fredag 24. juni 2011

Sukkersøtt


Hos oss går det som sagt i dåpsforberedelser om dagen! Og dåpsbordet blir nok riktig så sukkersøtt,  med lys rosa, kremhvitt, pikekyss og andre herligheter;)




 
Mamma og jeg har handlet blomster i dag, og jeg skal prøve å lage en oppsats selv. I dag skal også bordet dekkes, og resten av huset må ordnes ferdig. Ungenes antrekk henger klare, og jeg er så heldig at jeg trenger nesten ikke tenke på hverken mat eller kaker selv. Mest av alt gleder jeg meg til den store dagen!


Håper dere som skal på Glansdagen i Oslo denne helga får det kjempefint, gleder meg til å lese om hvordan dere har hatt det!




 
Ønsker dere alle en herlig fredag!


17 kommentarer:

Made in heaven sa...

Lykke til med dåpen! Gleder meg til å se bilder av et helt sikkert nydelig dekket bord:)
Ønsker deg en riktig god helg!!

birdie blue sa...

the flowers are beautiful. best of luck with your little daughter's christening.

may your weekend be filled with lots of sunshine.
xo
~molly

Pink lady sa...

Til lykke med dåp <3 Jeg gleder meg til å se flotte bilder etterpå... Selv er jeg på vei til Oslo og Glansdagen!!

Livy sa...

Lykke til med den store dagen til Constanse! Ønsker dere en strålende dag ♥

Gleder meg til å se innlegg fra den store dagen :-)

Ønsker deg en fin helg!
Stor klem fra Livy

Anonym sa...

Lykke til med dåpen :)
Hun har fått et nydelig navn!
Klem fra Maiken, som leser bloggen din etter tilfeldig å ha funnet den :)

hjertero.com sa...

Masse lykke til i helgen! Håper dere får sol, det ser jo lovende ut mtp værmeldingen... ;)

Håper dere får en super dåpsdag! Vakre blomster du har kjøpt. Tipper blomsteroppsatsene dine blir lekre!

-Jeg har forsøkt meg på pikekyss selv, men de blir helt seige... Tror du må lære meg noen triks :)

God helg til dere alle 5!

Klem klem

HusmorDronninga sa...

Lykke til med dåpen på søndag!
Blomstene var nydelige, så tenker oppsatsen(e) blir likedan ;)

klem fra
Kjersti

Anita Kristin sa...

Lykke til med både forberedelser og dåpen. Nydelige blomstrer. Kjekkt å lage blomsteroppsatsane sjølve.

Ei riktig god helg!

Sweet Chili. sa...

Masse lykke til med den store dagen:) Blomstene var nydelige og helt perfekt for prinsesse dåp;) Gleder meg til å se flere bilder senere.

Klem fra meg

Beth sa...

Lykke til med dåpen!
Og det skal være litt sukkersøtt når en liten prinsesse skal få sitt navn. Et nydelig navn hun kan være stolt av...

Er vel lov å håpe på et bilde eller to fra dagen?

Klem Beth`s småting...

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så nydelige blomster dere har kjøpt inn. Fantastisk fin farge på de rosa rosene. Gaven til dåpsbarnet var jo også bare så fantastisk nydelig da.
Lykke til med dåpen.
klem

Mitt lille hus på landet sa...

Nydelige blomster! Lykke til med dåpsdagen! Håper solen skinner for dere:)

Ellen Karin sa...

Masse lykke til med dåpen til helga. Ikke mange ukene siden jeg lagde rosa blomsteroppsatser og rosa pikekyss til vår dåp. Gleder meg til å se bilder av hvordan dere hadde det. :)
Dukkevogna til Constanse var nydelig, og et godt tips til jul eller bursdagsgave til snuppa vår. :)

Lady E sa...

Kommer jo til å bli så utsøkt! Lykke til.

Anonym sa...

Lykke til med dåpsdagen til lille Constanse :o)

Nydelige bilder som alltid :o)

Hilsen fra Solveig G :o)

NL sa...

Så masse deilige blomster!
Lykke til med selskapet og håper dåpsdagen blir minnerik og fin.

Klem NL

making baking and creating sa...

What beautiful flowers! They are so lovely:)