fredag 30. september 2011

Søte små!


Jeg kan stolt presentere en ny annonsør på bloggen min, nemlig den fine nettbutikken søte små!

Det er en nettbutikk med klær til gutter og jenter i alderen 0 - 6 år, som fører merkene MeMini, Wheat, Petit by sofie schnoor, Troizenfants og En Fant. Butikken satser på å tilby klær og tilbehør i samme stil, sånn at man kan finne hele antrekk!




Noen av mine personlige favoritter... Kjole fra MeMini i ull og tyll..



Regntøy fra MeMini! Nydelig farge!




Bukse fra MeMini, til søte babygutter:)



Kjole fra Troizenfants, søte små er eneste nettbutikk som selger dette merket i Norge!



Skjønn skjorte til litt større gutter, fra Wheat, et av mine favorittmerker.

Deilig genser fra MeMini!






Klikk på logoen for å komme til nettbutikken, der er det enda flere nydelige plagg! Og OBS OBS! Nettbutikken har fri frakt ut helgen!


Søte små satser på god service og rask levering. Varene sendes samme virkedag eller første virkedag etter at de har fått bestillingen. Søte små har også onlinechat så kundene raskt kan komme i kontakt med dem å få svar på spørsmål!


Snart blir det give away på bloggen, med premier fra mine tre flotte annonsører!




ha en god helg alle sammen!

4 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

masse fint her ja :)
fant denne sia for noen dager siden.
Artig at du har fått så flotte annonsører da.

Ha en fin fin helg!
Klem

Anonym sa...

Ser vi har lik smak ja, nydelige klær å sko... hadde bare lommeboka vært tykkere ;0) Alltid koslig å titte innom bloggen din, koslige bilder... Mye fine klær som barna dine har... lurer på hva du gjør med dem når d er for smått? kunne vært interessert i å kjøpe noe jeg ;) Gjenbruk er en fin ting... minstejenta er 8 mnd, men prematur så ikke store erta ennå, så tenker at Constanse er noen hakk føre... sønnen min er 5 1/2.

God helg.

Hilsen fast bløggløs leser fra Sarpsborg, Linn!

Talentina sa...

tusen takk for tipset!! skal ha meg en titt:)
Ha en fin dag!

Lady E sa...

Takk for tipset, her må jeg inn. Elsker slike klær til mine små. =)

Ha en flott søndag.