mandag 12. september 2011

Favoritt!


Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken farge eller hvilket mønster som er min greengate-favoritt! Jeg har ikke så mange deler, men noen i rødprikkete og noe i lyseblått. Det fine er jo at alle tingene fra greengate passer så bra sammen:)




Da jeg så denne plommefargede kolleksjonen ble jeg derimot litt forelsket, herlig farge nå på høsten!



Har du en greengate-favoritt?


bilder fra greengate


Mandag, ruskevær, herlig barseltreff og koselig ettermiddagsbesøk. Og jeg begynner så smått å glede meg til jul;)




ha en fin kveld!

17 kommentarer:

Mitt Hjørnesalg sa...

Åååå de med blomster var jo bare såååå nydelige da;o)

Lina sa...

Green gate er herleg! Eg må visst begynna å samla :) jul! Wihuuuu! Eg har og begynt gledinga ;) hihi. Klem til deg, skjønne Silje ♥

Fjordheim sa...

Har etpar krus med det blomstermotivet her, og dei syns jeg er aldeles nydelige. Liker så godt fargen på dei. Kunne godt tenkt meg tallerker i det samme mønstert. Det er veldig vanskeig å ha en favoritt blandt disse mønsterene, det er jo så mange fine mønster. Veldig greit at mange av de er fine å kombinere.
Ha ei herlig uke :)

hjertero.com sa...

Herlig barseltreff ja, det er snickers og twist! :) Jeg er enig i at det fine med GG er at man kan kombinere alt og så er det så vakre farger. Selv har jeg vare et par røde skåler med hvite polkadotter, men med bare gutter i hus må jeg innrømme at jeg er svak for de babyblå og pastellgrønne :)

Klem fra Silje

Mari Ann / the Folding Chair sa...

Har bare en grå Naomi lattekopp jeg. Men så disse to mønstrene sammen for litt siden, og innså at jeg trenger noen kopper av hver + den lilla muggen.

*dån* (hehe, hvis du ser designet på bloggen min ser du jeg liker lilla og prikker).

It will (hopefully) be mine :D

Mona sa...

Prikker, prikker, prikker!!!!! Blir aldri feil med prikker:)
Jul, sa de unge frøken. Det var jammen tidlig, men kanskje ikke? Plutselig så står jeg der i desember og aner ikke hvordan jeg skal bli ferdig til jul..... Tror jeg skal begynne å tenke litt på jul allerede nå jeg også:)

Tonje fra Lamhaugen sa...

Jeg har ingen spesiell favoritt, jeg passer på å kjøpe nye tilskudd av lattekopper så fort jeg kommer over noen ;) Kan
A L D R I
få nok lattekopper! ;) Har tittet på plommefargen selv, og liker den veldig godt. Passer helt utmerket til våte høstkvelder, med krydderte og tørket frukt i skålene- mums! :) Ønsker deg en riktig god dag, Silje! Klem

Myke minutter sa...

Min favoritt er Fay Blue og Fay White! Har også begynt å glede meg til jul, tør nesten ikke si det høyt, hihi... Ha en tipptopp tirsdag :)

Frua på Kaulum sa...

Ja, fine høsten og "snart" jul! EN veldig fin tid av året synes jeg!

Jeg har lite greengate, men den plommefargen var utrolig fin! Kanskje det blir en høstgave til meg selv på neste lønning? :-)

Ha en fin dag i ruskeværet!

Vitaboet sa...

Hei Silje;).
Som alltid når jeg leser bloggen din får jeg en koselig og behagelig stemning i kroppen<3

Lunt, varmt og mye kjærlighet i det du skriver. Selv har jeg litt forskjellige varianter av GG. Men nå til JUL skal den nyeste i rødt og hvitt investeres i;). Gleder meg veldig til jul jeg også. Beste tiden på året spør du meg;).

Ha en riktig så flott dag!!

Klem fra vitaboet!!

Monica sa...

Hei. :)

Jeg er fast leser av den nydelige bloggen din. Er også en ivrig GreenGate-samler! ;)
Min favoritt nå er Fay Red. Jeg falt for det med en gang. Så nå samler jeg frem til jul... For det hadde blitt perfekt på julebordet! :-)

Hilsen Monica fra nabobyen. ;)

Beth sa...

Jeg samler ikke på Greengate og prikker syntes jeg slett ingenting om, det er derfor ingen favoritt. Men derimot de småblomsterde med blomstene samlet i små grupper syntes jeg er søte.:-)
Kanskje jeg kjøper meg to sett av det nye røde som er kommet, bare sånn at far i huset og jeg kan ha hvert vårt frokostsett til jul?

Karoline sa...

Jeg har selv akkurat startet å samle og i første omgang samler jeg på det blå med hvite prikker og det helt vanlige med blomster :) Liker greengate veldig godt og det er jo helt supert at alt passer så bra sammen, og man får jo et litt mer spennende servise også!

Anonym sa...

De du viste på bloggen din var jo bare herlig! Går å venter på at de skal få inn nyheter fra green gate her i byen, men enda ikke kommet. Gjett om jeg skal ha de lilla med prikker!!

Ha en fin kveld Silje! :)

Monica sa...

Åååååh, herlighet!! Den plommefargede koppen har jeg ikke sett før. SKAL ha til samlinga! :)

Ingunn sa...

Hei.
Jeg har litt forskjellig GG og synes alt er søtt, men dette i plomme/lillafarger falt jeg fullstendig for da jeg fikk katalogen .
Ha en fin dag videre.
Klem fra Ingunn

Randi sa...

Her i huset finnes det litt forskjellig GG- liker både prikker og blomster. Har begge de to du viser, de er nok favorittene:) Klarer liksom ikke å se meg mett på de;)
Ha en fin kveld!
Randi:)