mandag 20. juni 2011

Fra lintøyskap...


Det gamle skapet i loftstua har vært oppbevaringsplass for sengetøyet vårt. Men siden vi skal få tv her oppe nå, måtte det flytte på seg. I helgen har jeg malt det hvitt, som vanlig var jeg litt usikker på om jeg skulle gjøre det, men siden det ikke var så pent inni, ble det sånn. Nå har det gått fra å være lintøyskap...



...til å bli leketøyskap!

Nå står det på andre siden av veggen, på rommet til Augusta. Der har det blitt hjem for Mailegkaninene, og det kan jo brukes til oppbevaring av alt mulig egentlig! Og oppbevaring får man aldri nok av på barnerommene:) Døra er ikke satt på enda, og jeg lurte på å la det være slik, men samtidig blir det jo mye mer støvete da..

Jeg har akkurat fått et ganske likt skap av mamma, og nå skal det males, og få plass på Constanse sitt fremtidige rom!









 ha en fin mandag!


24 kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

Oh so lovely!

Benedicte sa...

Det ble veldig koselig:)
Så lenge hyllene er så ryddig er det jo ingen problem å ha skapet uten dør, men det varer vel ikke evig, hehe:)

God natt, her sitter jeg og ser på Hurtigruten:) Som nordlending er jeg helt fengslet:)

Klem
Benedicte

Jatte sa...

Utrolig fint lintøy/leketøysskap!!♥

Ha en fin Ukestart,
KLem Jatte♥

Prinsesse Elin sa...

Hei Silje
Det der ble utrolig fint og det var utrolig smart. Ha en nydelig mandag. Klem :)

ennahs lille hjørne sa...

Så fint skap!! Tenker Augusta ble glad ;) dere har jo så flotte maileg-stæsj :)

Talentina sa...

å så koselig! og skapet fikk et nytt liv i hvitt:) ha en fin ny uke med nye muligheter:)

Kine sa...

Det skapet ble rålekkert når det ble hvitt, synes det ble mye finere :)

brezos blog sa...

Me gusta mucho el cambio que le has dado al armario,te felicito por tu blog.Un saludo dsde España.

Beth sa...

Utrolig lekkert skap!
Fint som lekeskap, men jammen tror jeg at jeg ville beholdt det som lintøyskap.
Ikke mange er så heldige å ha et sånt et.

Anonym sa...

Hei Silje!
Det ble jo kjempe fint i hvitt!
Du er tøff som tør å male, jeg synes det er alt for skummelt å gå løs med maling på dyre/gamle ting... Men synes de blir mye finere etter maling når alle andre gjør det! :O)

Synes skapet ser ut til å fungere perfekt som ett "dukkehus" for mailegkaninene uten dør på! :O)

Hilsen Marte

Hilde. sa...

Hei. Kjempe fint,lekeskap. Så mangen fine maileger dere har. KLem fra Hilde.

Lady E sa...

Så lurt, og ble jo så fint! Perfekt for alle lekene =)

Anonym sa...

Det ble fint, men jeg må ærlig innrømme at jeg likte det best slik det var........

Monica sa...

Herlighet, for en super ide! Kjempefint! Og det var jo faktisk supert uten døra, men jeg ser jo den biten med støv.. Men som "lekeplass" er den kanskje best uten døra likevel?

Anonym sa...

Skapet ble lekkert Silje ,å så er det jo koslig med forandring å.Er så moro å se lekene , så fint du gjør det :o)

Ha en flott uke :o)

Hilsen fra Solveig G

Roka Design sa...

Heisann:)

Dette må nå være tidenes søteste skap:):)
Herlig:)

Ha en fin kveld:)
Klem Kari:)

Anonym sa...

Fantastisk flott :) du er superflink og en god inspirasjonskilde!

Cecilie sa...

Så utrolig flott!! Syns det var veldig fint uten døra også ;) Disse maileg kaninene er jo bare kjempesøte. Gjetter jenta di er godt fornøyd :-))

Ønsker deg en nydelig kveld. Klem fra Cecilie

Unni sa...

Det ble jo berre nydelig da Silje:)

Et virkelig nydelig skap med flotte leker i.

Ønsker deg en fin uke.
Og nok en gang, takk for god inspirasjon:)

Frøken Alvestøv sa...

Digger redesign og dette ble jo veldig lekkert!!! Legger meg til som følger hos deg . gleder meg til å se hva mer du finner på;)

Lene sa...

Hei! Eg har også eit slik skap! Ein antikvitetsforhandlar ville kjøpe det av meg og sa det var verdt 17-20 000. Umalt. Med maling er antikkverdien vekke... Men skapet ditt vart kjempefint, Silje!! Eg tør ikkje male mitt.. Klem

silje-sin sa...

Hei Lene! Oj, det var litt av en verdivurdering! Da er nok det en annen type skap enn jeg har! Det var malt fra tidligere, og skulle jeg angre kan jeg jo alltids lute det igjen:) Men som sagt var det så stygt inni at det ikke hadde blitt pent å beholde det sånn. Men jeg har noen andre ting som aldri skal under penselen:) Hilsen Silje.

Carina sa...

Hei Silje!
Jeg synes skapet ditt ble kjempefint i hvitt! Jeg tror nok jeg ville satt på døren for den gjør skapet enda mer spesielt :-)

Beste hilsen en ivrig "silje-sin"-leser :-)

Fru Belima sa...

Så utrolig fint... Jeg har laget noe lignende til min datters maileg. Men jeg brukte en skjenk og fikk derfor bare en etasje. Du har jo fått et helt hus! veldig flott var det!