torsdag 29. september 2011

Dagen i dag!


I dag har vi hatt bursdagsfeiring her i huset, for meg og mannen min som har bursdag neste uke! Det ble en litt annerledes feiring i dag, men kaker og tid med familien ble det ihvertfall!

Noen er kanskje lei av å se mine dekkede bord nå, men det blir jammen det i dag også, siden hele dagen har gått med til bursdagsforberedelser!







Måtte ta med et bilde av dagens usminkede bloggerske, for jeg lo da jeg så meg selv i speilet:) Når jeg baker har jeg alltid på meg noe på hodet, jeg er nemlig livredd for at det skal komme hår i maten. Og da ser jeg altså ut som dette;) Jeg blir alltid lettere stressa av å se kokker og konditorer lage mat på tv med langt hår flagrende rundt:)



Jentenes antrekk i dag. Rødrutete kjoler, blondestrømpebukser og sløyfer i håret er noe av det søteste jeg kan tenke meg på små jenter.


Nå- beina høyt! (og tusen takk for alle kommentarer om hekleteppet!)




ha en fin kveld!

15 kommentarer:

Christina sa...

Så koselig!! :)
Fint bord.. Jeg elsker å dekke bord! Det er farmor sin skyld.. Hihi..
Har du også under-duk? Jeg bruker filt.

Stor klem fra
Christina

Lina sa...

Hahaha. Søtaste Silje! ♥ For eit herleg bilete av deg. Artig innlegg. Med alltid like inspirerande bilete av borddekking hos deg! Eg ELSKAR dei innlegga, får mange tips ;) Så ikkje slutt med dei, for alt i verda! Bøkhamsar er berre så dekorativt. Har du plukka dei inn no i år? Eg må visst ut på jakt! ;) Søte kjolar til dei fine jentene dine. Klem frå Lina

Anonym sa...

Hei. Koselig blogg, masse flotte bakverk. Lurer litt på navnet på det svenskevperlesukkeret du bruker på noen av bakverkene dine og hvilke typer butikker du kjøper det i. Er en vesstlending som skal til Sverige og øyner håpet om å finne sånt jeg også...
Hilsen Marie

silje-sin sa...

Hei Marie! Takk for koselig hilsen! Perlesukkeret er det samme som i Norge, samme eske og navn, men det er hvitt i stedet for blankt. Du kan se på esken at det er hvitere på bildet. Jeg kjøper det i vanlige matbutikker der borte. Håper du finner det:) Hilsen Silje.

Gøril sa...

Så herlig bord du har dekket! Jeg elsker å se bilder av dine dekkede bord, så det må du ikke slutte med å vise:-) De gir så masse inspirasjon!

Klem fra meg

Erika sa...

Kjempe flott innlegg som vanlig! Herlig bilde av deg! :-)

Tindrande Auge sa...

Syntes de dekkede bordene dine er veldig inspirerende og nydelige♥ Ha en flott dag videre ;) Klemmer fra Nina

Balke gård sa...

Gratulerer til dere begge!! Nydelig bord og kjoler, småjentene blir supersøte i dette antrekket!! Nattaklem

Monicas hus sa...

Hei på deg.
Hi hi, helt enig, hår i maten er ikke bra ;)
Flott dekket bord!
Gratulerer med dagen, i neste uke, både til deg og din mann!
Ønsker deg en riktig god natt, og en glad fredag ;)

elisabeth sa...

et nydelig bord :) flotte bilder.

Mari Mushom sa...

jeg blir aldri lei av å se dine dekkede bord, de er så fiine! :-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Koselig med bursdagsfeiring... Synes det er koselig med dine bord jeg. Herlig bilde av deg også...
Ønsker deg en flott helg
klem

Fru Andersen sa...

Så koselig! Blir ikke lei av dine bilder av bordekninger, alltid inspirerende:-)

Gratulerer med overstått til deg og mannen!

Nydelige kjoler forresten! HAdde lignenede til mine to eldste jenter da de var små, sååå søte!

Klem!

Fjordheim sa...

Blir ikke lei av fine dekka bord. Koselig bursdagsbord hos deg i dag. Det er jo kjempelurt å dekke til håret mår en lager mat. Lærte vel det en gang da jeg gikk på husstelllinja. Men det blir desverre ofte glemt må jeg innrømme. Men bør sikekrt begynne med det igjen siden jeg har begynt å miste en del hår.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Anonym sa...

Nei, Silje, vi blir ikke lei av å se dine fint dekkede bord! Faktisk pleier jeg å gå inn pa bloggen din for å få inspirasjon til borddekking når jeg skal ha besøk! :)