Knallfine premier, og gratulerer så masse til deg som har passert en million. Det er jo helt utrolig.
Klæmmer Susanne, som krysser alt hun har :-)

årsvollhjemmebakeri sa...

Kjekk blogg du har:-)

Marianne E sa...

Gratulerer så mye! Elsker bloggen din. Den blir lest hver morgen til frokost og kaffekoppen! :)

Hilsen Marianne E.
mariannemostad@hotmail.com

Wenche sa...

Gratulerer med ein million besøk! Ikkje rart det, med så søt blogg!
Lukke til med den neste millionen ;)

God helg!

Wenche

Sigrun Halsen Husdal sa...

Du har en kjempefin og inspirerende blogg! Jeg koser meg hver gang jeg åpner den:) Gratulerer med en million besøkende!

Susanne sa...

Først og fremst: Gratulerer med én million besøkende på bloggen din! Det er jo en bragd i seg selv! En annen bragd du gjør er å inspirere meg (og nok sikkert mange med meg) med dine flotte innlegg om både interiør, hage, familie, osv. Tusen takk for en kjempefin blogg jeg bare må besøke hver dag!

God helg til deg og dine! :)

Bente sa...

Så flott!! Gratulerer så mye!!

Bente

Karin sa...

Hei Silje,gratulerer med en million besøkende på bloggen din,så fantastisk. Men så er bloggen din fantastisk også da. Kjempeflotte premier du har. God helg og klem fra Karin

Veronica sa...

Gratulerer med så mange besøkende! :-)

Klem Veronica

Ingsybings sa...

Gratulerer så mye med en MILLION besøkende. Utrolig bra=)
Slenger meg med på giveawayen din jeg også. Noen skikkelig flotte premier du har!
Ha en fin helg!!

Susanne sa...

Først og fremst: Gratulerer med én million besøkende på bloggen din! Det er jo en bragd i seg selv! En annen bragd du gjør er å inspirere meg (og nok sikkert mange med meg) med dine flotte innlegg om både interiør, hage, familie, osv. Tusen takk for en kjempefin blogg jeg bare må besøke hver dag!

God helg til deg og dine! :)

Anonym sa...

Dette blir jeg gjerne med på:) Jeg har lest bloggen din siden vinteren 2009, da en kollega gikk fra dataen med din blogg oppe, og jeg ble raskt fenget.

Therese
theresesolberg85@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerer! Klart jeg vil være med... du har jo så flotte premier!

sigfridpettersen63@hotmail.com

vigdis sa...

Så¨flotte premier Silje! Følger bloggen din hver eneste dag,og vil gjerne være med på Give awayen! :) Klem fra Vigdis

Babb sa...

Flotte premier og herlig blogg!!
:-)

Babb sa...

Hei!
Flotte gaver og herrlig blogg:-)

Mine-puslerier sa...

Gratulerer så mye med millionen!! Og med så fantastiske premier, må man jo slenge seg på. By the way;du er en av mine yndlingsbloggere!!:)

Marlene sa...

Til lykke med en million :)
Er innom bloggen din hver dag :)
Marlene.

Anonym sa...

Hei! Vil gjerne delta i konkurransen! Jeg er fast leser av din flotte blogg :) - Ingrid!

Åse Elin sa...

Så fantastisk! Gratulerer så mye!Herlig Give-away! Jeg vil gjerne være med! Ønsker deg og dine en forotreffelig lørdag!

jordbærpiken sa...

Oi! Så fine premier! Jeg vil gjerne prøve lykken. :) Grattis med millionen. Kjempegøy, og vel fortjent. Klemklem!

Anonym sa...

Heisann!
for noen flotte premier;) oppdaget bloggen din i 2008 og har siden fulgt m på den nestn daglig! jeg har sagt d før og sier d igjen at jeg elsker bloggen din! du gir så mye ideer og inspirasjon. Håper bloggingen aldri tar slutt, hihi;) ha ei fiin helg. Hilsen cathrine, Trondheim (cathrine_r@hotmail.com)

Monica sa...

Hei Silje.
Gratulerer med en million besøkende. Jeg har fulgt bloggen din en stund, og den er en av mine favorittblogger som jeg leser hver dag. :)
Følte nesten at jeg kjente deg og hilste på deg da jeg møtte deg i Storgata i byen for litt siden.. Hehe..

Deltar gjerne på give awayen, så utrolig fine premier!

