mandag 4. juli 2011

Tapet til barnerommet

bildet er lånt fra sandbergab.com


God mandag alle sammen!

Først må jeg takke for de koselige kommentarene på forrige innlegg! Selv om jeg langtifra får svart på alle kommentarer jeg får, håper jeg ingen tror at jeg ikke setter pris på dem!

Vårt familieliv er selvfølgelig ikke alltid så idyllisk som det kan virke på bildene, det regner jeg meg at de fleste skjønner:) Det er krangling og kjefting her også. Men jeg føler ihvertfall at vi bruker mye tid på barna våre, og det er det viktigste synes jeg! Karriere og bedre inntekt kan komme senere, det betyr ingenting i forhold til ungene mine!


I dag har Constanse vært på tremånederskontroll. Alt er fint, hun legger bra på seg, og alt er etter boka;) Hun fikk to stikk i de små lubne lårene sine i dag, da ble hun fryktelig fornærmet, men det går jo heldigvis fort over;)

Etter kontrollen dro vi innom en butikk og bestilte tapet, hjelpe meg... Jeg som er så vinglepetter og aldri får bestemt meg har rett og slett tatt en råsjangs i dag! Jeg ville egentlig tenke over det hjemme, men så bestemte jeg meg der og da, så får vi håpe det blir bra!

Jeg ville gjerne ha en tapet med noe rødt i, men det fantes ikke, ihvertfall ikke akkurat sånn jeg ville ha.. Hadde jo fått et bilde i hodet mitt om hvordan den skulle være selvfølgelig.. Og siden rommet er bittelite ville jeg ikke ha så voldsom tapet. Valget falt på Valentina fra Sandberg, i hvitt med bittesmå gullhjerter! Får håpe det blir bra:)




ha en fin dag alle sammen!

9 kommentarer:

Kine sa...

Så fin tapet! Det blir nok fint :)
Det er jo glanssiden man viser frem på bloggen sin, ikke trassete unger, full oppvaskbenk eller bilder av all skittentøyet ;)

visbysjarm sa...

Nydelig tapet! Jeg tror rommet til Constanse kommer til å bli like vakkert som rommene til de to andre. Du er så flink! Gleder meg VELDIG til å se det ferdig ;-)

Ha en fin mandag ;-)

Myke minutter sa...

Kjempesøt tapet! :) Jeg tenker også mye på barnerom for tiden. Lillebror har ennå ikke fått eget rom så det er gøy å samle alle detaljene som skal inn dit. Storesøster skal få mer dekor til veggene og skrivebord. Ha en fortsatt fin ukestart! :)

MissMette sa...

Hei Silje
Alltid koselig å titte innom bloggen din ღ vakre bilder, og skjønne barn, blomster, mat i herlige omgivelser… Og så syns jeg det er en så fin ro over alt her, og så godt å høre at hverdagen ikke er stress med alt det innebærer – godt å se noen som tar det med ro og nyter tiden sammen med sine ღ og tar ting som de kommer ღ Syns tapetet var nydelig, skjønn med de små hjertene… kommer til å bli kjempefint :) Ønsker deg en fortsatt fin uke og sommer, stor klem fra Mette

Rosehagen sa...

Hei.
Det blir nok lekkert;)
Noen ganger er det bare å hoppe ut i det og ikke tenke for mye på andre valg etterpå!!
Gleder meg til å se!
Nyt sommeren og barna dine;)

Sommerklem fra Ann-M.

Tindrande Auge sa...

tapeten så veldig fin ut da ;) min lille prinsesse tok også 3 mnd vaksinene i dag ;) ha en strålende dag videre♥ klemmer fra Nina

Jordmoren sa...

Nydelig tapet!
Og selvsagt viser man solsiden i en blogg, enig i at rot og sutreunger ikke er like gøy å blogge om :-)
Kjempefin blogg du har iallefall.

Lena Marie sa...

Den tapeten var bare helt utrolig søt! Håper vi får se resultetet om ikke alt for lenge;)

Monica sa...

Du har den fineste bloggen jeg vet om i hele hverdagen. Det er godt å høre at dere også har rot og kaos noen ganger.
Jeg må bare si at jeg er så enig så enig med deg at karriere og høy inntekt betyr svært lite i forhold til tid med sine nærmeste. Det er godt å høre andre som tenker det samme som meg. Her i Oslo føler jeg meg nesten litt annerledes blant venner, siden jeg prioriterer familietid over alt som er. Tiden går jo så fort når man har små barn synes jeg. Uansett, du skal vite at du er til stor inspirasjon for meg:)