fredag 23. september 2011

6 + 29


I dag er det seks år siden jeg giftet meg med min flotte, snille og kjekke mann;) Seks år siden vi sto foran presten i en gammel steinkirke i Barcelona. Bare han, jeg, presten og cd-spilleren. Vi tok taxi fra hotellet til kirken, og den stoppet ved en butikk så jeg fikk løpt inn og kjøpt meg en brudebukett! Og bryllupsmiddagen ble på Pizza Hut, siden ikke restaurantene hadde åpnet enda:) Dagen ble akkurat slik vi ønsket, den handlet om OSS. Vi hadde gjort det på akkurat samme måte igjen.



Og i morgen fyller jeg 29!


Vi har altså litt av hvert å feire denne helgen, for hos oss feires det som feires kan:)




ha en herlig helg alle sammen ♥

29 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

Gratulerer med både bryllupsdag og bursdag:) Kos dere med feiringen i helgen :) Go helg til dere.
Klem

Hegeslilleboble sa...

Gratulerer med begge deler, ha en fin helg!

Miriams små detaljer sa...

Gratulerer! Så utrolig romantisk å gjøre det sånn :) Mye mer romantisk enn med hundre tilstede, etter min smak :) Jeg er fast leser av bloggen din. Du skriver så ærlig og vakkert og har så fine bilder :) Ha en fin helg!

Karin sa...

Hei Silje,gratulerer med både bryllupsdag og bursdag imorgen. Du er så herrlig!!! Jeg blir i så godt humør av å lese bloggen din. Syns headern din var kjempefin. Ha en fin feiring av både det ene og det andre. Klem fra Karin

Familien Furu sa...

Gratulerer så masse med begge dagene :) Håper de blir flotte!

Klem klem

Ingunn sa...

Gratulerer med to store dager!!
Hvordan løste dere det med vitner og slike ting? Bare dere to høres jo fantastisk ut!!!

Kine sa...

Gratulerer så mye! Det hørtes kjempekoselig og romantisk ut :)

Tonje fra Lamhaugen sa...

Gratulerer med bryllupsdag og bursdag! :))) Klem

Hjørnestein sa...

Gratulerer så masse med begge feiringene:)
God helg til dre

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Gratulerer såå masse med bryllupsdagen i dag og bursdag i morgen :) Trakk litt på smilebåndet da jeg las din beskrivelse av den store dagen for 6 år siden, men herregud, dere fikk forme dagen akkurat som dere ville og som du sier, dere hadde gjort det på samme måte hvis dere skulle gjort det om igjen :) Herlig !!
Har angret mer enn en gang på at vi ikke fant på noe mere spennende enn det vi gjorde da vi giftet oss for 20 år siden, men ikke angret ett sekund på at jeg gav mitt ja til min kjære mann :)))
Ha en strålende helg med alt dere måtte feire :) Klem Heidi

Hilsen Bodil F.T. sa...

Gratulerer med dagen i dag og dagen i morgen!! Det var en TØFF bryllupsfeiring, syntes jeg. Godt at en kan gjøre det på den måten en liker best!

englemor sa...

Gratulerer så mye Silje med både
bryllupsdag og bursdag!!
Hørtes jo bare ut som verdens mest romantiske bryllup da.....

Ønsker deg ei riktig god helg!
Klem fra Hilde

Kine sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdag og gratulerer med morgendagen :)

Jeg må si jeg ble litt overrasket over hvordan bryllupet deres var, jeg innbildte meg at dere hadde hatt et stort flott bryllup med masse familie, men det høres kjempe koselig ut sånn dere gjorde det :)
Er akkurat slik jeg ville gjort det dersom jeg skulle giftet meg, har helt angst for store opplegg :p

The Smiths sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdagen! Artig å høre om et litt annerledes bryllup. Hørtes ut som en flott og romantisk dag=) Da vi gifta oss var kun de aller nærmeste familien tilstede i kirken. Etterpå dro vi til "Olive Garden" (en family-style restaurant i USA) og spiste middag. (Vi hadde større feiring året etter, men det er jo den dagen vi faktisk gifta oss som er bryllupsdagen.=)) Klem

Jijji sa...

Gratulerer så masse med både det ene og det andre! Kos dere masse i helgen!

Klem fra Jijji

Fjordheim sa...

Gratulerer så mye med 6 års bryllupsdag og med 29 års bursdag.
Godt når en kan feire slik en virkelig har lyst til.
Ønsker dere mange gode år fremover :)

Tina sa...

Gratulerer så mye med både bryllupsdag og bursdag i morgen!
Hørtes spennende ut, med et litt annerledes bryllup :)

Ha en strålende helg, med fine feiringer.

Takk for en fantastisk inspirerende blogg, Silje!

Bloggklemmer fra Tina M.

Anonym sa...

Hei Silje.Gratulerer med bryllupsdag og bursdag:-) Første gang jeg legger igjen en kommentar hos deg selv om jeg har lest bloggen din en god stund nå.Fantastisk fin blogg du har,blir glad når jeg leser innleggene dine:-)Ha en god helg til deg og dine.

Klem fra fast leser, Elisabeth

Høstmamma sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdag! Så moro å høre litt om hvordan bryllupet deres var! Vi giftet oss også i barcelona:-) Det var i 2007 i Sjømannskirken. var det i den kirken dere også giftet dere kanskje? Vi valgte den for da var det en norsk prest som sto for vielsen. Vi gjorde det også ganske enkelt. Vi var 27 stk som reiste nedover, koselig intim vielse og middag på hotellet etterpå. Angrer ikke et sekund!

Kos dere i helga med dobbel feiring:-)

Petitchoux sa...

Gratulerer så mye med dagen din og bryllupsdagen! Bloggen din er en av minne absolutte favorittblogger :D God helg til dere alle sammen

ELIN sa...

Gratulerer så mye Silje, med både dagen din og bryllupsdag. Ønsker dere en strålende helg. Klemmer fra Elin

Monica sa...

Gratulerer så mye med både bursdag og bryllupsdag :-) Hørtes ut som ett perfekt bryllup i en perfekt by... men må man ikke ha forlovere eller vitner tilstede ?

Petrine sa...

Gøy å gjøre noe annet enn hva som er veldig vanlig :)
Gratulerer med både bryllupsdag og bursdag :)

Hilde. sa...

Gratulera så mye, både med bryllupsdag og bursdag.

Rosehagen sa...

Gratulerer med dagene;)
Herlig måte å gift seg på:D

Høsthilsen fra Ann-M.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen din, Silje!
klem til deg
ac

Anonym sa...

Gratulerer med begge deler, håper dere har hatt ei fin helg sammen :) Klem fra Maiken.

Anonym sa...

så romantisk ooooo

gratulerer med dagen

Anonym sa...

Gratulerer med bryllupsdag og bursdag :-)
Bryllupet hørtes perfekt ut! Hørtes ut som mitt drømme bryllup faktisk :) Vi har tenkt å gjøre noe lignende når vi bestemmer oss for det.