søndag 21. august 2011

Høstfargen for meg


I år blir høstfargen grønn hos oss, sammen med litt plommelilla og rust. En salig blanding:) Jeg begynte å ta grønt inn i stua i fjor høst, og jeg synes det er en herlig farge, som passer til det meste.





De små bildene blir fortsatt uklare, men de kan klikkes på og forstørres.




Etter en herlig hektisk lørdag med hagefest med familie og venninnekveld, nyter vi en rolig søndag. Ungene ville også være hjemme i dag, de nyter å bare gjøre som de vil de også. Men en tur i skogen har vi planer om senere i dag.




 Gode og varme tanker går til ofre og etterlatte i dag, etter tragediene i Oslo og på Utøya. Dere er i våre bønner.






ha en fin søndag!


11 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Så koselig Silje. Skikkelig høststemning. Den lille hvite sjenken er så fin!
Ha en fin søndag. Vi bare koser oss inne i dag. Det er også godt av og til. :)
Klem fra Hanne Mette

Caroline sa...

Høst er så vakkert! Så mange vakre farger, mørkere kvelder, stearinlys, skumring... Du har valgt nydelige farger å pynte opp med, Silje! Deilig å ha en hel søndag å bare slappe av på etter mye på en lørdag. Må bare si det igjen, liker så utrolig godt bloggen din!!

Lina sa...

Inspirasjon! :) Du er så flink å setja saman ting. Klem

Sweet Chili. sa...

Du gjør det så vakkert Silje! Jeg er helt enig i at fargene du går for i høst er NYDELIGE! Plommefargen er min favoritt:)

Ha en fin søndag med dine kjære.

Klem fra Pernille

Siv Toril sa...

Så koselig og fint du har det:) Ordentlig høststemning! Har en liten giveaway inne hos meg om du får lyst til og ta en titt:) Ønsker deg en ny fin uke! Klem

heidi sitt ♥ sa...

Så fine bilder og koselig stemning :)

Jussara sa...

OLA.LINDAS IMAGENS E INSPIRADORAS, POR AQUI ESTAMOS PRESTES A ENTRAR NA PRIMAVERA,ESTAÇAO MARAVILHOSA.

MTA HARMONIA PARA SEU DOMINGO.

visbysjarm sa...

Du er så flink Silje! Enig med at grønn er en fin farge å ta med seg inn om høsten. Jeg syntes ikke bildene dine er så uklare jeg. Mine er veldig uklare og kornete. Vet ikke helt hvorfor de blir sånn,for de er klare og fine ellers.

Ha en fin kveld ;-)

Fjordheim sa...

Fint med litt farger, og grønnt er en nydelig farge.
Du har jo så mye fint å pynte med.
Ønsker deg ei god uke :)

Sommerlyst sa...

Så mange koselige bilder fra deg i dag!
Deilig høststemning!

Jeg sliter også litt med at bildene blir litt uklare, og jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil. har prøvd å forminske bildene i alle slags størrelser, og det blir liksom aldri bra!

Ønsker deg en fin ukestart!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei Silje! Jeg bare må innom bloggen din å se.. så herlig variert frå familie, hverdag, ferie, interiør og herlige inspirerende ord og bilder! Herlige bilder i dag også! Kos deg med en my fin uke! Stor klem frå Solveig!