mandag 26. september 2011

Nye luer!


I forrige uke datt det en pakke ned i postkassa vår! Den var fra lille martine, som jeg er så heldig å ha som annonsør på bloggen min. Denne gangen var det de to eldste som stolte kunne åpne hver sin gave, kjempefine luer fra Napapijri! De er varme og myke inni, og vannavstøtende på utsiden. Kjempefine synes ungene, og mammaen også, for jeg har lært at det er supert å heller ha èn ordentlig vinterlue til de små, som kan vare gjennom hele vinteren! Nettbutikken til lille martine finner du her!



Bittelillesøster likte lua hun også:)



Ellers fortsetter de travle dagene hos oss. Jeg skal ikke klage, for nesten alle tingene jeg gjør er kjempekoselige! Men jeg merker at det er godt ting snart roer seg, for jeg liker ikke å leve så hektisk. Det blir vel sånn at det er mye som skjer i perioder, og så blir det mer rolig igjen. Èn ting som er sikkert er ihvertfall at det er deilig å dumpe ned i sofaen når kvelden kommer;)




ha en herlig mandagskveld!


8 kommentarer:

Mogi`s Cottage sa...

Hi Silje, wonderful pictures from your kids. Thank you!

Have a nice evening, Tina

Anonym sa...

Kjempe flotte luer og nydelige barn! Ha en fin og rolig kveld.
-Erika

visbysjarm sa...

Kjempe fine luer! Ser veldig gode og varme ut ;-)

Kine sa...

Kjempe fine luer da :) og skjønne unger du har :)

Anonym sa...

Kjempefine luer! :)
De så fantastisk gode og varme ut!

Fin dag til deg.

klem

Fabrikken sa...

Så søte de var :) Jeg har også skaffet meg nesten like luer til ungene - blir vinteren like kald som de to foregående, så trengs det :)

Jeg har forresten skiftet navn og adresse på bloggen min (er jeg som var svart/hvit, og som du kjøpte lysestaken av ;)

Ha en finfin dag

Klem Lene

Allis i eventyrland sa...

Kjempefine luer! :)

Anonym sa...

God morgen (O: Da jeg så det fine bildet av barna dine, med de stilige luene, gikk jeg inn på *lille martine* og kjøpte nye dresser og luer til barna (O: Jeg elsker bloggen din (O: Bildene dine er så varme, stilfulle og hjertelige. Synes jeg. ha en fin dag. kos kos fra Mai Liss