søndag 7. august 2011

Rosecider


Som jeg skrev i forrige innlegg, hadde svigerinna mi med skjønne klær til jentene da hun var innom oss i går! Og da hun hadde dratt oppdaget jeg en flaske med rosa cider i kjøleskapet, tenk å gjøre sånne søte ting:)

I dag fant jeg frem de små stettglassene vi kjøpte i ferien (ungene må jo også ha fine glass!), og helte oppi den lyserosa boblende drikken:)



Det var pærecider med rosesmak, og den smakte jammen rose også! Planen var at Augusta og jeg skulle nyte hvert vårt glass, men som den avholdskvinnen jeg er syntes jeg selv alkoholprosenten på 0,7 gjorde at det smakte alkohol, så da ble det et til mannen i stedet:) Men god var den, for å ikke snakke om nydelig å se på! Takk søte Anette for alt du gir oss!




 Her hjemme har vi jobbet i hele dag, og mannen og jeg satt oss ikke ned før klokka var 23.30 i kveld (dvs i går, siden klokka snart er ett..) Jeg har fått gjort masse oppe, og det blir nok bra når alt er ferdig! Mannen har vasket bil og klippet plenen, og vaskemaskinen går non stop... Flere som har det sånn etter ferien?:)



ha en god søndag alle sammen!



nattaklem ♥

9 kommentarer:

kråkeslottet sa...

JA visst kan jeg kjenne meg igjen, hehe... men så deilig følelse når alt er på plass igjen og man sitter igjen med følelsen av virkelig å ha utrettet noe, en koselig ferie med familien, ryddet opp ute og inne og liksom bare gå på vent på hverdagene igjen..bare nyte mellomtiden.. da er det tid for å pusle litt.. jeg vil også ha besøk av ei som kommer med masse barneklær og cider i kjøleskapet til meg:) så koselig da!! ha en fantastisk sommer videre og kos deg med dagene som kommer og går.

RoseSommer sa...

Så herlige bilder! Det blir forhåpentligvis litt fint vær de siste dagene av "ferien" før skole og alt annet kommer igang igjen.
Jeg sitter her og sjekker om Nordgardssetra mellom Siljan og Lågendalen er åpen en uke til, og det er den! Da blir det dyrebesøk for venner og familie denne uka når bare sola titter fram igjen!
God søndag.

Villa Bjørkhaug sa...

Herlighet for nokre lekre bilete;) Nyyyyt det:) Klem

Rosehagen sa...

Nydelige bilder;)))
Dette er egentlig en kommentar til kjøkkenhagen din!
Jeg sår nesten alltid erterblomster før 1.mai. Jeg sår i yoghurtbeger,2-3 frø i hvert. Når spirene er 3-5 cm plantes de ut. (først på mai!) Og nå i august bugner det av duftenede blomster;)))

Ønsker deg lykke til;)

Sommerklem fra Ann-M.

Rosehagen sa...

Nydelige bilder;)))
Dette er egentlig en kommentar til kjøkkenhagen din!
Jeg sår nesten alltid erterblomster før 1.mai. Jeg sår i yoghurtbeger,2-3 frø i hvert. Når spirene er 3-5 cm plantes de ut. (først på mai!) Og nå i august bugner det av duftenede blomster;)))

Ønsker deg lykke til;)

Sommerklem fra Ann-M.

Anonym sa...

Hey guys,

Do you want to watch Spy Kids 4: All the Time in the World? It is not released yet but you can watch it online already!

Click here to [url=http://watch-spykids4allthetimeintheworld-online.com/watch-spykids4allthetimeintheworld-online-free.php]watch Spy Kids 4: All the Time in the World[/url]

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Herlig...så godt ut!
Du de glassa du viser her... veit du hvor man får tak i slike??? Står høyt på ønskelista om dagen :)

Nyt søndagskvelden Silje :)
Klem Anette

Hearthandmade sa...

Oh such beautiful images! I love the juice bottle also. The header for your blog is delicious.. I want to eat that tart

Maret sa...

Ja-da, det livet er heilt normalt..

og så kjem kvardagen litt etter litt...