mandag 11. juli 2011

På sommersalg!


I dag har Constanse og jeg vært i byen, og handlet på sommersalg! Jeg elsker å handle, og enda bedre er det når det er salg, det blir nesten som en liten lykkerus;) I dag ble det jentene i huset som fikk litt nye klær! Mamelukker, rosa til Augusta og hvit til Constanse. Og en nydelig forkle-kjole fra Nyblom o Kollèn, lyserosa- og hvitstripete! Vi har en fra før også, og jeg er helt betatt!

Men i dag handlet jeg faktisk mest til meg selv! Det er sjelden jeg handler klær til meg selv, men når det er salg på noa noa må jeg slå ut håret litt! Jeg har lyst på nesten alt i den butikken, og jeg er så heldig at jeg har en svigermor som jobber der, som jeg arver en del av. I dag kjøpte jeg meg faktisk mamelukker jeg også, et par andre plagg, og faktisk en vinterjakke, som jeg er så utrolig glad for!

I tillegg handlet jeg faktisk årets første julegave! Jeg begynner alltid om sommeren, og kan dermed bruke tid på å finne ting jeg synes passer til de som skal få gaven. Jeg har alltid som mål å bli ferdig med julegavene før desember, i fjor var jeg ferdig i midten av november, og det frister til gjentakelse! Men det er lenge til jul enda, nå er det nydelige juli:)



Litt bakeutstyr-shopping ble det også! Muffinsformer må vi alltid ha på lager, også ble det blomstrete kakepapir og en rose-kakeform! Men nå er det slutt på kakebaking for en stund, hvis jeg noensinne skal kunne vise meg i bikini igjen;)


har du handlet på sommersalg?




ha en fiiiiiin kveld!

16 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

Å nydelige klær.
Herlig å kunne finne slike kupp og ikke minst til seg selv på noa noa:)

her blir det bytur neste uke med shopping og kos.

brezos blog sa...

Hola me encanta tu blog lo sigo a diario,muy bonita la ropa y las cositas de navidad,saludos desde España.

Myke minutter sa...

Grattis med mange fine salgsfunn! :) Den rosekakeformen har jeg også, kjøpt for flere år siden og nå ble jeg inspirert til å bruke den :) Hvor fant du ellers det andre bakeutstyret? Ha en strålende juliuke!

Fjordheim sa...

Så flotte ting du har fått kjøpt.
Jo jeg var på handling med sønnen i dag. Men det er ikke så mye å vise frem. Bare bukser til en stor gutt. Ikke så spennende det egentlig. Ha en herlig tirsdag :)

Tindrande Auge sa...

masse flott du fikk med deg i dag da! Vi har fått handlet en del hagemøbler og flotte utepotter til terrassen (kan sees på bloggen min)og jeg er så fornøyd, det er kjempekjekt med salg♥ Syntes det var utrolig artig at du allerede hadde kjøpt julegave, jeg liker selv å begynne tidlig :D Så da er du ikke alene ;) Ha en strålende kveld videre! klemmer fra Nina

Barbros lille atelier sa...

Salg er gøy:-) Men det blir stort sett til de søte små. Mor sjøl blir stort sett nedprioritert. For som regel blir det alltid til ungene først, og da har man så dårlig samvittighet for å ha handlet så mye at man får seg liksom ikke til å kjøpe noe til seg selv...

Men muffinsformer og kakeservietter fra Åhlens - det har jeg bevilget meg:-)

Klem

Anonym sa...

Hei!
Du skrev tidligere at du skulle prøve å svare på alle spørsmålene du fikk. Kunne du kanskje samlet dem i et eget spørsmål/svar-innlegg...?

Hanne Mette sa...

Så mye fint! Nå blir snuppene fine. Har handlet litt jeg også, men ikke så mye. Er jo stort sett sammen med mann og barn i byen om dagen og de er ikke like shoppingtålmodige som mor. I morgen skal vi en tur til Kragerø. Saster på at de kan bestikkes med litt is da, for der har de mange fine små butikker.♥

Klem fra meg

Margrethes hus og hage sa...

Så koselige klær du har kjøpt! Og Noa noa er min butikk også :) Passer på når de har salg, finner alltid noe jeg har lyst på der :)

Hilsen Margrethe

silje-sin sa...

Hei anonym! Ja, jeg skal prøve å svare på alle spørsmålene jeg får i mailer! Er nok ikke alltid jeg får svart på spm i kommentarfeltet. Jeg har hatt flere spørsmål&svar innlegg på bloggen før, men siden jeg ikke finner dem igjen selv er det vel ikke så lett for andre heller:) Send gjerne mail om det er noe du lurer på. Hilsen Silje.

Hearthandmade sa...

I love the doilies and cake pan!,

Hearthandmade sa...

I love the doilies and cake pan!,

Jatte sa...

Så skjønne klær!
Jeg handler litt på sommersalget, har flere som har bursdag denne mnd feks så fikk handlet litt når jeg var i BØ i helgen :)

Ellers skal jeg innrømme jeg har kommet godt igang med julegavene på slaget også, deilig!

Ha en fin natt,
Klem Jatte♥

Jatte sa...

Så skjønne klær!
Jeg handler litt på sommersalget, har flere som har bursdag denne mnd feks så fikk handlet litt når jeg var i BØ i helgen :)

Ellers skal jeg innrømme jeg har kommet godt igang med julegavene på slaget også, deilig!

Ha en fin natt,
Klem Jatte♥

hobbyvimsa sa...

Heisann!!
Skjønne klær du har kjøpt!!

Baker utstyr er kjekt å ha for hånden.Her har vi vaffel dille for tiden:)

ha en fin uke:)

Klem LInda:)

Merethe sa...

ÅÅÅ, så mye nydelig!! Den kjplen har jeg sett på hundreogørten ganger,kanskje det hadde vært noe nå, siden den er på salg? :) Men de er litt store i str, sant? De jeg har sett på Brotorvet har vært altfor store til Frida.. I helgen skal jeg også ut å shoppe litt! Har veldig lyst til å snoke rundt i Kragerø, uten mann og barn ;)

Ha en fin dag snuppelure! Diger klem!