fredag 8. juli 2011

Nok en nydelig dag...


...i Brekkeparken! Ungene og jeg har tilbragt formiddagen her, med gode venner. Lek og spring for de små, og mulighet for litt skravling for mammaene. Til dere som har spurt meg før ligger Brekkeparken i Skien, og er absolutt verdt et besøk om du er i nærheten!











Dette bildet tok Augusta med mitt kamera, hun elsker å ta bilder.



På vei hjem begynte det å regne, og det har det gjort i hele ettermiddag. Vi har spist pizza, stekt vafler og bygd hytte i stua, og med andre ord har jeg ikke gjort noe for å få litt orden på kaoset i 2.etasje. Så det tror jeg at jeg får prøve på nå;)




ha en fin fredagskveld!

7 kommentarer:

Livy sa...

En perfekt dag med andre ord ♥

Rotet i 2. etg går ikke noe sted - ta det i morra ;-)

God helg Silje!

Klem fra Livy

Anonym sa...

Sjekk ut barnas museum! Hver helg u Brekkeparken og på de andre museene i Telark Museum. Et kjempegodt og nesten gratis tilbud til barna.

http://www.facebook.com/home.php#!/barnasmuseum

Ann Iren

brezos blog sa...

Es muy bonita tu casa y también tu entorno,saludos.

Shabby Charm sa...

Så herlige sommerbilder!

Er dukkestuen laget selv eller kjøpt som et ferdig byggesett?

GOD HELG KLEM

Margrethes hus og hage sa...

Så nydelige bilder! Var jo rene hagen til Monet, dette :)

Ha en fin kveld. Hilsen Margrethe

Hegeslilleboble sa...

Så utrolig flotte bilder, ser ut som et flott sted!

Monica sa...

Hei!
Har sett at du har laget "vask" til lekekjøkken av ei plastbalje ute i lekehuset, og av ei sinkbalje inne. Hvor har du fått tak i disse? Tenkte å prøve å finne en av delene, og stjele ideen din! ;) Det er jo sååå fint! ♥
Klem fra Monica :)