mandag 8. august 2011

Bare innom...



...for å si tusen takk!


Jeg er enda ikke ferdig med dagens gjøremål, men måtte ta meg en ørliten pust i bakken og slo på pc'en. Under innleggene mine leser jeg den ene skjønne kommentaren etter den andre, og det er virkelig motiverende og inspirerende når man igrunn er litt sliten! Tusen takk til dere som skriver så fine ting! Uten dere hadde ikke bloggen vært til.

En annen ting som gjør en sliten mamma veldig lykkelig er ei lita jente på 3,5 år som har latterkrampe under leggingen. Jeg kilte henne på magen, og den skjønne latteren hennes fikk meg til å smile også:)



 Blomsterbildene er tatt på Liseberg i sommer, jeg lengter allerede tilbake dit...




ha en fin kveld kjære lesere!

7 kommentarer:

RoseSommer sa...

Gleden er på vår side! :-)

KROnPRINSESSENE sa...

Og jeg er bare innom for å si at det er altfor lenge siden jeg la igjen noen ord hos deg...
Mange koselige innlegg.
Barnelatter er vakkert ;)
Klem May Helen

Camilla`s Castle sa...

Fine bilder av alle blomstene:) Og det er kjempe koselig med hyggelige kommentarer ja.. Burde bli flinkere til å legge igjen spor. Jeg leser mange blogger hver dag, men er ikke alltid jeg legger igjen kommentar. Men det varmer, det synes jeg selv også. Så det skal jeg bli flinkere til:)

Gøril sa...

Så flotte blomster! Headeren din inspirerer meg til å bake eplekaken jeg har tenkt på i flere dager nå!

Ha en fantastisk dag!
Klem fra meg

Monica sa...

Det er vi som må si takk til deg. Du inspirer og jeg håper du fortsetter å blogge i lang tid framover. Please dont stop!! :)
Nå venter jeg nummer to, er i full jobb og har det litt travelt. Så jeg gleder meg stort til å ha mere tid til alt under permisjonstiden, og da skal jeg virkelig nyte bloggen din enda mer og bruke den som inspirasjon for mange daglige gode stunder:)

Anonym sa...

De fine ord og tilbakemeldinger du får er virkelig fullt fortjent!!!!!:)

Klem fra lillehammer <3

Anonym sa...

Jeg er ikke så flink til å legge igjen kommentarer til deg, Silje, men jeg vil også få si tusen takk til deg for alt det flotte som du deler med oss her på bloggen dine - både via ord og bilder:-) Jeg er ofte innom og leser - og må si jeg nyter alle de flotte bildene du viser og alt det koselige du skriver om både interiør og familieliv. Takk, takk, takk! Er imponert over hvor fint du klarer å holde det hjemme - selv føler jeg at alt flyter her iblant, med leker og smuler, klær som skal brettes, rot etc........

Fortsatt god sommer!

Hilsen fra bloggløse Bente