søndag 5. juni 2011

I Brekkeparken


Både jeg og andre Telemarksbloggere har skrevet om Brekkeparken før. Det er virkelig et nydelig sted, som er verdt et besøk! Vi bor bare noen minutters kjøring unna, og burde igrunn reise hit mye oftere!



I dag var vi på en liten utflukt hit, lek og is for barna, og en fin anledning til å ta masse bilder for mammaen! Nesten 350 bilder ble det, i nydelige omgivelser!








  




Så koselig at mange likte paviljongen vår! Jeg må nevne et par fordeler til, vi slipper å ta inn stolputene om kvelden, deilig å ikke ha dem inne i stua, ungene synes nemlig de er perfekte hoppeslott;), og man kan også ha noen pynteting der, siden man ikke trenger å være redd for at regnet skal ødelegge! Det ble forresten ingen film i går, jeg hadde jo glemt at det var fotballkamp.. Godt jeg har laptop'en å kose meg med;)




 
håper du har hatt en fin dag du også!


23 kommentarer:

Monica sa...

For en nydelig park! Fine bilder av en herlig gjeng i flotte omgivelser :)
Klemklem

Katharina sa...

Flotte bilder du viser:)

Ha en fin uke.
Klem fra Katharina

RoseSommer sa...

Er så enig i at Brekkeparken er et fint sted. Jeg bodde i Skien i mange år, - i gangavstand til parken! Tilbragte mang en ettermiddag der. En forening jeg var i leide et av de gamle husene til sommeravslutning en gang. Stemningsfullt og koselig. (Mulig fremdeles?)
Savner også å kunne rusle i kolinihagen rett ved. Vært der? Kjempekoselig!
Ha en fin uke, og takk for fine bilder.

Whitebite sa...

nyyydelige bilder Silje!
klem♥

Sweet Chili. sa...

Kjempe fine bilder av deg og familien din Silje:) Fikk lyst til å besøke parken med en gang. Tror datteren min hadde likt å krabbe rundt i gresset der:)

Ønsker deg en fin ny uke:)

Klem fra meg

Veronica sa...

Nå har jeg kost meg med juni-innleggene dine. Så mange herlige sommerbilder. Kjempefin paveliong du har fått deg og kalenderbildene for hver måned var en knallgod idè.
Har virkelig vært noen herlige sommerdager nå.
Ha ei god uke!
Klem

Anonym sa...

Hei.
må bare si det er veldig koselig å lese bloggen din. Flotte bilder,og nydelige barn. Du var den første interiørbloggen jeg oppdaget,og har fulgt med siden. Ca 3 år:)
Klem Tomine

Henriettes hus sa...

For en NYDELIG park ♥

Å for noen fantastisk flotte bilder ♥

Ha en fin fin uke.

Klem

4childrenorganic sa...

Så hyggelig å se bilder fra Brekkeparken!
Vakker park som vekker minner...
Ønsker deg og dine en god uke!
Anna

Tante Hilde sa...

En virkelig koselig dag, mange fine bilder.Brekkeparken er et vakkert sted. Ha en fin uke. Klem fra tante

Cilipus sa...

Hei Silje !
Første gangen jeg kommenterer her, men vi giftet oss i Brekkeparken for 4 år siden. Har så utrolig flotte minner fra parken og vi bruker den masse. Nydelige bilder !
*Cecilie*

Siv Toril sa...

Så nyyyydelige bilder! Er så koselig og se bilder fra den parken...:) Der har vi vært flere ganger... Min kjære farmor bor nemmelig i Skien. Så mange fine bilder av deg og de skjønne barna deres! Klem

Kine sa...

Herlige bilder :))
Hvor ligger Brekkeparken?
Jeg har aldri vært der, men så fantastisk flott ut :D

Piffa och Puffa sa...

Hej!
Så fantastiskt vackert, dit skulle jag vilja åka. Så härliga bilder på familjen. Idag fick jag träffa en bebis som bara var 1 dag gammal, så söt. Jag blir riktigt sugen på en liten till men nu får det vara stopp. Jag har tre vuxna barn nu, trots att jag bara är 41 år.
Kramar Anette

making baking & creating sa...

What a woderful trip:)

MissMette sa...

Nydelige bilder, Silje ღ
så ut som en perfekt dag :)
Ønsker deg en flott kveld
og en uke som kommer.....
Klem fra Mette

Petrine sa...

Nå fikk jeg en påminnelse på om at vi også burde besøke Brekkeparken en dag. Vi bor heller ikke langt unna.
Nydelig sted.
Fine bilder du har tatt i dag :)

God natt!

Tonemor sa...

For en nydelig perle av en park:)
Kjempefine bilder du viser ♥

Toneklem

Bente sa...

Måtte bare legge igjen en hilsen til deg. Kom tilfeldigvis over bloggen din, via en bloggvenninne.

Dette var en kjempefin park!
Så deilig å bo nært et sånt sted!
Nydelige bilder av nydelige barn!

Klem fra Bente

Karin sa...

Hei Silje,så vakre barn..og en vakker mamma og vakre omgivelser. Vakkert,vakkert,vakkert..... Klem

Gøril sa...

Så mange herlige bilder! Ser ut som dere hadde en fantastisk dag!
Klem

Camilla Marie sa...

Hei! ) Har akkurat oppdaget bloggen din, og må si at den er utrolig fin og inspirerende! Skal forresten flytte til Skien selv i juli, og skal bo i på Kleiva. Ikke langt unna denne vakre parken. Gleder meg til å trille barnevogn i området:)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig det ser ut som dere hadde det... Stedet virker jo bare helt nydelig da.
Likte veldig godt paviljongen din forresten...
Ha en fin uke
klem