mandag 4. juli 2011

Ved sjøen


Som jeg skrev tilbragte ungene og jeg helgen ved sjøen. Hver gang jeg er på hytta til mamma må jeg knipse noen bilder! Det er noe eget ved å være ved sjøen synes jeg. Den uendelige havet, saltvann og sand mellom tærne.. Jeg foretrekker nok saltvann fremfor ferskvann, selv om det også har sine fordeler!




I ettermiddag dro jeg ut for å handle mat, og nå er fryser, kjøleskap og kjøkkenskuffer ryddet, vasket og fylt opp. Jeg merker at jeg blir litt lei av både handling og matlaging om sommeren, men det må jo til! Da er det greit med slike storinnkjøp, så trenger vi ikke å handle så mye med det første. Billigere blir det jo også! Noen nye kurver fant jeg også, til Augusta sitt rom. Hun skal få en stor bokhylle på rommet sitt, for jeg er så lei de bittesmå tingene som står langs alle veggene..

Mens jeg handlet badet mannen de tre små, og nå er det leggetid! Jeg er så glad jeg har en mann som tar i et tak her hjemme:)




Håper du har hatt en fin dag!


Nå- kos med nybadet bebis!

12 kommentarer:

Myke minutter sa...

Enig med at storhandling er smart! Her i huset skulle vi gjennomført det mye oftere. Og en mann som tar tak er gull verdt, jeg er selv heldig som har en sånn ;)

perler-og-prestekrager sa...

Kos deg masse med nybadet bebis, finnes det noe bedre?

Karin sa...

Hei Silje,jeg tror du har en fantastisk mann Silje.Kanksje du skulle laget et eget blogginnlegg om han ;-) Kjempeflotte bilder fra hytta,kjempefine blomster..Nydelig å se så fantastiske bilder når det minner om høst der en er selv. Fortsatt god sommer Silje.Klem fra Karin

Anonym sa...

JA! Eget blogginnlegg om mannen din vil vi ha!

Jatte sa...

Så nydelige bilder! Ser helt herlig ut der :)

Enig med deg ang matlaging, veldig kjedelig på sommeren, her går det ofte i å slenge noe på grillen men en god salat til - kjapt og godt!

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Petrine sa...

Så idyllisk :)
Ha en fin ny uke!

Anonym sa...

Synes nå det er litt rart å si at du blir glad for at mannen din hjelper til hjemme, det skulle vel bare mangle...

silje-sin sa...

Hei anonym! Jeg skrev bevisst IKKE hjelper til, for jeg er helt enig i at det bare skulle mangle at menn også gjør husarbeid og steller barn! Kanskje jeg ordla meg feil, men jeg setter uansett pris på at han gjør så mye! For selv om det er forventet at menn skal ta sin del, er det ikke alle som gjør det! Og det må det jo være lov til å sette pris på! Skriv gjerne under med navn neste gang, det er så mye hyggeligere... God sommer!

Anonym sa...

Selv om det er "forventet" at mannen tar i et tak -som du sier -er det slett ikke alle som gjør det. Så jeg synes det er flott at du er takknemlig for det og roser mannen din. Litt ros er noe vi alle har godt av innimellom;)
Du har en fantastisk flott og inspirerende blogg!

Hilde:)

Kristine sa...

Helt enig at det er fantastisk å ha menn som gjør ting hjemme! Å skryte må vi få lov når vi er så heldige å ha en av disse mennene. Kanskje er det en selvfølge at mennene skal bidra på lik linje med oss, men det vet jeg at ikke alltid er tilfelle! Har selv venninner som gjør "alt" både med unger og hus, og da er jeg uendelig takknemlig for min mann, som gjør minst like mye som jeg. :-)

Ha en strålende dag!!!

Klem

Beth sa...

For et nydelig sted? Man MÅ jo bare trives her...
Kjempekoselige bilder av ungene i tidligere innlegg.:-)
Og lillesøster vokser og trives ser jeg...:-)

Hearthandmade sa...

Det ser ut som en sådan underbar plats att bo!