tirsdag 23. august 2011

Ny sofa!


Plutselig står det en ny sofa i stua vår! Det hadde vi nemlig ingen planer om. Vi ønsket oss riktignok en større sofa på sikt, koselig å ha plass til noen gjester også, og ikke bare oss fem. Så gikk jeg inn på bloggen til Merethe, som jeg har møtt gjennom bloggingen, og blitt venninne med i det virkelige liv også:) Den skjønne fembarnsfamilien hadde fått ny sofa, akkurat samme som vi har drømt om.. Og snille Merethe synes det var greit at jeg kjøpte den også, så jeg er rett og slett en skikkelig hermegås!



Slik ser vår nye sofa ut, og vi er så fornøyde! Mannen også heldigvis, og det er godt siden det måtte litt overtaling til:) Nå har vi plass til store og små i sofaen, og de som måtte komme innom på besøk også:)



Og som Merethe også skriver, virker stua mye større nå, og mer romslig!



Jeg kjøpte med to nye puter også (hadde lyst på flere, men følte igrunn jeg hadde tøyd strikken langt nok;)), men etterhvert håper jeg vi får fylt opp sofaen med mange myke puter!





ha en fin kveld alle sammen!


25 kommentarer:

To Ju Mama sa...

Kjempefin sofa:) Ha en fin dag:)

Klem henriette

Hanne Margrete sa...

Den sofaen var kjempefin! Vi savner å ha en stor god "kryp-oppi-sofa", men er begrenset med plass hos oss..Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?
Nydelig salongbord du har og! Du har så mange fine møbler med "sjel" i,veldig koselig hos deg:)

visbysjarm sa...

Kjempe fin sofa! Du har et nydelig hjem! ;-)

Fjordheim sa...

Det er en kjempefin sofa. Godt å ha god plass til gjester også.
Ha ei fortsatt god uke :)

heidi sitt ♥ sa...

Åja, herlig med skikkelig sofa-plass ")

Torill sa...

Ein nydelig sofa dåke har fått! Og for ein herlig farge:) alltid kjekt med plass til litt fleire rundt bordet. Likte veldig godt regnklerne til ungene og, trur eg må ta meg ein titt der... Alltid så koselig å lese bloggen din, så kvardagslige innlegg som eg ofte kjenner meg igjen i;) ønsker deg og dine ei fortsatt fin veke.
Klem fra meg

Gøril sa...

Veldig fin sofa! Og det er så deilig at det er plass til mange oppi! Herlig farge dere har valgt også

Klem fra meg

Hege sa...

Gratulerer så masse med ny kjempe fin sofa. Det er så deilig med en romslig sofa og krype opp i.
Koselig stue.

Har startet en give away på bloggen min,bli gjerne med på den ;o)

Ha en fortsatt fin kveld.

KLem Hege

hjertero.com sa...

My my, grattis med ny sofa! Enig at den gjorde stuen deres større, sikkert litt pga fargen også! :) Bra ble det hvertfall!

Du var savnet igår... Vi får satse på nytt treff snart!

Klem klem

Merethe sa...

Se der ja! Skal sei! Det blei innmari fint!! :) Gleder meg til å prøvesitte den ;)
Vi får kanskje ta oss en tur på putejakt sammen snart? :) Kjekt å se at bordet deres passet så fint også, har nemmelig lyst på et som er litt større alikevel ;)

Klem klem!

MissMette sa...

Hei Silje :)
Kjempeflott sofa, gratulerer så mye :) Kjekt med stor sofa og veldig godt å krølle seg sammen ღ Ønsker deg en fortsatt fin kveld, kos deg masse... Klem fra Mette

Anonym sa...

Hei!
Superfin sofa:) Vi er en familie på fem som akkurat har flyttet inn i nytt hus, og en slik sofa skulle jeg gjerne hatt.. Kan du fortelle hva den heter/hvor du evt har kjøpt den?

Elsker bloggen din by the way.. Den er så kos:)

Mari

Marte sa...

Kjempefin sofa! Og så herlig med plass til mange:) Blir koselig nå som høsten er på vei.

Nydelige bilder av ungene i gårsdagens innlegg:)

God natta!

Klem fra Marte

RoseSommer sa...

Den ser deilig ut! Så spennende med det gamle og nye sammen. Her blir det nok koselige kaffestunder iløpet av vinteren!

bella interiørblogg sa...

grattis med ny sofa, den var fin:)

Hilsen fra
Bella:)

K @ Aurora Blythe sa...

Very lovely! The perfect place to cuddle up with a book. Congrats!

Monica sa...

Herlig sofa! Gratulerer! :)
Jeg har ny sofa HØYT på ønskelista....

Seek for Antique sa...

Hei!

Du eg pleier ikkje være fan av hjørnesofa, men denne var rett og slett lekker!!

Kos

Beth sa...

Ååå, såå lekker!
GRATULERER med "ny" stue!
Nå går det mot høst og innekos, så en ny sofa blir nok flott å ha...

Sweet Chili. sa...

Gratulerer så mye med fin sofa, den passet jo perfekt inn i hos dere. Fargen var også nydelig:)

Ha en god dag og takk for at du deler så mye av deg og ditt her på bloggen:)

Klem, Pernille

Ps: Delta gjerne på Giveawayen inne hos meg om du vil:)

ELIN sa...

Så moro med ny fin sofa :) Vi ønsker oss også ny sofa , men tror barna skal få grise ned den vi har litt til he he. Ha en fin dag, Silje! Klemmer fra Elin

Kine sa...

Kjempelekker sofa :) En sånn ønsker jeg meg også, men vi har dessverre ikke plass til en slik i den lille stuen vår...!

Anonym sa...

Hei
Ble så glad for å se at du har kjøpt lik sofa som jeg har på hytten. Liker bloggen din og hjemmet ditt, tenker da at jeg er på rett spor. Jeg liker også å blande nytt og gammelt og liker å hente inspirasjon og ideer på bloggen din :)

Klem fra Ann

Anonym sa...

Kjempefin sofa! Har nesten lik :) Moro å få noe nytt i stua. Kos dere masse i den nye sofaen.
Ingunn

Veronica sa...

Veldig fin sofa! Skjønner dere er fornøyd med den! :-)
Vi har også ny sofa, og det er så godt med god plass til alle. :)