torsdag 16. juni 2011

Ship o'hoi!


Barna mine blir visst riktig så maritime i sommer! Det så jeg raskt da jeg tømte posene etter dagens handletur! Det var masse salg i butikkene, og det meste jeg kjøpte fikk jeg 60-80% rabatt på! Da er det jo ikke så ille å være hekta på å kjøpe barneklær?:)

Den stripete lille kjolen er til bittelillesøster...



...og storesøstra blir ganske lik i matchende topp og tights! Den prikkete kjolen har jeg sett på før, men da den var på salg var det jo ikke noe å lure på lenger;)



Det samme gjaldt for denne tunikaen til Augusta... Den kom på noen få tiere!



Ferdinand blir også rød, hvit og blå...



Ny jakke til Augustamor, den er litt for stor nå, men passer nok til høsten eller neste vår! Hundre kroner var den absolutt verdt:)



 Ny olashorts og skjørt til Augusta, og solluer til Constanse. Sistnevnte er fra h&m, resten er fra Lindex.


I går fant vi frem alle sommerklærne fra i fjor, og heldigvis passer fortsatt noen av klærne til ungene. Men ikke så mange av mine, rart det der;) Nå skal det sorteres, vaskes og strykes, i tillegg har jeg et par maleprosjekter på gang.. Døgnet skulle hatt litt flere timer!




ha en fin kveld!

16 kommentarer:

Caroline sa...

Det er kjempegøy med salg!!!
Må visst ha meg en handletur jeg og snart,ser det er ganske mye salg rundt nå,å det liker vi;)
Flotte klær du hadde kjøpt til barna dine:)
De så supergode ut de reddikene i innlegget under,så gøy med noen grønnsaker som modnes fort...Spennende for ungene:)

Hanne Mette sa...

Så masse fint! Salg er gøy! Mye maritimt i ungene mines skap denne sommeren også. I mitt også forsåvidt.
En stil jeg ikke går lei.
Ha en fin kveld.
Klem fra Hanne Mette

Yvonne sa...

I love your blog!

www.yvonnejanik.de

Lenemor sa...

så masse fint!! Kor har du vore og handla?? Fekk lyst på dei kjolane.... <3

City Romance sa...

Her var det masse fint☺
Flott å gjøre kupp på salg ja. Komme hjem å ha verden beste samvittighet selv om en har shoppet litt mer enn planlagt...

Brit Ragnhild

silje-sin sa...

Hei Lenemor:) Klærne er fra Lindex:)

Monica sa...

Veldig moro når du skriver om klær. Du er virkelig flink til å gjøre gode funn! Jeg lar med inspirere:)

NL sa...

Så mye koselig og maritimt du har handlet :) jeg liker også veldig godt det litt mer klassiske utseende fra Lindex.

Ha en god kveld :)

Familien Schulze sa...

Kjempefine klær, eg har òg veldig sansen for den maritime stilen, spesielt på ungar.
Så fint bloggbilde med dei saftflaskene, det ga ordentlig god sommarstemning!
God helg!

Lotta sa...

Hei!Så mye fint! OG den nye headeren var utrolig lekker:)
Klem
Lotta

Lenemor sa...

Hei igjen silje <3 etter lit nærare lesing såg eg at det var Lindex, ja. Berre så syns at desse kleda ikkje var på salg her i Førde. God helg til deg!

Lady E sa...

Så mye fint, og ikke minst moro når det er så mye prosenter på det =) Da handler man med enda bedre samvittighet.

Ha en fortsatt flott dag.

Karin sa...

Hei Silje,så nydelige klær. Den maritime stilen til barn er så kul. De blir så fine unga dine altså.Nydelig header du har nå. Klem fra Karin

polkadotpeticoat sa...

I want most of these in my size....somedays I wish I could raid my daughters closet there clothes are so cute!

Anonym sa...

Så fine klær:)
Jeg var også på Lindex og handlet nye klær til ungene for et par dager siden. Elsker salg:)

Klem fra Anita.

Maret sa...

Morsomt med salg....
Ha ei flott helg, ser ut som du har timeplanen klar...