søndag 25. september 2011

Hyttehelg


Tuuuusen takk for alle gratulasjoner!

Vi har tilbragt helga på hytta. Herlig! Jeg leste i hytteboka fra sist vi var der, i begynnelsen av august. Jeg hadde skrevet at det var så uutholdelig varmt at vi måtte bade! Det føles lenge siden nå;) Nå er fjellet og skogen fylt med høstfarger og frisk og litt skarp luft.



Hver gang vi er på hytta blir jeg minnet på hvor fantastisk natur vi har i landet vårt. Jeg har mange nydelige bilder etter denne turen, men dessverre bare i hodet og ikke på kameraet. Landskap og fjell som speiler seg i stille vann er fascinerende.



Farlig, farlig men veldig fin:)



Jeg har virkelig blitt skjemt bort denne helga. Frokost på senga, kake med lys, nydelig mat, bursdagssang og fine gaver, alt et bursdagsbarn kan ønske seg!



Og endelig er jeg ferdig med et hekleprosjekt jeg startet på for lenge siden!



Flotte roser vi fikk på bryllupsdagen...



...og en blomst fra en liten barnehånd!



Håper du har hatt en fin helg!





God ukestart!

9 kommentarer:

Lady E sa...

Gratulerer med vel overstått =) Nydelige høst bilder fra hytta =) Vakker natur vi har i dette land.

Ha en fin søndag.

Lady E sa...

Gratulerer med vel overstått =) Nydelige høst bilder fra hytta =) Vakker natur vi har i dette land.

Ha en fin søndag.

Fjordheim sa...

Herlige bilder. Godt med en hyttetur der en bare kan slappe av og kose seg.
Ha ei herlig uke :)

Tonje Merethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Vakkert, vakkert:) Høres ut som du og dine har hatt ei fin helg sammen! Fin uke ønskes deg også! Hilsen Maiken, også fast leser av bloggen din!

ELIN sa...

Høres og ser ut som dere har hatt en herlig hyttetur. Flotte høstbilder. Ønsker dxeg en ny fin uke, Silje. Klemmer fra Elin

Brooke Smith sa...

Wow, beautiful photos!! And beautiful place!

Mogi`s Cottage sa...

Hi Silje, thanks for the wonderful pictures. It looks like autumn is coming fast.
Have a nice week, Tina

Anonym sa...

Et forsinket tillykke med din 29 års fødselsdag og jeres 6 års bryllupsdag .... vidunderligt .... tænk at kunne fejre denne dag sammen med din mand og jeres 3 pragtfulde børn.
Jeg ønsker dig/jer alt det bedste til i livet fremover.
Knus Charlotte