onsdag 7. september 2011

Dåp: Takkekort


I juni hadde vi dåp for Constanse, og nå har jeg sendt ut takkekortene for de flotte gavene hun fikk! Kortene er levert av kortshop, og jeg er utrolig fornøyd med både service og kvalitet!


    
   
    

Tusen takk til kortshop for kjempefine kort!



Jeg valgte et litt annerledes kort denne gangen, med seks bilder på forsiden og et stort bilde inni. Bildene er av dåpsbarnet (naturlig nok;)) og blomster og pynt fra dåpsdagen.


   


Lille dåpsjenta vår, som snart er fem måneder gammel! Vi har vært på kontroll i dag, og hun vokser så fint:)


gå inn på kortshop sin side her!




ha en fin kveld!


10 kommentarer:

hjertero.com sa...

-Og jeg som hadde dåp for leeeenge siden! :) Nå kom jeg på hva jeg må bedrive kvelden med!

Kortene var fiiiine! :)

Klem klem

hjertero.com sa...

-Og jeg som hadde dåp for leeeenge siden! :) Nå kom jeg på hva jeg må bedrive kvelden med!

Kortene var fiiiine! :)

Klem klem

Kjersti Berg sa...

Hei igjen Silje.Nydelige kort, og så nydelig jente! Vår jente blir 8 mnd i morgen, så føler også at tiden flyr veldig. Takker for svar om peisen også. Ikke lett det der med å bestemme seg. Og det må vi ha gjort FØR kulda setter inn... Koser meg jo, som tidliger nevnt, med å bla rundt i gamle innlegg hos deg her. Der kom jeg over noen lysholdere til jul, som jeg likte veldig godt. 4 barn stående på hver sin plate, med stearinlys. Kan ligne på Carl Larsson figurer, men finner ikke disse på candydesign. Vet du hvor de kommer fra? Linker deg rett inn til siden du har dem på. http://silje-sin.blogspot.com/search?q=venninner+p%C3%A5+gr%C3%B8t.Sjekket også opp juleduken i kjøkkenhåndklestil fra jenta med bloggen the creme house,men ser ut til at den bloggen har vært død en stund? Du vet ikke hvor hun handlet stoffet fra? Klem Kjersti

Hanne Mette sa...

For et nydelig takkeort! Constanse er så skjønn.♥ Tenk at hun er 5 mnd allerede!
Kos dere i høstværet.
Klem

Talentina sa...

Heisan du:) veldig fint kort :) Jeg synes det er litt gøy det at fler og fler bruker bilde både i invitasjon og i takkrkort. veldig fint:) også skjønn hun er da:) Og du:) jeg testet ut den smuldrepaien din. tror du hadde glemt å skrive hvilke grader den skulle stå på men den ble jo kjempe god!! så den skal jeg lage flere ganger :)

Ha en fin kveld!

silje-sin sa...

Hei igjen Kjersti:) Skjønner at det ikke er lett å velge peis nei:) Men jeg kan ihvertfall virkelig anbefale vår, særlig når man har små barn med nysgjerrige hender:) Også kan den males hvis den blir stygg. Ang juletingene (herlig at noen er enda tidlgere ute enn meg;)) er guttene og jentene fra SIA mener jeg, og jeg tror dessverre ikke de finnes lenger. Har fått dem av mamma for mange år siden. Stoffet til gardinene lurer jeg på om er fra stoff og stil! klem fra Silje.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig koselige takkekort. Jeg bestilte takkekortene fra bryllupet der og var kjempe fornøyd.
Ha en fin uke
klem

Lille My Interiør blogg sa...

Så nydelige kort! :)

Fjordheim sa...

Nydelig kort.
Ha en herlig høst :)

Kjersti Berg sa...

Arg, kjedelig med ting som ikke er å få tak i lenger. He he. Jeg er UTROLIG julemenneske, rett og slett elsker det. Pynte inne, familiekos, lage deilig mat- gamle tradisjoner som sylte etc, julekalendere,late dager, fyr på peisen. Å, hvor jeg gleder meg! Selv om høsten skal nytes først nå selvfølgelig. Jeg har katalogen til Stoff og stil,men kan ikke finne det der. Heller ikke i julekatalogen deres. Jeg får følge med på lokale stoffbutikker etc frem mot jul. Ha en super dag,Silje. Og igjen, tusen takk for svar. Klem Kjersti