lørdag 17. september 2011

Septemberlørdag


Nå er det ingen tvil om at høsten er her. Gradene kryper ned mot null på natta, og man kjenner at huset blir kaldere. Jeg har handlet inn litt mer ullklær til ungene, og noen blomsterløker som skal ned i jorda i hagen. Jeg har lyst til å sette tulipanløker i år også, tenkte å lese meg opp og planlegge litt i kveld:)

Men først er det biffmiddag, skal vi danse og kanskje fyr på peisen...



Rosene i hagen har vært preget av regnet i sommer. Men nå har buskene med nydelige Winchester Cathedral virkelig slått til! Masse rosa knopper og kritthvite blomster, og de lukter helt fantastisk! Jeg reddet noen inn, siden det er meldt store nedbørsmengder det neste døgnet. Jepp, nå er høsten her....





ha en fin lørdagskveld!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige bilder! Ha en flott kveld!!
Klem fra Erika

visbysjarm sa...

Koselige bilder ;-) Ja, her merkes det at høsten har kommet. Huset er iskaldt om morgenen, så det frister veldig å begynne å fyre. Gleder meg til vi skal det. Det er så utrolig koselig ;-)

irene sa...

Fiiine bilder!
Håper kvelden er koselig!
/irene

Fruen sa...

Vil først og fremst kommentere den NYDELIG headeren din! Tror det må være den fineste jeg har sett:)
Flinke deg:)
Spennende og følge tullipan utviklingen! Du er så flink med blomster, skulle ønske jeg kunne en brøkdel!
Ha en fin kveld og helg videre!
Klemklem, Fruen i nord:)

Tonemor sa...

Nydelige bilder av en vakker rose:)

Caroline sa...

At høsten er kommet, er det ingen tvil om. Det er sån utrolig deilig med den kalde, klare lufta og de vakre fargene! Takk for den nydelig suppa jeg fikk hos Merethe på lørdag. Den var kjempegod!