tirsdag 21. juni 2011

Til deg...


....fordi du leser bloggen min!






ha en fin tirsdag!

24 kommentarer:

Mette, Fjellro-sa ♥ sa...

Nydelege bilder♥
Ønsker deg ein fin dag!!!
Klem Mette.

Bare lille elin sa...

Takk for blomster! :-)

Ha en strålende dag.

~elin~

Anonym sa...

Tusen Takk!:O)
De er nydelige!!
Ønsker deg og en god dag!
Hilsen Marte

Min Morfars Hus sa...

For en herlig hilsen!
Takk for at du deler med oss.

Klem fra Gunn

Talentina sa...

for en fargekombinasjon! kjempe flott bilde! ha en fin dag!

brezos blog sa...

Son unas flores preciosas,¡feliz verano!

Christine C sa...

Nydelig!
Ha en riktig fin dag du også :-))

Ruter & Hjerter sa...

Markblomster er det fineste jeg vet! Lekkert!

Marens hverdagsliv sa...

Markblomster er fiiinest !!!!! Men synes du kan beholde litt av den selv, for du har en av de koseligste bloggene jeg bare må innom ;)

Den nye headern er bare sååååå fin, romantisk og nostaligisk !!!

Ha en fin dag !!
-maren-

Anonym sa...

Tusen takk! Og takk for at DU inspirerer!!!

Fjordheim sa...

For en koselig bukett.
Tida for å plukke midtsommerbuketten nå.
Ha en fortsatt god dag :)

Lady E sa...

Så søtt =)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Ha en fin tirsdag du også
klem

Anonym sa...

Å så nydelig en bukett :o)

Ønsker deg og dine en kjempefin dag .

Hilsen fra Solveig G :o)

Sweet Chili. sa...

Tusen takk Silje:) Jeg blir alltid så glad når jeg leser bloggen din.

Maileg skapet du malte til Augusta ble forresten nydelig! Du er flink! :)

Go klem fra meg

Jansson bygger hus sa...

Håper du har en god tirsdag du også :)

polkadotpeticoat sa...

Have a sweet day, beautiful flowers!

Anonym sa...

Nydelige bilder, som alltid! Fin dag ønskes deg og dine også :)

tante Hilde sa...

Ååååå så nydelig bukett,tusen takk. Klem fra tante

Karin sa...

Hei Silje,takk!! Du er bare supergod du.Gir leserne din en blomst.Det er en ære å få lese bloggen din syns nå jeg da,og ta del i livet ditt.Ha en superfin uke videre du også.Klem fra Karin

Eirin sa...

Takk for at jeg får lov til å komme på besøk ;)

Anonym sa...

Tusen takk Silje:) Alltid hyggelig å lese bloggen din:)) Monica

Cecilie's hverdagslykke sa...

Kjempeflotte bilder! ;) Håper du har hatt en nydelig tirsdag du også!

Klem fra Cecilie

Huset på terrassen sa...

Hærlig bilde, ha en super onsdag og riktig god sommer til deg og dine kjære :) Klemmer fra Linda