lørdag 18. juni 2011

Junilørdag


Dette har vært en lang og deilig junilørdag! Klokka 9 var ungene i gang å leke, i pirat- og prinsesseklær, og gummistøvler;)



Det blir mye hage om dagen, men jeg må bare vise peonen i blomst, min aller første! Rosene er også på vei til å springe ut.



 Den fylte skjersminen jeg plantet i fjor blomstrer også, men lukter dessverre veldig lite. Men den er et nydelig syn!



Mons nyter også sommeren...



Koselig hverdagsliv. Barnas sko, og naboungenes sko. De leker litt her og litt der, og løper fra hage til hage. De avsluttet kvelden med å bade i naboens spreder, stor lykke:)



Stemorene jeg hadde i blomsterkassene på inngangspartiet vokste seg så store at de veltet over ende, så nå er de satt i zinkbaljer, og er erstattet med...



 ...roser og eføy!



Angående lysestaken har folket talt, og den blir værende som den er, ihvertfall inntil videre:) Tusen takk til dere som sa deres mening!




ha en fin lørdagskveld!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine og sommerlige bilder Og for en nydelig hage.
God helg videre!

Anita.

ennahs lille hjørne sa...

Herlig junilørdag:)
Inngangspartiet deres er bare sååå nydelig, helt etter min smak!! Rosene i blomsterkassene passet jo helt perfekt!

Ønsker dere en fortsatt fin helg.

国文 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Cecilie sa...

Så masse flotte blomster du har. Peoner er virkelig noe av det nydeligste!! :)

Ønsker deg og dine ei riktig god helg videre! Nyt været, deilig med litt sommer :-))

NL sa...

Ser ut som en deilig dag!
Jeg ønsker meg også veldig pioner, men er redd jeg ikke får de til. Kan jeg spør hva de krever? Liker veldig godt gardinene på terrassen din, men hvordan er de hengt opp og fra?

Ha en fin, og regnfull søndag :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Herlig dag og bilder...
Håper dere får en like fin dag i dag
klem

Anonym sa...

Hei! Så bilder tidligere av terassegulvet deres etter at dere beiset shimmergrått. Da så det lysere ut, på disse bildene er det veldig grått.. Er dette mer virkelighetstro farge enn på bildene tidligere? Tenker på å ta den fargen vi og skjønner du :)
Nydelig dere har det forresten! Flott blogg!!
Silje Marita
silje_marita@hotmail.com