tirsdag 12. juli 2011

Takkekort


       

Da er endelig alle takkekortene i forbindelse med Constanse sin fødsel levert ut, håper jeg ihvertfall:) Ammetåka slo virkelig inn denne gangen, så jeg har sendt dem ut i etapper, og det har gått en stund mellom hver gang.

Jeg synes kortene ble kjempefine, jeg elsker de duse fargene og ikke minst at bokstaven hennes står inni kortet. Takkekortene kommer fra kortshop.


    

   
Her har himmelen igjen blitt mørkegrå, så mens lillemor sover skal jeg vaske badene. Ikke min favorittsyssel, men det må til:)



ha en flott tirsdag!

12 kommentarer:

hjertero.com sa...

Søte kortene :) Jeg har fremdeles ikke levert alle takkekortene,men de MÅ ut snart, for nå står jo dåpstakkekortene for tur!

Hvor ble det av sommeren, forresten??? Uff og huff, vi trenger litt varme nå etter den lange, kalde vinteren!

Go'klem :)

Jatte sa...

Så fine kort :)
Kjempesøtt med den C`en inni der ja!

Sommeren ja, den vil ikke helt bryte gjennom skylaget den - men vi får kose oss fordiom vi ;)

Klem Jatte♥

Talentina sa...

kjempe fine kort! det er ikke alltid like lett å huske alle som skal ha takkekort derfor pleier jeg å bestille 5 fler enn jeg trenger (max vimsete her) hehe ha en fin sommerdag her er det også ganske overskyet :/

Anonym sa...

Hei igjen
Jeg som lurte på om du kunne lage spørsmål/svar-innlegg..
Jeg skjønner at du skal svare på alle spørsmål du får på mail, men jeg syns det hadde vært hyggelig om du kunne samlet alle spørmsålene du får i et eget innlegg, det kan hende det er flere av oss som lurer på det samme... ;)

Kjempefine takkekort forresten!! Tror jeg må bruke kortshop til julekortene i år!

silje-sin sa...

Hei igjen anonym:) Ja, kortshop kan absolutt anbefales:) Det er ofe ganske spesifikke spørsmål jeg får, som hvor en ting er kjøpt eller hva slags maling vi har brukt i lekestua. Vet ikke om det er av interesse for mange andre. Men noen spørsmål er jo gjengangere, så de kan jeg selvfølgelig lage et oppsummeringsinnlegg om! Men som sagt må du bare si fra hvis du lurer på noe altså, og ikke finner svaret:) God sommer!

Anonym sa...

kjempefint takkekort!!!
en nydelig liten jente:)

mvh ellen

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig fine kort... Jeg brukte Kortshop til takkekortene etter bryllupet vårt. Kjempe flott gjeng!
Søte bilder av ballerinaen din
Ha en fin tirsdag
klem

Anonym sa...

Kortshop er kjempeflinke! Alt jeg har fått derfra vekker bestandig ekstra oppsikt. Disse var nydelige. Så søtt navn på frk:)

marita sa...

Så fine kort, spesielt med monogrammet bak teksten :) No minna du meg på at eg fremdeles ikkje har fått levert ut alle fødselstakkekorta enda, og har ikkje begynt på dåpstakkekorta ein gang. Kanskje eg må bruke kortshop til dei ;)

Camilla`s Castle sa...

Nydelig takkekort!:)

Anne sa...

Så nydelige takkekort! :) Masse fint du har kjøpt på sommersalget ser jeg også :) Jeg er ikke like flink til å finne noe når det er salg...men snart kommer jo høstvarene i butikken...da finner jeg helt sikkert masse fint kjenner jeg med rett ;)

Ha en strålende dag.
Klem Anne

Norwaystyle sa...

Så flotte kort og så nydelig prinsesse.