lørdag 13. august 2011

Mer fra mamma


I dag kommer resten av bildene fra mammas nye leilighet! Et skikkelig bilderas rett og slett:) Bursdagen gikk veldig fint i går, kjekt med god plass når man er mange mennesker.



Mamma har valgt mange fine lamper til leiligheten. Det er noe jeg ønsker å prioritere hos oss etterhvert også, for vi har ikke så veldig mye spennende nå! Høyest på ønskelisten er en lysekrone:)





I hallen.



Stua, med to trappetrinn opp til tv-stua.










 Her er det barne-tv og lørdagsgodt nå. Ungene er ute og leker dagen lang, så da er det deilig å sette seg i sofaen når kvelden kommer!




ha en herlig kveld!

12 kommentarer:

Talentina sa...

veldig stilfult!

Yvonne sa...

Wunderschön!

mammabenti sa...

Shit! Fysøren moren din er flink da!! Det er jo du også da. like morro hver gang jeg klikker inn på bloggen din :)

Stine sa...

For en nydelig leilighet :D:D

Fjordheim sa...

Det er ikke vanskelig å se hvor interiørinteressen kommer fra. Kjempefint i leiligheten til din mor. Mange nydelige detaljer.
Ha en god kveld :)

Kine sa...

kjempe fint hos mammaen din :)
og hun har akkurat sånt badekar jeg har drømt om siden jeg var liten :)
det blir nok et slikt et når vi skal ha badekar, forhåpentligvis snart.

Ann-Helen sa...

Eplet faller ikke langt fra stammen:) Kjempefint hos moren din;)

Er stor fan av bloggen din, du gir meg så masse inspirasjon Silje:)

Hos oss er også skoene hulter til bulter i gangen, helt til ditt lille tips;) Supert altså:)

LA BELLA VITA sa...

For et nydelig hjem OG for en nydelig blogg du har :-)
Legger meg til som følger her hos deg!
Ha en FIN kveld :-)

Klem Ellen

Karin sa...

Gurimalla så fint mora di har det altså.Hun har god smak og veldig mye fine detaljer.Ser hvor du har arvet din interesse for interiør fra ja.Ja dette var morro så se. Så fint at hu vil dele det med oss lesere.Hilsen Karin

Whitebite sa...

hei Silje!
lurte på en sak..
Jeg vil gjerne skrive et innlegg som har med deg å gjøre. Og lurte på om jeg kan låne noen bilder av deg.
Kan du ta kontakt på mail:
alittlebit@hotmail.com

Blir veldig takknemlig for svar.
WB

Beth sa...

Utrolig lekker leilighet. Men ut i fra størrelsen er det nok ikke en hvilken som helst leilighet vil jeg tro?

Hegeslilleboble sa...

For en fantastisk leilighet!!!! Nydelig.