mandag 13. juni 2011

Størst av alt...


...er kjærligheten!



I dag er det åtte år siden Kjetil og jeg ble kjærester. Åtte fine år har det vært, vi har bygget hus og fått tre fantastiske barn! Og jeg er så glad for at det er akkurat han jeg giftet meg med, for jeg kunne ikke fått en bedre mann! Håper vi har mange flotte år foran oss!

(jeg prøvde å finne et bilde av oss til dette innlegget, men det var ikke et eneste et på pc'en... Tror det får være et mål, å ta flere bilder av oss sammen!)






Det søte hjertet har jeg fått av Silje med bloggen hjertero. Vi har vært bloggvenninner en stund, og nå har jeg vært så heldig å bli kjent med henne i "real life" også:) Vi er sammen i en barselgruppe, og Constanse og jeg håper på en date med henne og Mikkel snart igjen;) hint hint...;)





ha en fin kveld alle sammen!

14 kommentarer:

jordbærpiken sa...

For et nydelig hjerte! Og gratulerer med kjærestedagen. :)

Vi skal være i Vestfold ut juni, så det hadde vært kjempekoselig å komme på besøk. Denne uka blir fullt opp med forberedelser til min søsters bryllupsfest på lørdag. Men etter det er vi mer fri i timeplanen. :)

Tante hilde sa...

Gratulerer, så kosélig.Dere har rukket mye og det beste av alt er å være fornøyd. Ha en fin keld og uke. Klem fra tante

Petrine sa...

Så koselig :)

deasogmia sa...

Gratulerer så mye med kjærestedagen!

RoseSommer sa...

Så fint liv dere har skapt sammen. Husk å ta mye på hverandre for å si at "jeg liker deg" og "jeg ser deg", så kommer dere til å få det godt i alle år framover også :-)

hjertero.com sa...

Hihi, søte du...

Gratulerer så mye til dere begge :) Håper dere har kost dere masse i pinsen. Det har vi -vært ute hele dagen og grillet masse. Herlig!

Takk for de koselige, skravlete formiddagene vi har hatt til nå! Det blir nok dåpskakereste-lunsj til uken på barseljentene, tenker jeg! Mikkel og jeg gleder oss hvertfall masse til å se deg og skjønne Constanse igjen!

Klem klem :)

Ninni sa...

Gratulerer med dagen! Hjertet var veldig søtt:)

Ha ei fin uke!

Klem Ninni

polkadotpeticoat sa...

I hope your having a great summer!!

Beth sa...

Gratulerer med dagen til dere, måtte det bli maaange flere lykkelige år framover...

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Gratulerer så masse med KJÆRESTEDAGEN :) Det er nok kjærligheten som er størst uansett hvilken sammenheng det er i...
Ta godt vare på hverandre de neste 8 årene også !!

Tirsdagsklem fra Heidi :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med 8 års dagen...

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Du har en veldig fin blogg som jeg stadig titter innom :) Har tenkt å kjøpe paviljong, men finner ingen jeg kunne tenke meg - kan jeg spørre hvor du har fått tak i din? Ha en fin dag!
Hilsen Mari uten blogg

Karin sa...

Hei Silje,nydelig hjerte ja. Gratulerer! Så koslig,tre flotte barn har dere sammen.Ønsker dere mange gode år sammen. Klem fra Karin

silje-sin sa...

Hei Mari uten blogg! Takk for hilsen:) Paviljongen vår kommer fra Jysk, og er 3 x 4 meter. Den finnes også i 3 x 3. Vi er veldig fornøyde med den;) Lykke til, og god sommer! klem