mandag 22. august 2011

Fine klær i ruskevær!


I går var en nokså regnfull dag, og da det endelig klarnet opp på ettermiddagen tok vi en liten tur i skogen. Augusta var klar med kurven i tilfelle hun kom over sopp eller bær, men dessverre var den like tom på hjemveien. Uansett, i ruskevær trenger man gode klær, og med ny jakke og dress fra Ticket, kom ungene like tørre hjem. Klærne er vann- og vindtette, og kommer fra lille martine. Jakka finnes her og den rosa dressen her!


Her prøvesitter vi vår nye sofa... Et veldig spontant kjøp, men vi er fornøyde! Bilder kommer:)




ha en fin tirsdag!


12 kommentarer:

Angela (Cottage Magpie) sa...

They are so cute in their raingear! Looks like a fun outing.

~Angela~

Talentina sa...

koselige bilder i skogen:) og fint regntøy!!

Lynetmor sa...

Hei, så fine klær :-) Ha en fin dag :-)

visbysjarm sa...

Hei!

Så fine klær,og så koselig med tur i skogen. Søte bilder!

Ha en fin tirsdag! ;-)

Beth sa...

Ååå, såå godt kledde barn for høstens ruskevær!
Regntøy er slett ikke kjedelig lenger...

Anna sa...

Hei, når du viser fram klær fra Lille Martine, er det da klær du har kjøpt til ordinær pris (slik som vi andre gjør), eller har du fått dem/fått rabatter?

Jeg vet at Lille Martine er annonsør her, men jeg synes likevel at en presisering hadde vært ok...

silje-sin sa...

Hei Anna! Det varierer litt med tingene fra lille Martine, men som du sier har jeg dem som annonsør, så da blir det ikke helt som en vanlig kunde! Ellers synes jeg ikke det trengs en presisering, for dette er en avtale mellom lille martine og meg!

Ha en fin dag!

Anna sa...

Hm, jeg skjønner jo det, men jeg er litt skeptisk til det jeg føler er litt "snikreklame". Jeg har ingen problemer med annonsering, men synes det er litt ullent når ikke alle kort er lagt på bordet. Sånn det er nå synes jeg det er vage grenser mellom annonsering og produktplassering... Det er selvfølgelig opp til deg, men jeg synes dette er en negativ ting.

Ellers liker jeg bloggen din svært godt, altså :)

Hege Eriksen sa...

Det finnes regler for reklame og annonsører på nett. Sjekk her:
http://www.forbrukerombudet.no/id/11041459.0

Hilsen Hege

Anonym sa...

Dette er en vårjakke, og vil ikke tro du betalte 799 for den nå...ikke slik jeg vet av deg her inne....er det ikke like greit å skrive at du fikk dem?Synes det hadde vært flott jeg, for det er jo så fine klær fra en flott butikk!

Liss

Marthe sa...

Først vil jeg bare takke deg for en veldig koselig blogg. Titter alltid inn når jeg ser du har lagt ut et nytt innlegg. D jeg lurer på er hvordan str er på den rosa Ticket-dressen som A har på seg. Min jente på 4 år er 106 cm høy. Hun hadde nok blitt veldig fornøyd med helrosa dress.
På forhånd takk:)
Hilsen Marthe

silje-sin sa...

Hei jenter! Takk for tilbakemeldinger, og takk til Hege for tips om reglene, det hadde jeg ingen anelse om! Jeg har rett og slett tenkt at det ikke er så interessant for andre om jeg har fått det eller betalt for det, men det er det visst! Jeg har altså FÅTT disse klærne av Lille Martine, og det er ingen hemmelighet! Så da skal jeg bli flinkere til å skrive det!

Til Marthe: Augusta har dressen i str 98, selv om hun nå bruker 104-110. Klærne er visst ganske store i størrelsen. 98 er ganske romslig for henne, som du kan se på bildene.

Ha en fin dag alle sammen!