onsdag 1. juni 2011

Juni ♥





Så er nydelige juni her, det må vel være en av de beste månedene i året? Når jeg tenker over det, er jeg glad i alle månedene. Akkurat januar og februar kan jeg vel kanskje styre meg for men...
Det ser ut som om sommeren kom med juni, jeg håper ihvertfall det! Ute skinner sola, vi har grillet til middag, og ungene spiser is og løper fra hage til hage:)



Som noen kanskje husker har jeg laget kalenderbilder tidligere, fra en gammel bok jeg fant hos pappa skrotnisse. Her ser dere juni, som matchet perfekt med de lysrosa peonene mannen min kom hjem med etter jobb i dag:) Nå har han nesten en uke fri, og vi skal storkose oss alle sammen!





 Månedene flyr...;) Her ser dere bildene fra april og mai også. Tenk at det virkelig er sommer!!




ha en flott dag alle sammen!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei:o)
Kjempe hyggelig blogg du har, synes det er så hyggelig og gå inn å lese:o)
Et spørsmål, måtte dere pusse terassen mye føre dere kunne beise den lysere? Har også en mørk terasse som jeg gjerne vil ha litt lysere nemlig.:o)
Ha en fin langhelg.

Klem Anne Karin

Dronninghuset sa...

så vakre bilder du legger ut. koser meg inne hos deg.....
ønsker deg og dine en riktig fin langhelg!
du har det så trivelig hjemme hos deg, du er dyktig til å ordne det pent rundt deg!


stor klem Tove

alexia sa...

Peoner er yndlingsblomsten min- hvertfall de lyserosa!

men hvor er det du bor henne da? Jeg skal snart fyre i ovnen, ute pøsregner det og blåser, det er 9 grader- brrr!

silje-sin sa...

Hei Anne Karin! Takk for fine ord:) Vi (dvs mannen) vasket verandaen med terrassebeis og høytrykkspyler, og da gikk nesten all den mørke beisen vekk! Så da var det bare å beise med grått etterpå:) Det holdt med to strøk. Lykke til, og god sommer! Hilsen Silje.

The Smiths sa...

Nydelige peoner - i min favorittfarge=) Og veldig fint kalenderbilde! Ha en fin kveld! Klem

birdie blue sa...

so happy june is here!

love your calendar, it's beautiful.

xo
~molly

Beth sa...

Så sommerlige og fine bilder som det er hos deg. Nydelig de kalenderbildene du har...

Anonym sa...

Hei!
Jeg rett og slett elsker bloggen din! Får en ro over meg hver gang jeg besøker den:) Jeg tenker på å kjøpe meg et nytt kamera, og siden du alltid har så mange fine bilder lurer jeg på om du har noen tips? Hvilket kamera bruker du? Håper du kan hjelpe:)
Ha en fortsatt fin langhelg!
Hilsen Mia