onsdag 17. august 2011

Rosa høst?


I dag har jeg vært i byen en tur, for å handle litt klær til ungene. At små barn vokser fort er en kjent sak, men jeg blir like overrasket hver gang ungene tar på seg et plagg etter sommerferien som plutselig går langt oppå armen eller leggen. Hvor mange cm kan man vokse i løpet av en sommer?? Tydeligvis noen;) Det var Constanse som hadde aller størst behov for klær nå. Siden hun er født på en annen tid på året enn storesøstra er det dessverre ikke alle plaggene etter A jeg får brukt til henne.



Nydelig og myk bomullsdress til C, fra Name It. Jeg elsker buggfargen:) (dere husker vel fargen på de rosa bugg-tyggisene?;))



En kjempefin strikkejakke kjøpte jeg også til lillemor. Den er litt stor, men kan jo fint vokses inn i;)



Ser ut som det blir en rosa høst for jentene mine!



Her er helbilde av jakka fra noa noa, som en av dere lesere ba om:) Og en bukse i cordfløyel, det er herlig på barn synes jeg!




ha en fin kveld!

13 kommentarer:

Sweet Chili. sa...

Kjempe fine klær:) Er den hvite strikkejakken også fra Name it eller er den fra Noa Noa? Fikk så lyst til å kjøpe den til vesle jenta mi:) Ha en fin kveld Silje. Klem fra Pernille

Mona sa...

Så fine klær!!!! Rosa er nydelig til tuppene:)Jeg er blitt helt hekta på lilla, jeg!!!! Heldigvis er hun bare 1 år, så det er fortsatt mor som bestemmer! Og da blir det lilla, da!!!
Klem fra Mona

ennahs lille hjørne sa...

Søte rosa klær:)
Jeg har bare en gutt så her blir det nok aldri kjøpt rosa. Men endag godt at jeg syr såpass mye at både rosa å alle de andre jentefargene er flittig innom heimen vår også.

Iren sa...

Nydelige farger på de klærne du har kjøpt da, og at unger vokser fort kan jeg gjerne skrive under på...Jeg kjøper alltid klærne litt for store slik at de rekker bruke de en stund før de er for små, klær er finere litt for store enn litt for små!
Klem Iren

RoseSommer sa...

Å. rosa! Jeg tror ikke rosa var oppfunnet da jeg var barn for 50 år siden. Kjøper rosa så fort jeg finner noe nå. (Ikke mye, forresten.)

Elin sa...

Hohoho... Jeg hadd en kraftig ryddesjau i klærne til begge mine i går. Akkurat det samme her! De gror jo som gresset!! :))
Så i morgen skal vi ut og fornye garderoben til de små, og hente ned litt fra loftet til minste. Det kan jo være det er noen skatter der også! :)
Ha en fin kveld Silje!
Klem

To Ju Mama sa...

Å herlige klær du har kjøpt:))

Rsa er sååå fint.
Klem

Kine sa...

Så mye fint! Den var skikkelig Bugg-rosa,ja! :)
Du er heldig som har rosa frøkner, satser på at guttene mine får døtre så jeg kan kle opp barnebarna mine i rosa :-)

Min stil sa...

Hei hei. Rosa er vel jentefarge nr 1. Flotte klær til søte jenter. Ha en flott høst.
Klæm Susanne

visbysjarm sa...

Kjempe søte klær! Den jakken fra Noa Noa var veldig fin! ;-)

Beth sa...

Nydelige klær og små jenter SKAL vel være litt rosa de?
Syntes det er en lekker farge selv også jeg...

Anonym sa...

Silje, du har en så fin blogg, som man bare blir glad av å lese...:) Herlige rosa barneklær! Ha en finfin høst!
Reidun

Elisabeth sa...

Her var det mye fine klær. Jeg syr klær selv også, det er så fine farger og får lyst til å sy med en gang.