fredag 17. juni 2011

Over kjøkkenbenken...



 ...henger praktiske og fine kjøkkenredskap i emalje.

Jeg har hatt lyst på dem siden jeg så dem for første gang, og da hele settet var på 40% slo jeg til! De passet dessuten perfekt på kjøkkenet vårt, siden de har nesten helt lik farge som kjøkkeninnredningen. Fine til pynt, og praktiske i bruk! De kommer fra kolleksjonen til Nigella Lawson.

Vi har festet krokene de henger i under kjøkkenskapene, så slapp vi å lage hull i flisene.



I ettermiddag har Augusta og jeg vært på en liten runde for å finne tapet til rommet til Constanse, men vi fant dessverre ingen... Har noen tips om bra butikker på nettet som selger tapeter?



Nå er det fredag, helg, og vi har ingen planer! Herlig!




ha en riktig god helg!

12 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig fine redskaper... tror faktisk ikke jeg har sett i emalje før...
Tapet ja... ingen enkel greie. Kan egentlig bare ønske lykke til
Ha en fin helg
klem

mali-mo sa...

Kjempefine!!! Har kikket og kikket på disse jeg og, men ikke funnet dem på salg ;)

Tapet? Lillebroren sin Beatrix Poetter i rosa!!!!!!

God helg Silje!

Anonym sa...

Du må gjerne tipse om hvor disse er på salg ;) Massevis av nydelige jentetapeter :) du finner nok noe på nettet!

Ellemell sa...

kjempefine kjøkkenredskaper da, kunne gjerne tenkt meg slike jeg også:)

tapet på nett, man har jo inreda.com!:)

ønsker deg en nydelig helg!
klem ellemell

Kristine sa...

Maleributiken.se har en del fint. :-)

Lykke til! :-)

Alven sa...

Hei :-)

Nydelige kjøkkenredskaper!! Heldig som fant de på tilbud i tilegg :-)

Ønsker deg en flott helg!

silje-sin sa...

Hei anonym og dere andre som lurer;) Jeg kjøpte dem på kamilleshop.no, og de finnes fortsatt! Var bare ikke så fornøyd med servicen, og derfor ville jeg ikke "reklamere" for dem:) Det tok over en måned før jeg fikk dem, og jeg fikk ikke beskjed om at de ikke fantes på lager! Men når enden er god er allting godt;)

Kine Aarnes sa...

Har du sett etter tapet hos C.Christoffersen på Rødmyr? Der har de veeeeeldig mye lekkert og kan bestille det meste! :)
Lykke til!
Superlekre kjøkkenredskaper forresten!
Klem Kine

Karen sa...

Malebua da? Har du vært der? Sist jeg var innom så hadde de utrolig mange fine tapeter. Da kikka ikke jeg på barnetapet da, men.. Også god service for jeg kunne låne med tapetbrosjyrer hjem!

mali-mo sa...

Hei! Tusen takk for tips ;)

Ja, SANT det er mange fine tapeter ;) Amalie har allerede bestilt feene på rommet sitt. Har fått prøve av den her, den er så fin!

Jeg bestilte tapeten gjennom en interiørbutikk her ved Bergen som heter GH interiør. Alle forhandlere som fører Jane Churchill kan ta den inn for deg, og ordne det så du får prøver hjem i posten. Hvis du sjekker med Poesi agentur i Oslo, så kan de opplyse om hvilke forhandlere som finnes i nærheten av der du bor.

Gleder meg til å se bilder fra babyrommet når dere begynner på det ;) Får dere delt av slik som du hadde tenkt? Blir kjekt å se!

God helg!

Elin sa...

Hei, hei!

Har du vært oppe hos Christoffersen og sett igjennom noen av barnebøkene på tapet der oppe? Jeg var nemlig der og bladde i går, og de har masse lekkert.

Beskriv den stilen du tenker deg, og Jessica finner frem de rette bøkene for deg. Ville tro du kanskje burde bla litt i Borge sin for eksempel... Kanskje... Hvis jeg ikke tar heeelt feil... ;o)

Jeg har bestillt litt på nettet av og til, men der syns jeg tekstur og fargegjengivelse kommer litt dårlig frem desverre. Så der kan man få seg en overraskelse. Og ofte får du ikke returnere.

Ha en fin dag! :o)

Elin sa...

ooooog en ting til... har du sett Pip Home sine...? Hmmm... Kanskje litt voksne for en så liten frøken, men de er jo bare nydelige!