mandag 29. august 2011

POSTkasse før og etter!


Da vi giftet oss for snart seks år siden ønsket vi oss ny postkasse til huset vi holdt på å bygge. Og det fikk vi, en fra Bruka, i rødt og hvitt, samme som huset. Men etter kort tid...



...ble den mer og mer oransje.



I går spraylakket mannen min den, så nå er den hvit i stedet. Klar forbedring, og mye bedre enn å måtte kjøpe ny!



Nummerskiltet på huset fikk seg også en dusj, de var nemlig i avskallet gull. Kjekt med maling på sprayboks!



ha en flott tirsdag!

25 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Smart, enkel og fin make over ;)
Ha en strålende uke.
Klem May Helen

Hilde. sa...

Kjempe fin postkasse !!!!

marita sa...

Så lurt å male over den, det vart fint med kvit postkasse mot den raude husveggen og.

Og herlighet så lyst eg får på eplekake av headeren din.. kan jo nesten ikkje komme innom her ;)

Mona Christin sa...

Spraymaling er vår beste venn innimellom. Har noen bokser stående her også tilfelle jeg får ånden over meg.

Klem Mona C

Anonym sa...

Hei Silje!

Noe helt annet dette: Tror jeg vet hva butikken i Stavern heter, der hvor du kjøpte fiskespillet vet du.
Tror kanskje den heter superkids.
Søkte maileg i Stavern og da kom den opp :)
Bare hvis flere lurte fælt :)

Hilsne Charlotte :)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Lurt:)

enkelt og billig..

Holder på med spray lakking her også får tiden:)Rammer,potter og pynte ting:)

Nyt ny uke:)

Klem Linda:)

Anonym sa...

Så flott det ble. Hvitt slår jo aldri feil:)

Klem fra Anita (fra Bergen) :-)

Bente sa...

Det ble kjempefint:)

Bente

Jansson bygger hus sa...

Bra å kunne fornye det man har :) maling på boks er tingen, jeg har fornyet en del blomsterpotter med det :)

Har den samme postkassa i svart med hvit skrift, så da vet jeg hva jeg skal gjøre når den blir falma!!

Ha en god dag :)Hilsen Elin

Caroline sa...

Så smart! Det ble jo kjempefint også! Det er jo ikke vits å kjøpe nye ting når det blir så fint med litt maling;)

Linn Hege sa...

Hei! Det ble kjempefint, passer godt med hvit postkasse til den røde veggen!

Er denne postkassa helt tett? Lurer på å kjøpe meg en slik en.

liven sa...

Supert!!
Så kjekt med spray og maling :o)

Livy sa...

For en smart ide! Det ble kjempefint! Klem fra Livy

Roka Design sa...

Smart med makeover istedenfor ny:)
Så god som ny:)

En fin dag ønskes deg:)
Klem Kari

Røsslyng - Dikt for dagen sa...

Din blei flott! Gratulerer med "ny" postkasse:)

Norwaystyle sa...

Så fint det ble. Spraymaling er genialt.

Kine sa...

Åj det har jeg ikke tenkt på, at den kan bli oransje! Vi har også en slik en i rød og hvit, håper den holder på fargen en stund :)

Fru Eriksen sa...

Oi, da vet jeg hva jeg skal gjøre!!! Min er nemlig også oransje nå... Frem med spraylakken!!! :)

Takk for tipset!

Ha en finfin dag!

Klem fra Kathrine!

visbysjarm sa...

Det ble veldig fint! ;-)

Miriams små detaljer sa...

Lekkert! Du har så fin blogg. Jeg følger med! :)

Cosmos sa...

Hei og tusen takk for koselig kommetar hos meg ved bryllupet for dattera vår
var en STOR dag:-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Det ble mye bedre, ja. Jeg fikk endelig den hvite Brukaen etter å ha ønska meg den lenge. Og hadde jeg ikke før fått den opp utafor døra, så ankommer et brev fra Posten som pålegger oss å ha felles postkassestativ i veistumpen vår...Makan!

Whitebite sa...

Har en helt lik i stål! synd at den falmet, det er jo får dårlig!

men så fin og hvit den ble etter litt spraying! smart!

klem!

Whitebite sa...

*for dårlig

Theas Hjem sa...

Den ble kjempefin!! og husnummeret også:) Hurra for maling og spraybokser;) Det er alltid gøy med litt makeover!