torsdag 11. august 2011

Pasteller til de små!


Jeg har skrevet om min søte svigerinne Anette før, og nå har hun slått til igjen;) Hun bor i Oslo, og tidligere i sommer ringte hun meg og fortalte at de fortsatt hadde masse noa noa-klær til barn på salg i flere butikker. Snill som hun er kjøpte hun noen plagg for meg, og så hadde hun kjøpt noen til dem selv også, ungene mine har virkelig vært heldige med tanta si;)



Herlige pasteller og tyll, alt små prinsesser kan drømme om;)



...og mamelukker, mammaens favoritt!



To hvite kjoler til Augusta. Jeg holdt på å kjøpe den ene i Gøteborg, men lot være, som med mange andre ting jeg hadde lyst på. Den turen var jeg rett og slett for fornuftig;)




I morgen skal Constanse og jeg en tur til mamma, i den nye leiligheten deres. Tror jeg må ta med kamera, for de har fått det så utrolig fint!!





ha en sukkersøt kveld alle sammen;)


7 kommentarer:

Minasverden sa...

Nydelig:) Herlige farger:)
Ha en fin kveld.:)

Mammabenti sa...

Nydelige da! ;) heldig som har muligheten til å shoppe slik på salg :)

Anonym sa...

Flott tøy! :)

Det lyse rosa strikkeplagget som ligger øverst, kan vi få se det i full størrelse? Ha lyst til å prøve å strikke noe lignende strikk i babyteppe.
klem Siri

Monica sa...

Jeg var også på salg på Noa Noa for noen uker siden. Masse til 70 % avslag! MÅTTE jo bare handle da! :)

marita sa...

Så mykje fint! :)

Husmora sa...

Så deilig å ha ei snill tante :-) Nydelige farver :-)

Beth sa...

Her var det mye fint til en liten prisesse...:-)