fredag 12. august 2011

Mammas nye hjem


Mamma og stefaren min har flyttet inn i nybygd leilighet, og der har Constanse og jeg vært i mange timer i dag. Jeg tok en del bilder, og jeg må få lov til å skryte av mamma, for jeg synes hun virkelig har fått det lekkert og satt sitt eget preg på leiligheten! Den er på ett plan, men har to trapper opp til kjøkkenet og til tv-stua.

Bildet er tatt fra gangen og inn i hallen, innerst er stua.



Mamma har valgt gylne farger i hele leiligheten. Jeg var litt skeptisk på forhånd til tapeten hun hadde valgt til stua, men jeg synes det ble kjempefint! Mamma er modig og tar litt annerledes valg, det synes jeg er bra. Gøy med litt farger og ikke bare hvitt! Gulvet er enstavs eik.



Opp til kjøkkenet.



Mormoren min fylte 75 år i mai, og hun skal feire med venninnne sine (og oss jenter i familien) i leiligheten i kveld. Jeg har laget blomsteroppsatser i dag, med blomster i høstfarger, det passer best hos mamma.



Bordet er dekket, og det meste er klart!



Flere bilder av leilgheten kommer i løpet av helga, nå må jeg stelle meg til bursdagsfest!





ha en flott fredag!

18 kommentarer:

Karin sa...

Hei Silje,for et kjempeflott hjem mamman din har.Hun er modig ja,men det var skikkelig gjennomført og jeg kan se at du har arvet hennes interesse for interiør og det å skape et koslig hjem,for koslig det var det virkelig.Klem til deg fra meg

ennahs lille hjørne sa...

Åij så fint det var. skal si hun har GOD smak!!! Kjøkkenet var bare LEKKERT!! Kos deg masse på bursdagsfest :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Wow for en fin leilighet hun har.Og det flotte stoooore kjøkkenet...
ha en kooos helg.......
klemklem

Hanne Margrete sa...

For en lekker leilighet!! ser hvor du har arvet interiør-genet fra;) Kjøkkent var utrolig flott! Og stuen var og lekker med det tapetet! Modig men kjempefint tapetvalg:)

klem fra Hanne:)

Talentina sa...

så lekkert!!! din mor har skjønt det ser jeg! hehe utrolig flott kjøkken! jeg ser hvor du har dine interiør øyne fra :) Ha en fin helg og kos deg i kveld:)

Lidyll sa...

Sjekk det store og flotte kjøkkenet da!!!

*drømme*

Ønsker deg og dine en flott helg, silje!
KLem klem

Jatte sa...

WOW, så lekker leilighet!!!
Ser jo ut som DET palasset!

Syns stilen var veldig flott også :)

Kos dere ikveld,
Klem Jatte♥

Ingunn sa...

ÅÅÅ!! Sånt kjøkken vil jeg også ha!
Din mamma har fått et virkelig flott hjem!

RoseSommer sa...

Kjempefint! Og så hyggelig det blir med selskap. Kos dere.

To Ju Mama sa...

Så flott hjem mammaen di har.. Kjøkkenet er jo en drøm, så STORT =)

Klem Henriette

polkadotpeticoat sa...

Love the kitchen.....

Lady E sa...

Kjempe flott hjem moren din også har. Ikke vanskelig å se hvor du har fått din interesse og øye for detaljer hjemmet =)

Mammabenti sa...

Wow så flott da! Hun har faktisk den kjøkkeninnredningen jeg drømmer om<3

Anonym sa...

Hey guys,

Do you want to watch Final Destination 5 movie online? It is not released yet but you can watch it already!

Click here to [url=http://watchfinaldestination5-online.com/watch-finaldestination5-online-free.php]watch Final Destination 5 online free[/url]

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Hjelpes meg...For et fantastisk kjøkken!!
Og nydelige oppsatser!

Så er du så flink som lager saft! Det er gode minner å ta med seg for barna. Et av mine barndomsminner om mamman min....Et virkelig godt et!

God helg! : )

marita sa...

For ei leilighet mammaen din har!! :) Stilfult samtidig som ho har klart å holde det heimekoslig. Det er det ikkje mange som får til, synes eg :)

Rita sa...

Heisan,for en flott og fantastisk leilighet da ;) den syns jeg var skikkelig knæsj..hihi! Så annerledes og en miks av gammelt og nytt. Du får hilse mamman din og si at dette kan hun ;)

Mogi`s Cottage sa...

Hi Silje, that new house looks very nice and I understood that it is from your mother.
It is really a comfortable home.
Best wishes for the weekend, here it is raining again.
Regards Tina