Hilsen Monica (momav78@hotmail.com)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg vil kjempegjerne vere med:))
Liker veldig godt bloggen din og syns ikkje det er rart at du har så mange besøkande:))
Ha ein fin dag!
Klem:)

Kjersti Berg sa...

Wow, Silje. Fantastisk, -gratulerer så mye!! Vel fortjent! Flotte premier. Jeg vil gjerne være med:)

Klem fra Kjersti Berg. evensen_kjersti@hotmail.com

Kardemomme mamma sa...

Gratulerer med milllionen:) Fantastisk!
Litt av noen premier:)
Ha en strålende lørdag!

Anonym sa...

Gratulerer! Kjempe fin blogg du har:) Hilsen Randi nv uten blogg;)

mammaLise sa...

Gratulerer med en million besøkende! Ikke noe annet å forvente egentlig :) Du har så fin blogg!

Jeg blir veldig gjerne med. Og så flotte premier du har. Håper igrunn mest på dørskiltet, for jeg trenger nytt ;)

Anonym sa...

Hei Silje!!
For noen fantastiske premier fra en fantastisk inspirerende blogg!En tvers igjennom ærlig blogg syns jeg og det liker jeg! Er selv innom daglig og skjønner godt hvorfor du har fått så mange besøkende! Lykke til videre med bloggen og ha en fortreffelig helg!!
MVH Elin
Mail: gin-fotl@online.no

Maria sa...

Hei, Silje!

GRATULERER med 1 mill unike besøkende! For et fantastisk tall! Det er helt forståelig da, bloggen din er fantastisk hyggelig, og jeg storkoser meg med hvert innlegg (selv om jeg aldri har kommentert før). Denne give-awayen vil jeg veldig gjerne være med på! For noen flotte premier!

Ønsker deg og dine en kjempefin helg! :)

*Krysser fingrene og håper på premie*

Maria E. R

ini sa...

Takk for en fin og inspirerende blogg. Håper jeg er en av de heldige vinnerne :-)

Anonym sa...

Hei Silje ...!

Wow så mange besøkende ...!
Forundrer meg ikke, bloggen din er så innbydende & søt
og jeg vender stadig
tilbake selv ...!

Ha en herlig weekend, klem til deg

ac

ReidunS sa...

Gøy med give away:)
Og Silje, du har en fantastisk fin blogg! Ha en fin helg!

mali-mo sa...

Gratulerer så masse med en million besøkende Silje!

Bloggen din er rett og slett lett å bli glad i. Du byr på så mye, inspirasjon, tips og masse god stemning. Jeg tror bloggen din i tillegg til å handle om ditt hjem og din familie også sprer veldig masse gode følelser rundt familielivet og hverdagene sammen til oss andre. Kanskje inspirerer du oss litt til å lage gode hverdager for liten og stor, rett og slett? Det må vel være en god ting å ta med seg ;)

Melder meg selvsagt på i trekningen din jeg, den ene nettbutikken her var ny fo rmeg, så der må jeg inn og kikke da. Lille Martine har jeg drømt meg vekk i mang en gang. Skulle bare hatt en tjukkere lommebok, hehe ;)

God lørdag til deg og dine!

Ida sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen hos deg Silje :) Koser meg med bloggen din hver dag- keep up the good work!

God helg!

klem

idaviken@yahoo.no

Anonym sa...

Hei Kjære Silje :)

Nå har jeg fulgt bloggen din siden jeg gikk gravid med minstejenta sommeren 2008. Da planla jeg innredning av jenterom og fikk mye tips og inspirasjon av det søte rommet til Augusta. Jeg hadde opp igjennom årene prøvd ut forskjellige interiørstiler i hjemmet men ble aldri fornøyd. Første stil var mørke møbler inspirert fra østen og lykter og puter i sterke farger. Neste stil var veldig minimalistisk med høyglans, glassbord, stål osv. Jeg følte meg aldri komfortabel med noen av stilene og slet med å finne min stil. Da jeg oppdaget din blogg gikk det opp et lys for meg. Det var jo den landlige romantiske stilen som var meg. Jeg har ikke angret et sekund.


Takk for all glede og inspirasjon du sprer med innleggene dine, Silje :) Ikke rart du har oppnådd så mange besøkende. Føler nesten jeg kjenner deg

Jeg vil gjerne være med på give-awayen. Flotte gaver

Vennlig hilsen

Marie

Hos meg og av meg sa...

Yeah, jeg vil være med. Takk for en flott og inspirerende blogg, Silje. Gleder meg til fortsettelsen.

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 503   Nyere› Nyest»