torsdag 22. september 2011

Høstfint i hallen



I dag har jeg endelig fått gjort noe jeg har tenkt på lenge! Jeg har festet klesklyper på skapet i gangen (de er festet med skoletyggis) og nå har jeg hengt opp ark med forskjellige høstmotiv på, fra boka The country diary of an Edwardian lady. Når det blir jul tenkte jeg noen koselige julekort kunne henge her, og ellers ungenes tegninger for eksempel. Og skulle jeg bli lei, tar jeg bare klypene ned igjen;)




Ellers hadde jeg en kjempekoselig kveld med mine fine venninner i går, og jeg fikk altfor flotte gaver! Tusen takk til dere alle sammen;)


..og tusen takk til dere alle som leser bloggen min!





ha en fin kveld!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig smart!! Du gjør så mye utrolig inspirerende!! Vakker og pent og ikke minst.. gir inspirasjon.. Det er moro!!

Henriettes hus sa...

Så utrolig lekkert med klesklyper og høstbilder :)

Det var genialt !

Herlige bilder og super inspirasjon.

Henriette

Tonje fra Lamhaugen sa...

Lurt, takk for tips! Det var virkelig stilig, og så enkelt å forandre da gitt! :) God kveld til deg, klem

Augustsnuppe sa...

Så lurt, tror nok jeg må herme litt der;)
Yvonne

Hanne sa...

Så koselig :)

Anonym sa...

Tar med meg ideen til barnehagen hvor jeg jobber!flott innlegg du har , som alltid:)Hilsen Bjørnhild

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig med de bildene.
Ha en fin kveld
klem

Anonym sa...

Det var en fin ide :) Den tar jeg med meg inn i mitt hus!

Som jeg har skrevet før, din blogg er en inspirasjon!!

klem

Sang Tao - Judith sa...

Hehe, jeg har akkurat den samme boka som jeg driver å river sider av:) Men jeg har brukt det mer i kort o.l. da.
Dette var jo en lur ide:)

janne - kathrine sa...

Det ble jo riktig så fint. Lurt å bruke "skoletyggis". Tenkte først at du hadde limt klypene på skapet og da er det jo kjedelig om det blir merker dersom en angrer seg senere eller helst skulle ha flyttet litt på dem for å tilpasse til større / mindre bilder.
Ønsker deg en fortsatt fin uke! Hilsen J - K

simmas hus sa...

Takk for et kjempefint tips til høstpynt ! Ha en god helg !

Monica sa...

For en GENIAL ide å bruke klyper! De kan man jo bruke på maaange måter, og bare bytte ut motiver etter ønsker, humør og årstid! :) Takk for tips! ;)